بهترین کرم های ضدآفتاب بازار را بشناسید

لست سکند

اگر فردی به دکتر پوست مراجعه داشته باشد و درباره استفاده از کرم ضدآفتاب سوال کند، حتما به استفاده از این محصول تشویق خواهد شد. در واقع استفاده از کرم های ضدآفتاب برای همه افراد ضروری است ، منتهی باید این سری محصولات متناسب با جنس پوست و حساسیت‌های هر فرد انتخاب شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار محصولات آرایشی و بهداشتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کرم ضدآفتاب از پوست در برابر عوامل آسیب زننده و مضر مثل اشعه فرابنفش، محافظت می‌کند. در صورتی که برای انجام کارهای مختلف به بیرون از منزل می‌روید، حتما باید از ضدآفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید. چون در این حالت به دلیل اصابت مداوم اشعه فرابنفش با سطح پوست، امکان ابتلا به سرطان افزایش پیدا می‌کند. بر اساس برآوردهایی که در کشور آمریکا اتفاق افتاده، تقریبا از هر پنج فردی که در این ایالت زندگی می‌کنند، یک نفر در طول عمر خود به سرطان پوست مبتلا می‌شود.

علت اصلی بیماری‌های پوستی چیست؟

وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده آمریکا و همچنین مرکز بین المللی تحقیقات سرطان سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده‌اند که اشعه ماورا بنفش و دیگر منابع مصنوعی مثل دستگاه‌های برنزه کننده و لامپ‌های خوردشیدی، از عوامل ایجاد سرطان پوست هستند. اما هر فردی با استفاده از ضدآفتاب مناسب پوست خود نه تنها ابتلا به سرطان را تا حد زیادی کاهش می‌دهد، بلکه از آفتاب سوختگی و پیری زودرس پوست خود هم جلوگیری می‌کند. البته استفاده از این محصول در کنار دیگر محصولات مکمل و در نظر گرفتن بعضی از مراقبت‌ها، باعث شادابی و جلوگیری از انواع بیماری‌های پوستی می‌شود. با توجه به نزدیک بودن فصل گرما، در این گزارش به معرفی انواع کرم ضدآفتاب می‌پردازیم تا خوانندگان با اطلاعات کامل‌تری بهترین محصولات را خریداری کنند؛

راز آسمان پایتخت

ضدآفتاب شون اس پی اف 50 وزن 50 میل

قیمت: 51 هزار و 900 تومان

این محصول فاقد چربی و پارابن بوده و برای پوست‌های چرب و آکنه دار مناسب است. کرم مذکور از پوست در برابر اشعه یو وی آ، یو وی بی و آی آر محافظت می‌کند. این کرم مانع از پیری زودرس پوست می‌شود.

ضدآفتاب بی‌رنگ سینره اس پی اف 50 حجم 50 میل

قیمت: 128 هزار تومان

این کرم باعث محافظت 98 درصدی پوست در مقابل پرتوهای یو وی بی و یو وی آ می‌شود. همین محصول کنترل کننده چربی بوده و مانعی در برابر پیری زودرس و لکه‌های پوستی است. ضدآفتاب بی‌رنگ سینره برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب است و باعث آبرسانی و افزایش رطوبت پوستی هم می‌شود.

ضدآفتاب و ضدلک رنگی اس پی اف 40 لافارر

قیمت: 154 هزار و 250 تومان

ضدآفتاب مذکور برای پوست‌های خشک و معمولی مناسب است. این محصول ضدحساسیت و قرمزی بوده و مانع از ایجاد آکنه روی پوست می‌شود. همین مدل کرم از پوست در مقابل اشعه‌های یو وی آ و یو وی بی هم حفاظت می‌کند.

ضدآفتاب بی‌رنگ هیدرا با اس پی اف 50 درماتیپیک

قیمت: 159 هزار و 800 تومان

محصول مذکور برای پوست‌های نرمال و خشک مناسب به نظر می‌رسد. کرم هیدرا به نوعی خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی هم دارد و هیچ اثر سفیدی روی پوست نمی‌گذارد. همین کرم در برابر آب و عرق کردن هم مقاوم است.

ضدآفتاب فلویید مت اس پی اف 50 درماتیپیک

قیمت: 179 هزار و 800 تومان

این ضدآفتاب ایرانی برای پوست‌های مختلط و چرب کاربرد دارد. محصول مذکور باعث مقاومت بالای پوست در مقابل اشعه‌های مضر یو وی آ و یو وی بی می‌شود. همین کرم در برابر تعرق و آب هم مقاوم است.

زمان مناسب استفاده از کرم های ضدآفتاب

اما چه زمانی بهتر است از کرم ضدآفتاب استفاده کنیم؟ طبق توصیه معمول پزشکان، همیشه استفاده از ضدآفتاب توصیه می‌شود. زیرا تمام طول سال اشعه ماورا بنفش خورشید وجود دارد. حتی در روزهای ابری هم پوست از اشعه ماورا بنفش در امان نیست. در صورتی که شخصی برای تعطیلات تابستان بخواهد به مناطق ساحلی یا شهرهایی که دریا دارند مسافرت کند، استفاده از ضدآفتاب برای وی واجب است. حتی اگر این روزها بخواهید به پیست اسکی یا مناطقی بروید که هنوز برف دارند، حتما باید ضدآفتاب مناسب پوست خود را به همراه داشته باشید.

براساس توصیه متخصصان، بهترین زمان استفاده از ضدآفتاب، 15 دقیقه قبل از خارج شدن از منزل است. ضمنا بهترین نوع کرم ضدآفتاب، بیشترین میزان اس پی اف را دارد. هر چه اس پی اف کرم بیشتر باشد، مقدار زیادتری از اشعه‌های فرابنفش خورشید را مهار می‌کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز