حیاط سازی یا همان محوطه سازی

مرحله طراحی فرآیند مهم که منجر به یک طرح دقیق برای حیاط سازی شما می‌شود. طرحی که نقاشی هایی از رنگ ها، بافت، نور، سایه و عمقی را که در لنداسکیپ وجود دارد را نشان می دهد.
یک پروژه محوطه سازی حیاط  ، چه در حال بازسازی یک حیاط موجود هستید و چه برای ساخت و ساز جدید، فرآیند حیاط کاری دارای  دو مرحله است: طراحی و ساخت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ عمران و ساختمان، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از مرحله طراحی شامل تحقیق، جمع آوری ایده و برنامه ریزی است. در طول این مرحله تیم ما به همراه صاحب خانه به ملاحظات طراحی مانند هدف مورد نظر برای حیاط شما، ویژگی‌های مورد نیاز، سبک دلخواه می‌پردازند. مرحله طراحی با دریافت یک طرح تکمیل شده به پایان می رسد که مکان، موادی را برای نمای سخت و ویژگی های زندگی در فضای باز پیشنهاد می کند.

مرحله ساخت و ساز شامل فرآیند واقعی ساختمان است. محوطه سازی آرسس یک گروه پیمانکاری است که در زمینه ساخت صفر تا صد ویلا و محوطه مسکونی تخصص دارد. ما تمام ساخت و سازهای مربوط به ویلا حیاط شما را شروع و تکمیل خواهیم کرد.

در طول این مرحله، تیم به طور نزدیک با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا طرح طراحی ایجاد شده در مرحله قبل را زنده کنند. در پایان ساخت و ساز، پس از آزمایش و تمیز کردن، حیاط شما به فضایی تبدیل می شود که برای شما آماده است تا در کنار دوستان و خانواده از آن لذت ببرید.

راز آسمان پایتخت

محوطه سازی و حیاط سازی زیبایی و ارزش را به خانه شما می بخشد، نه اینکه به لذت بیشتر اشاره کنیم. آنها همه کاره، راحت و سرگرم کننده هستند! در حالی که منظره‌ ها افزودنی عالی برای هر خانه‌ای هستند، فرآیند محوطه سازی می‌تواند باشد – به خصوص در مرحله برنامه‌ریزی. با در نظر گرفتن اولین گام‌های اولیه، نکاتی برای برنامه‌ریزی  شما و همچنین سؤالاتی داریم که باید در نظر بگیرید. بنابراین یک نفس عمیق بکشید… به زودی از فضای جدید زندگی در فضای باز خود لذت خواهید برد!

فضای سبز را در نظر داشته باشید، درختان و قسمت هایی حیاط تعادل خوبی را برای مناظر محوطه شما  ایجاد می کنند. چمن از سطوح گرم در تابستان، مکانی برای حیوانات خانگی و یک منطقه بازی استراحت می دهد. درخت و گل ها می توانند رنگ و بویی را ارائه دهند و راه خوبی برای پیاده سازی طبیعت در فضای شما هستند.

هزینه محوطه سازی چقدر است؟

دانستن میزان بودجه برای محوطه سازی حیاط  با پذیرشی همراه است که هزینه ها بسته به ایده هایی که برای خانه خود می خواهید بسیار متفاوت است.

البته این بستگی به اندازه حیاط شما، مواد استفاده شده و پیچیدگی طراحی دارد. ایده های ساده و کوچک محوطه سازی حیاط همیشه نسبت به طرح های بزرگ یا پیچیده مقرون به صرفه هستند.

با این حال، تا 10٪ از ارزش خانه خود را برای محوطه سازی خرج کنید و نسبت هزینه به ارزش را به درستی دریافت خواهید کرد.

اما این هزینه محوطه سازی چگونه کاهش می یابد، و هنگام بودجه بندی برای محوطه سازی حیاط خلوت خود چه مواردی را باید در نظر بگیرید؟

هزینه مواد را در نظر بگیرید

مصالح نقش مهمی در بالا بودن هزینه‌ها دارند»، و اشاره می‌کند که این فقط محوطه‌ سازی  نیست، بلکه موارد اضافی مانند روشنایی یکپارچه و ایده‌های استخر لوکس است که به طور چشمگیری بر هزینه‌ها می‌افزاید.

شامل هزینه حمل و نقل 

با توجه به اینکه بسیاری از مواد در حال حاضر از سایر کشورها وارد می شوند، هزینه مصرف کننده نیز برای محاسبه حمل و نقل تغییر می یابد – و این چیزی است که شما باید هنگام برنامه ریزی برای طراحی چشم انداز حیاط خلوت در بودجه خود بگنجانید .

چگونه هزینه محوطه سازی را برآورد کنم؟

برای برآورد هزینه محوطه سازی، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

عناصر ضروری که باید حتما آنها را در نظر بگیرید:

هزینه های مصالح : انتخاب شما از مصالح محوطه سازی، از سنگ گرفته تا نورپردازی، می تواند بودجه شما را افزایش یا کاهش دهد، و اینجاست که می توانید انتخاب کنید که خرج کنید یا پس انداز کنید.

هزینه های گیاهی : همیشه ارزش دارد که روی چند گیاه یا درخت بزرگتر و بالغ سرمایه گذاری کنید تا طرح خود را تقویت کنید. اگرچه در بلندمدت گران‌تر هستند، اما می‌توانند سرمایه‌گذاری عاقلانه‌ای باشند، زیرا به گیاهان کوچک‌تری نیاز خواهید داشت که هزینه آن می‌تواند به سرعت افزایش یابد.

هزینه‌های طراحی و نیروی کار : هزینه‌های ثابتی در این زمینه‌ها خواسته می‌شود تا به بودجه پایبند باشند، و هر گونه چیز اضافی را که می‌خواهید ثبت کنید.

هزینه های مبلمان : اگر در حال محوطه سازی هستید، احتمالاً باید مقداری از بودجه خود را برای مبلمان رزرو کنید.

آماده سازی زمین شما برای محوطه سازی  بزرگترین بخش فرآیند اجرا است گروه معماری آرسس، تضمین حرفه ای بودن را در حیاط سازی می دهد. یک پایه خوب برای هر پروژه لند اسکیپ مورد نیاز است و می تواند طول عمر طراحی لنداسکیپ شما را تضمین کند. فشردگی مناسب خاک باعث پایداری پی شما می شود و از آسیب نشست و رواناب جلوگیری می کند.

گروه معماری آرسس طراحی و نصب با خدمات کامل است. کارشناسان ما به شما در طراحی، ساخت و نگهداری انواع وسیعی از فضای باز، از جمله  باغ‌های زیباکه شامل درختان ، درختچه ها ، گل ها ، استخرهای شنا و آبنما ، پاسیوهای سنگفرش آجری، مسیرهای پیاده روی ، دیوارهای حائل و سنگی و مجموعه‌ای بی‌پایان از ویژگی‌های منظره  کمک می‌کنند.

وب سایت : https://arsesgrp.com/design-landscaping/

مرتبط با : آرسس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز