تحویل 60 هزار مسکن مهر به متقاضیان در ماه‌های آینده

لست سکند

وزیر راه و شهرسازی با اعلام تحویل 60 هزار مسکن مهر به متقاضیان تا چند ماه آینده،  از تحویل یک میلیون و ۲۵۵ هزار واحد مسکن مهراز آغاز فعالیت دکتر حسن روحانی دردولت های یازدهم و دوازدهم خبر داد و گفت: این در حالی است که درطی فعالیت دولت های نهم و دهم تنها ۷۸۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل داده شد.

به گزارش کاما پرس، محمد اسلامی در مراسم «افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهر جدید پرند» با اشاره به برنامه‌ریزی ساخت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور اذعان داشت: اجرای ساخت این تعداد واحد در دولت‌های نهم و دهم آغاز و تا پایان دولت دهم، ۷۸۰ هزار واحد مسکن مهر به مردم تحویل  داده شد. در دولت‌های یازدهم و دوازدهم نیز تا امروز واحدهای تحویل داده شده به مردم، به دو میلیون و ۳۵ هزار واحد رسیده است.

اسلامی همچنین از وجود ۶۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه ‌تمام خبر داد و گفت: این تعداد واحد نیز در دست ساخت است که تا چند ماه آینده به مردم و متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

تحویل ۳۶۵۰ واحد مسکن مهر در آستانه ماه مبارک رمضان

بنا به اعلام مهر، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه علی‌رغم وجود مشکلات فراوان، چرخ پروژه‌های عمرانی متوقف نشده است و با اراده قوی در جریان است، افزود: امروز در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان، شاهد اجرای برنامه تحویل ۳۶۵۰ واحد مسکن مهر به متقاضیانی بودیم که این واحدها را قبلاً ثبت‌نام کرده و سال‌ها منتظر بودند تا واحدها به آنها تحویل داده شود.

راز آسمان پایتخت

تحویل 200 هزار واحد مسکن مهر در سال گذشته

وی افزود: در سال گذشته ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر به مردم تحویل شد و حدود ۱۲۵ هزار واحد نیز آماده تحویل است که امیدواریم با هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، نیرو و نفت، انشعابات آب، برق و گاز مالکان این واحدها نصب شود تا مالکان بتوانند در واحدهای خود مستقر شوند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز