جمعی از مدیران بانک تجارت با مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش دیدار کردند

لست سکند

جمعی از مدیران بانک تجارت با مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش دیدار کردند؛ در این جلسه به ضرورت همکاری متقابل تاکید شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در این دیدار درباره ضرورت همکاری بانک‌ها و بازاریان توضیح داد: ارائه منابع بانکی ارزان قیمت تاثیر بسیاری در تامین کالا و ارائه خدمات با قیمتی مناسب دارد.

رحمان سادات‌نجفی در رابطه با آمادگی صادرات کالا از مبدا کیش اظهار کرد: تعدادی از اعضا جامعه بازاریان آمادگی صادرات از مبدا کیش دارند و ضعف در زیرساخت‌های مالی صادراتی سبب عدم موفقیت این امر شده است که بازاریان نیازمند فراهم شدن بستر ارائه خدمات صادراتی هستند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طی این دیدار، معاون مقیم بانک تجارت در کیش و غرب استان هرمزگان نیز درباره تفاهم‌نامه بانک تجارت با جامعه بازاریان و بازرگانان گفت: تفاهم‌نامه بانک تجارت با بازاریان و بازرگانان کیش ادامه خواهد داشت و خدمات مطلوب بانکی به این فعالان ارائه خواهد شد.

نادار اضافه کرد: با آنکه کشور در شرایط نامطلوب اقتصادی قرار دارد اما پرداخت تسهیلات اررزان قیمت به اعضا جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در اولویت خواهد بود.

درباره جامعه بازاریان و بازرگانان کیش

جامعه بازاریان و بازرگانان کیش از سال 1380 با هدف ارتقا دانش تخصصی و صنفی اعضا، ارتقا تجارت، رشد کیفی خدمات و غیره در جهت بهبود وضعیت جزیره آغاز به کار کرد. این جامعه دارای 2800 عضو و یکی از تشکل‌های بزرگ جزیره به شمار می‌رود. از اقدامات این جامعه می‌توان به تاسیس صندوق اندوخته تجار، تاسیس شورای حل اختلاف و غیره اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارتجامعه بازاریان و بازرگانان کیش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز