تعطیلات شهریور کجا برویم؟

از آنجایی که از مهرماه مدارس و دانشگاه‌ها آغاز می‌شوند و هوا نیز رو به سردی می‌رود بسیاری افراد تعطیلات شهریورماه را غنیمت شمرده و برای سفر انتخاب می‌کنند. البته این ماه نسبت به ماه‌های گذشته تعطیلات زیادی ندارد ولی روز تعطیل آن، اربعین، روز شنبه است که مسافران می‌توانند از پنج‌شنبه و جمعه نیز استفاده کنند و مسافرتی حداقل سه روزه را در اواخر شهریورماه تجربه کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شهریورماه به گونه‌ای آخرین لحظات برای لذت بردن از تابستان است که با توجه به کاهش دمای هوا افراد می‌توانند فرصت را غنمیت شمارند و به مقاصد داخلی و خارجی سفر کنند. آژانس مسافرتی لست سکند اقدام به برگزاری تورهای داخلی و خارجی در شهریورماه کرده که در ادامه برخی از تورها معرفی خواهند شد.

ارمنستان

یکی از همسایگان کشورمان ارمنستان است که بازدید از آن به سبب جاذبه‌های گردشگری متنوع خالی از لطف نیست. حداقل بودجه مورد نیاز برای این تور 8 میلیون تومان است. البته این تور به صورت زمینی نیز اجرا می‌شود که حداقل بودجه مورد نیاز برای آن حدود 4 میلیون تومان خواهد بود.

استانبول

استانبول را می‌توان یکی از مقاصد محبوب ایرانی‌ها دانست که در شهریورماه خنک‌تر می‌شود و با وجود جاذبه‌های فراوانی که در این شهر وجود دارد مقصد جذابی خواهد بود. برای این مقصد تورهای متنوعی ارائه شده که می‌توان با حداقل 8 میلیون تومان طی 3 تا 8 روز به استانبول سفر کرد.

راز آسمان پایتخت

دبی

با توجه به آنکه دبی در تابستان شاید گرم باشد ولی در شهریورماه کمی از این دما کاسته می‌شود و می‌تواند مقصد مناسبی برای تعطیلات شهریورماه باشد زیرا مقاصد گردشگری زیادی ندارد و فاصله آن تا ایران بسیار کم است و به راحتی می‌توان طی چند روز تعطیلی از آن بازدید کرد. این تور طی 3 تا 9 روز صورت می‌گیرد و کمترین قیمت تور ارائه شده 7 میلیون تومان اعلام شده است.

مشهد

رفتن به حرم امام رضا در مراسم اربعین خالی از لطف نیست و بسیاری این مقصد را برای تعطیلات شهریور انتخاب می‌کنند. البته مشهد مکان‌ها تفریحی و گردشگری بسیار زیادی نیز دارد که افراد می‌توانند طبق سلیقه خود مکانی برای خود برگزینند. حداقل بودجه مورد نیاز برای تور مشهد از سوی لست‌سکند 800 هزارتومان اعلام شده و این تور طی 3 تا 5 روز از مقصد تهران برگزار می‌شود.

سنندج

سنندج کردستان به علت آنکه آب‌وهوای خنکی دارد یکی از مقاصد محبوب مسافران در فصل تابستان است. در این سفر ضمن بازدید از خانه‌ها و پل‌های تاریخی می‌توان از مقاصد طبیعی همچون کامیاران دیدار کرد و از طبیعت بکر آن بهره‌مند شد. حداقل هزینه این تور از سوی لست‌سکند 700 هزارتومان اعلام شده و طی 3 تا 5 روز از مقصد تهران می‌توان در این شهر اقامت داشت.

همدان

یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران  همدان است که از این شهر به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن نیز یاد شده و مسافران طی سفر به آن می‌توانند از جاذبه‌های درون شهری و برون شهری این استان بازدید داشته باشند که از آن‌ها می‌توان به آرامگاه بوعلی‌سینا، غار علیصدر، لاله‌جین، آرامگاه بابا طاهر و … اشاره کرد. بازدید از شهر همدان به صورت تور با حداقل هزینه کردن 500 هزارتومان صورت می‌گیرد که مسافران می‌توانند طی 2 تا 4 روز از این شهر تاریخی دیدن کنند.

شاهرود

شاهرود دیگر مکان تفریحی است که برای آن از سوی لست‌سکند تور ارائه شده و به سبب جاذبه‌هایی همچون جنگل ابر، آبشار مجن و… سالانه بسیاری از گردشگران را به سوی خود می‌کشد. این سفر طی 2 تا 4 روز صورت می‌گیرد که حداقل بودجه برای حضور در آن 400 هزارتومان تعیین شده است.

مازیچال

مازیچال در استان مازندران و در اراتفاع واقع شده که به همین سبب منظره دیدنی را برای هر گردشگری ایجاد می‌کند. این منطقه در ارتفاع قرار دارد و به همین علت برخی اوقات ابر در اطرافش ایجاد می‌شود و صحنه‌ خارق‌العاده‌ای را برای هر مسافری به ارمغان می‌آورد. این منطقه اقامتگاهی ندارد و برای اقامت در آن باید کمپ ایجاد کرد. سفر به این مقصد خوش آب و هوا حداقل 400 هزارتومان هزینه خواهد داشت و روزهای سفر 1 تا 2 روز از مقصد تهران خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز