حضور شرکت فرم دما در بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات

فرم دما-کاماپرس
لست سکند

شرکت فرم دما به عنوان شرکتی فعال در حوزه طراحی، تولید و نصب انواع تجهیزات تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی، در بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات تهران حاضر شد.

به گزارش کاماپرس، فراهانی مدیر اجرایی شرکت فرم دما با اشاره به آغاز فعالیت این شرکت از سال 64، گفت: در حال حاضر 110 نیرو به صورت مستقیم در مجموعه اداری و کارخانه با ما همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به تاکید این شرکت بر تولید محصولات باکیفیت، عنوان کرد: به عنوان نمونه در بخش‌های مختلف تولیدات خود همچون لوله کشی دستگاه‌ها، تغییراتی برای ارتقای کیفیت اعمال کرده‌ایم. البته با توجه به نوسانات قیمت، اولویت ما حفظ موقعیت فعلی مجموعه بوده است.

فرم دما-کاماپرس

فراهانی با اشاره به فعالیت مطلوب واحد R&D مجموعه، عنوان کرد: در این راستا قراردادی با دانشگاه تهران برای تست دستگاه‌های هواساز چیلر منعقد کرده‌ایم.

راز آسمان پایتخت

این فعال حوزه صنعت با اشاره به وضعیت استاندارد تولیدات و محصولات این کمپانی، ادامه داد: به غیر از پکیج گرمایشی و کولر آبی بقیه محصولات تهویه، استاندارد اجباری ندارد. با این حال ما در پی اخذ استاندارد اختیاری برای محصولات فن کویل مجموعه هستیم.

وی نبود استاندارد مشخص برای تولید محصولات تهویه مطبوع را چالش اصلی این صنعت بیان کرد و گفت: به همین دلیل متاسفانه شرکت‌های مختلف بدون داشتن کیفیت و استادارد لازم نسبت به تولید محصولات بی کیفیت اقدام می‌کنند و نظارتی هم بر این مساله وجود ندارد.

فرم دما-کاماپرس

مدیر اجرایی شرکت فرم دما با اشاره به خریدان اصلی تولیدات این مجموعه، اضافه کرد: معمولا پیمان‌کاران، هتل‌ها و بیمارستان‌ها مشتریان اصلی ما هستند. آخرین مشتری ما نیز شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کل کشور بود که طی آن تولیداتی برای فرودگاه مهرآباد، رشت، مشهد و برخی مکان‌های دیگر ارایه شد.

وی با بیان اینکه در حوزه سخت افزاری و نظر نرم افزاری در حال توسعه محصول هستیم، گفت: به عنوان نمونه در حال احداث یک سوله جدید برای معرفی و تولید محصولات جدید و همچنین ارتقای کیفیت تولیدات خود هستیم.

فرم دما-کاماپرس

فراهانی در پایان در خصوص اقدامات این شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی، بیان کرد: شرکت فرم دما دو سال پیش اسپانسر یک تیم کشتی در لیگ برتر بود که بازخوردهای بسیار خوبی داشت و در این راستا اقدامات خوبی در حال انجام است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : انجمن تولیدکنندگان صنعت تهویه مطبوع ایرانفرم دما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز