تور تفلیس، مقصدی که نباید آن را از دست داد

تفلیس-کاماپرس

آیا تا به حال به سفر به پایتخت گرجستان فکر کرده‌اید؟ دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید تعطیلات بعدی خود را در این کشور برنامه ریزی کنید. تفلیس شهری شلوغ و پر از جاذبه‌های دیدنی و غذاهای خوشمزه است. تور تفلیس، یک تجربه به یاد ماندنی در ذهن شما ثبت می‌کند.

به گزارش کاماپرس، تفلیس به عنوان قطب باستانی جاده ابریشم در ایجاد شهری که از نظر قومی متنوع و از نظر معماری التقاطی است، نقش موثری داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس با بیان چند دلیل جهت سفر به گرجستان، شما را در انتخاب و خرید تور تفلیس یاری می‌کند.

تفلیس-کاماپرس

مقصدی مقرون به صرفه

صرف نظر از اینکه شما یک مسافر اقتصادی هستید یا نه، با اطلاع از قیمت تور تفلیس متوجه خواهید شد، که این کشور مقصدی مقرون به صرفه است. اسکان، حمل و نقل، غذا و حتی جاذبه‌‌های آن نسبتا ارزان هستند. مهم‌تر از آن، بیشتر مناظر تاریخی رایگان هستند. ده‌ها موزه برای بازدید در این شهر وجود دارد که ورودی آن‌ها هزینه زیادی ندارد. گنجینه باستان شناسی، گالری‌های هنری مختلف، موزه سازهای محلی و… تعدادی از مکان‌های تاریخی پرطرفدار در تور تفلیس است.

کشوری غنی از نظر تاریخ و فرهنگ

پایتخت گرجستان یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپا است. بنابراین مناظر تاریخی زیادی را برای شما به نمایش می‌گذارد. این شهر که توسط قدرت‌های مختلف خاورمیانه در قرن‌های میانی اداره می شده، بعدها تحت سلطه امپراطوری روسیه درآمد. آثار تاریخی بسیاری از آن دوران‌ها در کوچه پس کوچه‌های شهر رویت می‌شود. قدم زدن در حمام های گوگردی به سبک ایرانی، کلیساها، مساجد و کنیسه‌های گرجی، ارمنی و ویرانه‌های آتشکده زرتشتی ارزش یک بار دیدن را دارد.

راز آسمان پایتخت

تفلیس-کاماپرس

ترکیب هنر نو و قدیم

در قرن نوزدهم، تفلیس شروع کرد به تبدیل شدن یک شهر متجدد اروپایی . نقوش گوتیک با نگاهی تازه پدید آمدند و دکوراسیون معماری قرون وسطایی گرجستان را تلطیف کردند. وحدت سبک‌ها و سنت‌های متنوع، ظاهری منحصر به فرد برای شهر ایجاد می‌کند. یکی از چشمگیرترین مناظر این دوره راهروهای ورودی رنگ آمیزی شده، است. این راهروها بیشتر در خانه‌هایی دیده می‌شود که در گذشته متعلق به بازرگانان و اعیان بوده است. امروزه آن‌ها یا خانه مسکونی هستند و یا به عنوان دیدنی‌های میراث فرهنگی ثبت شده‌اند.

تفلیس در طول سال میزبان چندین جشنواره موسیقی است

برای شما که عاشق شرکت در جشنواره‌های موسیقی هستید خرید تور تفلیس قطعا ارزشش را دارد. چندین کارناوال در طول سال برگزار می‌شود اما بیشتر آن‌ها در بهار، تابستان و پاییز برنامه ریزی و اجرا می‌شوند.

غذاهای متنوع

اگر نگران چاقی و رژیم غذایی خود هستید تور تفلیس را رزرو نکنید. هر وعده غذایی در این شهر، دقیقا تعریفی از یک ضیافت با شکوه را دارد. با وجود این که اکثر رستوران‌های این شهر بر روی غذاهای گرجی تمرکز دارند اما رستوران‌های دیگری نیز غذاهایی از کشورهای مختلف سرو می‌کنند. به عنوان یک مسافر کنجکاو، احتمالا تمایل دارید تا جایی که می‌توانید تمام غذاهای محلی را امتحان کنید. بنابراین خینکالی، کوفته گوشت، خاچاپوری، پای پنیر، کباب گرجی و سبزیجات در سس گردو را فراموش نکنید.

تفلیس-کاماپرس

هنر خیابانی

هنر دیواری در تفلیس هنوز در مرحله توسعه است و هنرمندان جدیدی هر روز ظهور می‌کنند. گرافیتی‌هایی که در این شهر می‌بینید ممکن است مانند سایر نقاط جهان حرفه‌ای نباشد. به هرحال چندین هنرمند خیابانی وجود دارند که درتزئین نماهای خاکستری ساختمان‌های مختلف در سراسر شهر کارهای بسیار جذابی اجرا می‌کنند.

آژانس هواپیمایی زیماسفر پارس، تور تفلیس را در طول سال برگزار می‌کند. مدت اقامت تور تفلیس، متناسب با پکیج خریداری شده، متفاوت است. امکانات این تور شامل اقامت در هتل با صبحانه، بیمه مسافراتی، ترانسفر فرودگاهی و لیدر فارسی زبان می‌شود. کاربران می‌توانند جهت خرید تور تفلیس و کسب اطلاعات بیشتر، به وبسایت و شبکه‌های اجتماعی زیماسفر پارس رجوع کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : زیما سفر پارس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز