بهترین خدمات مشاوره ‌ای و پژوهشی برای انجام پایان نامه

ضرورت انجام پایان نامه برای دانشجویان کارشناسی ارشد
لست سکند

بعد از ورود به مقطع کارشناسی ارشد و آغاز یادگیری دروس، برای شما استاد راهنما تعیین شده و با گفتگو و بررسی‌هایی که شما و ایشان خواهید داشت یک موضوع را به‌عنوان پیشنهاد انتخاب می شود. بنابراین، بعد از اطمینان از اینکه با این موضوع پیش‌تر پایان‌نامه‌ای در کشور نگارش نشده است، فرایند انجام پایان نامه خود را آغاز خواهید کرد.

آشنایی با پایان‌نامه کارشناسی ارشد

پایان‌نامه ارشد گزارشی مکتوب است که شما در آن شرحی از آنچه که در طول پژوهش خود که زیر نظر استاد راهنمای تان انجام داده‌اید را ذکر می‌کنید. بعد از تحلیل و نتیجه‌گیری، پایان‌نامه شما برای گرفتن تأییدیه‌های لازم مورد بررسی قرار می‌گیرد و شما باید از آن در جلسه‌ای که تشکیل می‌شود، دفاع کنید.

انجام پایان نامه توانایی شما در زمینه پژوهش به‌صورت عملی و نظری، تحلیل یافته‌ها و قدرت نتیجه‌گیری از آن‌ها را می‌سنجد. انجام پایان‌نامه یکی از چالش‌برانگیزترین بخش‌های تحصیلات تکمیلی است و لازم است که شناخت درستی از ماهیت و مراحل آن داشته باشید. چرا که پایان‌نامه ماحصل و چکیده آموخته‌ها و پژوهش‌های شما در این مقطع تحصیلی است.

نگاهی به مراحل انجام پایان نامه کارشناسی ارشد

یکی از دلایل نگرانی دانشجویان پیش از انجام پایان نامه ارشد این است که مراحل نگارش پایان‌نامه را نمی‌دانند و نقشه راه و مسیری که باید تا زمان دفاع از پایان‌نامه طی کنند را در اختیار ندارند. اگر بخواهیم مراحل نگارش پایان‌نامه کارشناسی ارشد را نام ببریم باید به مراحل زیر اشاره کنیم:

1.انتخاب استاد راهنما

روند انتخاب استاد راهنما در بسیاری از دانشگاه‌های ایران به‌صورت توافقی است و انتخاب استاد راهنما معمولاً باتوجه ‌به نظر دانشجو و صلاحدید گروه آموزشی و تأیید شخص استاد صورت می‌گیرد. بهتر است در این مرحله به سوابق و زمینه پژوهشی استاد راهنما توجه کنید و شیوه کاری استاد را در زمان انجام پژوهش مورد بررسی قرار دهید.

راز آسمان پایتخت

2.انتخاب موضوع پایان‌ نامه

یکی از مهم‌ترین مراحل انجام پژوهش آن است که بتوانید با کمک استاد راهنمای خود و مطالعه و بررسی مقالات و پژوهش‌های پیشین و با درنظرگرفتن علایق، شرایط مالی دانشگاه، امکانات پژوهشی و زمان موجود یک موضوع مناسب و غیرتکراری را انتخاب کنید. گروه تحقیقاتی طلوع (TMRG) شما را در این مرحله حساس تنها نگذاشته و بهترین خدمات مشاوره‌ای انتخاب عنوان پایان‌نامه را با توجه ‌به علایق، توانایی‌ها، شرایط و اهداف شما در اختیارتان قرار می‌دهد.

بسیاری از دانشجویان هدف خود از تحصیل در مقطع ارشد را دستیابی به شغل بهتر، انجام پژوهش‌های خاص و تخصصی در مقطع دکتری، ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور، کارآفرینی و تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان و…. ذکر می کنند. لذا، گروه تحقیقاتی طلوع (TMRG) با توجه ‌به این اهداف شما را راهنمایی کرده و بهترین عنوان را با توجه ‌به هدف تان به شما ارائه خواهد کرد.

انتخاب موضوع مناسب قدم اول مسیر پژوهشی است-کاماپرس

3. نگارش و تصویب پروپوزال یا پیشنهاده

پس از انتخاب موضوع پژوهش لازم است پیشنهاده مناسبی را مطابق با قوانین دانشکده خود تدوین کرده و به تصویب برسانید. نگارش پیشنهاده باید اصولی و حساب شده صورت بگیرد؛ چراکه سنگ بنای اصلی انجام پایان نامه شما خواهد بود. گروه تحقیقاتی طلوع (TMRG) در این مرحله شما را یاری می‌نماید، تا بتوانید یک پیشنهاده اصولی و دقیق را تهیه کنید.

4. ثبت پیشنهاده در ایرانداک

بعد از آن که پیشنهاده شما به تصویب رسید لازم است آن را در سامانه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران یا ایرانداک ثبت کنید. این مرحله هم باید با دقت زیاد انجام شود تا اطلاعات مربوطه به ‌درستی و به ‌صورت کامل در این سامانه به ثبت برسد.

5. آغاز مراحل پژوهشی پایان‌نامه

تدوین یک برنامه زمانی برای انجام کارهای پژوهشی و برنامه‌ریزی مناسب برای انجام پایان نامه ضروری است. این موضوع برای دانشجویانی که روی موضوعات زیستی و کشاورزی کار می‌کنند می‌تواند بسیار چالش‌برانگیزتر باشد؛ چراکه مسئله زمان و حتی تغییرات فصلی می‌تواند روی پژوهش آن‌ها تأثیرگذار باشد.

داشتن منابع معتبر برای مطالعه و پژوهش ضروری است.-کاماپرس

6. انجام پژوهش‌های لازم برای پایان‌نامه

گروه تحقیقاتی طلوع (TMRG) در این مرحله هم در کنار شما خواهد بود. یافتن مقالات مرتبط به موضوع پایان‌نامه و استفاده از آن‌ها برای نگارش بخش‌های مختلف پایان‌نامه می‌تواند زمان زیادی از شما بگیرد. گروه تحقیقاتی طلوع (TMRG) بهترین و معتبرترین منابع پژوهشی را برای انجام مراحل پژوهشی و نگارش پایان‌نامه در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر رشته شما نیازمند آماده‌سازی پرسش‌نامه‌های اصولی باشد، خدمات ما این کار را برای تان آسان خواهد کرد.

تمامی نیازهای شما مانند تحلیل پرسش‌نامه‌ها و مصاحبه‌ها با به‌روزترین نرم‌افزارهای مربوطه انجام خواهد شد. در انجام پایان نامه کارشناسی ارشد بسیاری از رشته‌ها و گرایش‌ها با نرم‌افزارهای تخصصی سروکار داشته یا داده‌های مربوطه باید با کمک نرم‌افزارهای آماری تجزیه‌وتحلیل شوند. یادگیری و کار با این نرم‌افزارها می‌تواند بسیار طولانی باشد. گروه تحقیقاتی طلوع (TMRG) به شما در انجام تمامی مراحل مربوط به کارهای نرم‌افزاری و تحلیل داده‌های پایان‌نامه خود خدمت‌رسانی می‌نماید.

7. نگارش پایان‌نامه

نوشتن متن پایان‌نامه نیازمند آشنایی کافی شما با اصول پژوهشی و ادبی خاص مربوطه است. نوشتن بخش‌های گوناگون پایان‌نامه نیازمند مهارت‌هایی است که باید آن‌ها را به دست آورید. درصورتی‌که بتوانید پایان‌نامه خود را اصولی و عالی نگارش کنید، زمینه را برای استخراج مقالات معتبر و مناسبی از دل آن فراهم خواهید کرد. بهترین خدمات را می‌توانید در این زمینه از گروه تحقیقاتی طلوع (TMRG) دریافت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نگارش پایان‌نامه خود را به سرانجام رسانده و برای دفاع از آن آماده شوید.

8. دفاع از پایان‌نامه

یکی از پراسترس‌ترین مراحل تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی، زمان دفاع از پایان‌نامه است. استرس دانشجویان عموماً به دلیل عدم آشنایی کافی با این مرحله و نداشتن تجربه و تمرین است. گروه تحقیقاتی طلوع (TMRG) با برگزاری جلسات توجیهی شما را برای حضور در جلسه دفاع تان آماده کرده و اشکالات احتمالی شما را پیش از دفاع برطرف خواهد کرد. گروه تحقیقاتی طلوع (TMRG) شما را برای این روز مهم در زندگی تحصیلی‌تان آموزش می‌دهد و از آن خاطره‌ای شیرین در ذهن شما نقش خواهد بست.

نمرات عالی از پایان‌نامه فارغ‌التحصیلی را شیرین می‌کند-کاماپرس

9. انجام اصلاحات لازم بعد از دفاع

این تصور در ذهن بسیاری از دانشجویان وجود دارد که بعد از جلسه دفاع دیگر کار پژوهشی آن‌ها به پایان رسیده است، اما چنین نیست. نکات و اشکالاتی که داوران در جلسه دفاع به شما خواهند گفت برای بهترشدن پایان‌نامه شما بوده و لازم است در زمان مقرر آن‌ها را برطرف کرده و نسخه نهایی پایان‌نامه را آماده کنید. در این مرحله هم روی کمک ما برای اعمال اصلاحات احتمالی حساب کرده تا در نهایت پایان‌نامه‌ای دقیق و بدون مشکل را چاپ کنید.

ما در چه رشته‌هایی خدمات پژوهشی ارائه می‌کنیم؟

همان‌طور که در بالا گفتیم مجموعه ما در تمامی مراحل انجام پایان نامه با شما همراه خواهد بود. پژوهش در ایران در تمامی گرایش‌ها و گروه‌های آموزشی جریان دارد و به همین نسبت گروه تحقیقاتی طلوع (TMRG) آماده ارائه خدمات کامل مشاوره‌ای و پژوهشی در تمامی رشته‌ها و گراش های زیر می باشد:

  • رشته‌های علوم‌انسانی
  • انواع رشته‌های فنی و مهندسی
  • تمامی رشته‌های علوم پایه
  • رشته‌های زیرمجموعه علوم پزشکی و دامپزشکی
  • رشته‌های گروه هنر و معماری
  • و…

ارائه خدمات پژوهشی و مشاوره‌ای در رشته‌های گوناگون-کاماپرس

سخن پایانی

مشاوره انجام پایان نامه در هر یک از گروه‌های آموزشی نیازمند شناخت و تخصص بالایی بوده و ما مفتخریم که بهترین خدمات مشاوره‌ای و پژوهشی را به شما دانشجویان و پژوهشگران گرامی ارائه می‌کنیم تا بتوانید از تحصیل در مقاطع تکمیلی لذت برده و از خود پژوهشی علمی و عالی به‌جای بگذارید.

انتهای پیام

مرتبط با : طلوع
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین خدمات مشاوره ‌ای و پژوهشی برای انجام پایان نامه

  1. مریم جعفری گفته:

    برای پایان نامه رشته معماری ماکت رو هم اجرا می کنن؟ از هزینه ها هم مطلب بذارید لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز