تخته وایت برد خوب چه ویژگی هایی دارد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بسیاری از مردم نمی‌دانند که انواع مختلفی از سطوح تخته سفید در بازار وجود دارد. اگر از تخته وایت برد خود استفاده زیادی نخواهید کرد، انتخاب ارزان ترین گزینه می‌تواند منطقی باشد. اما اگر می‌خواهید سال‌ها نوشتن بدون دردسر را تجربه کنید، خرید کالای ارزان قیمت در درازمدت هزینه زیادی به شما تحمیل خواهید کرد. یک تخته با کیفیت بالاتر تضمین می‌کند که آن محصول برای سال‌های آینده قابلیت مصرف داشته باشد.

کاماپرس در ادامه به معرفی چند نکته در این رابطه می‌پردازد.

قابلیت پاک کردن

متناسب با تعداد دفعات استفاده از تخته وایت برد، مطمئناً باید به پاک کردن برد دقت کنید. ملامین برای استفاده سبک و کم حاشیه، انتخاب و سطح قابل قبولی است. ملامین کم هزینه ترین سطح تخته وایت برد است. با این حال، برای بهترین عملکرد به استفاده از پاک کننده‌های مخصوص به طور منظم نیاز دارد. اگر به دنبال تخته وایت بردی هستید که به طور مداوم مورد استفاده قرار گیرد، توصیه می‌شود تخته‌ای با سطح مغناطیسی خریداری کنید. تخته‌‎های استیل آثار ناشی از ماژیک وایت برد و پاک کننده را بهتر از سطح خود پاک می‌کنند و نیاز به صرف انرژی کمتری برای تمیز کردن دارند. در این رابطه جنس و کیفیت ماژیک وایت برد نیز بی تاثیر نیست. معمولا هر جنس از تخته به ماژیک وایت برد به خصوصی نیاز دارد. به عنوان مثال ماژیک محصول کالربرد مناسب برای انواع تخته‌های از جنس شیشه‌ است.

دوام و توجه به میزان جابه‌جایی

باز هم، در اینجا نکته قابل توجه این است که چقدر و در چه شرایطی از تخته وایت برد استفاده می‌شود. بسیاری از سطوح پوششی مانند ملامین می‌توانند در استفاده مداوم ​​به راحتی خراشیده و فرورفته شوند. اگر قرار است مرتباً از تخته استفاده کنید یا تخته وایت برد را زیاد جابجا کنید، توصیه می‌شود روی سطحی با کیفیت بالاتر مانند تخته‌های مغناطیسی سرمایه گذاری کنید. برخی از تخته‌ها در بازار وجود دارند که تضمین می‌کنند که سطوح آنها هرگز فرورفته، خراش یا لکه دار نخواهد شد. در صورت جابه‌جایی زیاد به کیفیت پایه تخته وایت برد نیز دقت کنید.

تخته وایت برد-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

قیمت متناسب با کیفیت

قیمت فاکتور مهمی است که باید در مورد آن فکر کنید. شما باید تخته سفیدی انتخاب کنید که هزینه زیادی نداشته باشد و در عین حال دارای ویژگی‌ها و کیفیت مورد نیاز شما باشد. در برابر اصرار برای تهیه ارزان‌ترین تخته موجود در بازار مقاومت کنید. به تدریج متوجه خواهید شد که یک جنس ارزان قیمت فاقد کیفیتی است که شما شایسته آن هستید و پس از مدتی باید آن را تعویض کنید. بنابراین با تهیه بادوام ترین و باکیفیت ترین تخته‌ای که می‌توانید بخرید، در هزینه خود درواقع صرفه جویی کرده‌اید. به این ترتیب دیگر نیازی به تعویض سریع آن نخواهید داشت.

از کجا تخته وایت برد مناسب را سفارش دهیم؟

مجموعه تحریرفروش انواع گوناگونی از تخته وایت برد از برندهای گوناگون را در اختیار دارد. علاوه‌بر آن، این مجموعه طیف وسیعی از محصولات اداری را مانند ماشین‌ حساب‌های مهندسی، زونکن و فلیپ چارت به فروش می‌رساند. تحریرفروش متناسب با تخته وایت برد انتخاب شده، مناسب‌ترین ماژیک وایت برد یا ماژیک محصول کالربرد را نیز پیشنهاد می‌دهد. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت و شبکه‌های اجتماعی تحریرفروش مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : تحریر فروش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تخته وایت برد خوب چه ویژگی هایی دارد؟

  1. نهال رستمی گفته:

    اون هایی خوبه که بعد یک مدت استفاده جای نوشته های قبلی با ماژیک روش نمونده باشه و پاک نشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز