جدیدترین ماسک‌های آبرسان برای پوست کدامند؟

لست سکند

استفاده از ماسک‌های آبرسان برای جلوگیری از خشکی پوست یک گزینه ضروری به حساب می‌آید. در واقع با تامین آب و رطوبت مورد نیاز پوست است که می‌توان شادابی و جوانی پوست را حفظ کرد؛ به ویژه برای افرادی که پوست‌های خشکی دارند یا ساکن شهرهایی هستند که هوایی آلوده و خشک دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استفاده از ماسک‌های آبرسان هم در فصول سرد نیاز است که سوز سرما می‌تواند باعث خشکی پوست شود و هم در فصول گرم که تابش خورشید سوزان می‌تواند پوست را کاملا پژمرده کند. در واقع مراقبت از پوست و آبرسانی به موقع و مرتب به آن برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک در پوست و همچنین برای جوان و شاداب نگه داشتن آن از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ ضمن این‌که مراقبت از پوست‌های خشک علاوه بر مراقبت‌های روزانه مانند آب کافی خوردن، نیازمند مراقبت‌های خاص و ویژه‌ای همچون استفاده از ماسک‌های آبرسان است.

در همین زمینه بخوانید:

کاماپرس در ادامه به معرفی جدیدترین ماسک‌های آبرسان برای پوست می‌پردازد؛

راز آسمان پایتخت

ماسک آبرسان صورت جومتام

حاوی عصاره آلوئه ورا با حجم 100 میلی لیتر

قیمت: 45 هزار تومان

ماسک آبرسان جومتام حاوی عصاره آلوئه ورا با خاصیت آبرسانی عمیق برای پوست بوده و برای درمان خشکی و زبری پوست استفاده می‌شود؛ این محصول همچنین سبب کوچک شدن منافذ پوست، افزایش خاصیت ارتجاعی و کاهش التهابات پوستی با ترمیم بافت‌های آسیب دیده می‌شود.

ماسک آبرسان دمی سلف

حاوی گلبرگ اسمانتوس با وزن 40 گرم

قیمت: 68 هزار تومان

ماسک صورت دمی سلف با گلبرگ اسمانتوس، یکی دیگر از آبرسان‌های مناسب برای انواع پوست آقایان و خانم‌ها است که با خاصیت نرم کنندگی و مواد مرطوب کننده، از خشکی پوست جلوگیری کرده و علاوه بر آن دارای خاصیت پاک کنندگی بوده و به تنظیم چربی‌های پوست کمک می‌کند.

ماسک ورقه‌ای آبرسان و ترمیم کننده گارنیر

حاوی هیالورونیک اسید و آلوئه ورا / یک عددی

قیمت: 115 هزار تومان

ماسک ورقه‌ای آبرسان و ترمیم کننده گارنیر، مناسب برای استفاده قبل از خواب بوده و دارای بافتی نازک است که پس از اتصال به پوست، پیوسته سبب تغذیه پوست و لطافت و نرمی آن می‌شود، ماسک آبرسان گانیر، با اسید هیالورونیک غنی شده و از این جهت دارای خاصیت آرامش بخشی و التیام بخشی برای پوست صورت در خانم‌ها و آقایان است. این محصول با تخفیف 40 درصدی به قیمت 65 هزار تومان نیز در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی موجود است.

ماسک آبرسان لوفمیس

حاوی آمینو اسید با وزن 120 گرم

قیمت: 125 هزار تومان

یکی دیگر از ماسک‌های اّبرسان جدید در بازار، ماسک آمفیس است که برای انواع پوست در آقایان و خانم‌ها مناسب بوده و ضمن خاصیت نرم‌کنندگی، به پاکسازی و تنظیم چربی پوست نیز کمک می‌کند. از دیگر خواص این ماسک آبرسان می‌توان به خاصیت بازسازی کننده و تغذیه کننده آن و همچنین از بین بردن لک و تیرگی اشاره کرد.

ماسک آبرسان لیفتینگ

حاوی عصاره هلو با وزن 100 گرم

قیمت: 130 هزار تومان

ماسک آبرسان لیفتینگ یکی از جدیدترین محصولات آبرسان است که برای زدودن انواع آلودگی از پوست و آبرسانی به آن، مناسب برای تمامی انواع پوست‌ها تولید شده است. این محصول دارای مواد مرطوب کننده است که سبب نرمی پوست و ممانعت از خشکی و کشیدگی می‌شود. ضمن این‌که ماست آبرسان لیفتینگ علاوه بر باز شدن منافذ پوست، با خاصیت از بین برندگی لک و تیرگی، سبب درخشان شدن پوست نیز می‌شود.

ماسک ژلی آبرسان و مرطوب کننده قوی هیدرودرم

حاوی هیالورونیک اسید با حجم 100 میلی لیتر

قیمت: 138 هزار تومان

یکی از گزینه‌های مناسب برای افرادی که دارای پوست‌های خشک و دهیدراته هستند، ماسک آبرسان هیدرودرم است که با برخورداری از کمپلکس مرطوب کننده، به شکل عمقی به تامین رطوبت پوست کمک می‌کند. ضمن این‌که، این محصول با دارا بودن ترکیبات اسید هیالورنیک و اوره به از بین رفتن چین و چروک‌ها و خطوط ریز صورت کمک می‌کند و سبب شادابی و جوانی پوست می‌شود.

ماسک آبرسان عسل اوتی

حاوی عصاره عسل با حجم 150 میلی لیتر

قیمت: 208 هزار تومان

ماسک آبرسان عسل اوتی، دارای ترکیبات ضدحساسیت بوده و برای پوست‌های حساس و افراد مستعد آلرژی، انتخاب بسیار مناسبی است. از ویژگی‌های این محصول آبرسانی عمیق به پوست و ایجاد نرمی و لطافت، درمان و تسکین التهابات و خارش‌های پوستی، کاهش لک‌های صورت در کنار اثر پاک کنندگی و ضدعفونی کنندگی پوست از انواع آلودگی‌ها است.

ماسک آبرسان صورت آمیتیست فریمن

حاوی پودر کوارتز آمیتیست با حجم 175 میلی لیتر

قیمت: 241 هزار تومان

ماسک آبرسان صورت آمیتیست یکی دیگر از جدیدترین آبرسان‌های خوب و باکیفیت است که حاوی انواع عصاره طبیعی بوده که علاوه بر آبرسانی و ایجاد نرمی و لطافت در پوست، سبب تسکین و آرامش بخشی برای پوست و رفع التهاب و قرمزی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این ماسک می‌توان به آلوئه ورا برای شادابی پوست، آلانتوئین برای جذب بیشتر رطوبت، پنتنول برای بازسازی پوست اشاره کرد. ضمن این‌که این ماسک گزینه مناسبی برای پوست‌های خشک، حساس و ملتهب است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز