حضور برجسته گروه صنعتی لینکران در نمایشگاه صنعت ساختمان

نمایشگاه صنعت ساختمان
لست سکند

نمایشگاه صنعت ساختمان یکی از نمایشگاه های بین المللی می باشد که هر ساله در ایران برگزار می شود این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه ها می باشد که در زمینه صنعت ساختمان برگزار می شود. شرکت‌های داخلی و خارجی می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

به گزارش کاماپرس، گروه صنعتی لینکران که سال گذشته در نمایشگاه صنعت ساختمان به عنوان برترین برند تولید ساپورت مدولار تاسیسات و عایق الاستومریک انتخاب شد. امسال با رویکردی جدید در بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان حاضر می شود. مهندس محمد هاشمی مدیر عامل گروه صنعتی لینکران ضمن دعوت از همه علاقه مندان به نمایشگاه و علی الخصوص به غرفه لینکران ، نوید خبرهای خوب و جذابی را برای بازدید کنندگان محترم بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان دادند.

با توجه به اختراعات متعدد گروه صنعتی لینکران در زمینه تاسیسات و مصالح نوین صنعت و ساختمان، این گروه صنعتی در حال تبدیل به شرکتی دانش بنیان می باشد. گروه صنعتی لینکران به نوآوری اهمیت ویژه ای میدهد ، از همین رو در نظر دارد بخشی از غرفه را به مرکز نوآوری اختصاص داده و از همه عزیزانی که دارای ایده های خلاقانه هستند دعوت به همکاری به عمل آورد . لازم به ذکر است گروه صنعتی لینکران حافظ حقوق مادی و معنوی تمام ایده پردازان می باشد.
ایسنا در گزارشی تأکید کرد: مسئول برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ضمن تاکید به رعایت پروتکل بهداشتی فرمودند با غرفه دارانی که ضوابط بهداشتی رعایت نکنند جریمه سنگین لحاظ خواهد شد تا عزیزانی که قصد شرکت دارند با خیال راحت و بدون دغدغه بتوانند در نمایشگاه حضور پیدا کنند.
گروه صنعتی لینکران به عنوان برترین برند تولید کننده ساپورت تاسیسات و عایق الاستومری رسما از همه علاقه مندان، در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ، سالن هشت و نه ، غرفه 1037 دعوت به عمل می آورد.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه صنعتی لینکران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز