تجربه یک سفر رویایی و لوکس با اقامت در هتل درویشی مشهد

رزرو هتل درویشی مشهد-کاماپرس
لست سکند

هتل مجلل و 5 ستاره درویشی، مرتفع‌ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم در شرق کشور است. اگر دوست دارید تا در سفر به پایتخت معنوی ایران، در یک اقامتگاه شیک و رویایی ساکن شوید، رزرو هتل درویشی مشهد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اقامت در این هتل به خصوص برای زوج‌هایی که قصد دارند تا ماه عسل خود را در مشهد سپری کنند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خدمات و امکانات رفاهی همه چیز تمام هتل درویشی مشهد به طوری است که مهمانان آن معمولاً جز برای زیارت از هتل خارج نمی‌شوند. چرا که می‌توانند ساعت‌های زیادی را در اینجا به تفریح بپردازند. در ادامه این مطلب، مشخصات و امکانات این هتل بیشتر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معرفی هتل درویشی مشهد

این هتل مجلل در سال 1390 و در فاصله 1.3 کیلومتری حرم امام رضا (ع) افتتاح شد. هتل درویشی مشهد 20 طبقه و 223 واحد اقامتی دارد. این اقامتگاه لوکس بین خیابان امام رضا 24 و 26 واقع شده است؛ بنابراین، مهمانان هتل درویشی می‌توانند به مراکز خرید اطراف حرم نیز دسترسی بسیار خوبی داشته باشند. وجود بیش از 800 متر مربع فضای سبز سرپوشیده و روباز یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه هتل درویشی به شمار می‌رود.

مشخصات اتاق‌ها و سوئیت‌ها

واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق یک تخته استاندارد، یک تخته و دو تخته و چهار تخته اکونومی، دو تخته دبل و چهار تخته استاندارد، دو تخته دبل استاندارد پلاس، یک تخته و دو تخته توئین اکونومی، دو تخته توئین استاندارد پلاس، سه تخته فصل استاندارد پلاس، دونفره کوئین و اتاق دونفره آینده می‌شود. همچنین، هتل درویشی مشهد به سوئیت دونفره امپریال، پنت هوس روم دونفره، پنت هوس اسپا دونفره، سوئیت دونفره فصل، دوبلکس ملل، و اتاق دونفره دوبلکس پرزیدنتال نیز مجهز است.

راز آسمان پایتخت

تمامی واحدهای اقامتی این هتل به امکاناتی نظیر یخچال، صبحانه رایگان، روم سرویس، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، لوازم بهداشتی رایگان، حمام، اینترنت رایگان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، سشوار و وان مجهز هستند.

امکانات رفاهی هتل بزرگ شیراز

امکانات رفاهی و تفریحی این هتل شامل سالن بدنسازی، غرفه و فروشگاه، استخر، سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، اسپا، ماساژ، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، تالار عروسی و حمام ترکی می‌شود. این هتل به یک رستوران فست فود، یک رستوران آتریوم، رستوران روف گاردن و یک سالن صبحانه مجهز است. مهمانان هتل درویشی مشهد می‌توانند از بازی‌های در اتاق گیم یا زمین بازی لذت ببرند و یا با فیش اسپا ریلکس کنند. کودکان نیز می‌توانند در شهربازی این مجموعه لحظات خوشی را سپری کنند. اتاق عقد، آرایشگاه، ویلچر، صرافی، لاندری و سرویس رایگان به حرم از دیگر خدمات این هتل به شمار می‌رود.

رزرو هتل شیراز-کاماپرس

هتل درویشی مشهد یک مکان لوکس و مجهز برای برگزاری جلسات کاری و مراسمات شما است. این هتل دارای یک تالار آینه هتل مجلل، یک تالار دیپلمات و یک اتاق جلسات است. همچنین، شما می‌توانید در کافی‌شاپ مرکزی، کافی‌شاپ اسپا، کافی‌شاپ بیلیارد یا چای‌خانه سنتی برکه یک عصرانه دلچسب میل کنید.

دسترسی هتل به مراکز گردشگری

هتل درویشی مشهد فاصله بسیار کمی با برخی از معروف‌ترین مراکز تفریحی و گردشگری مشهد دارد. شهربازی اکسون پارک، گنبد خشتی، بازار رضا، بازار عباس قلی خان، موزه مرکزی آستان قدس، آرامگاه نادرشاه افشار، پارک ژوراسیک، بوستان باغ ملی و… از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید نزدیک به هتل درویشی هستند. به علاوه، این هتل تنها حدود 7 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی هاشمی نژاد فاصله دارد.

هتل بزرگ شیراز را با تخفیف ویژه رزرو کنید

اگر قصد سفر به مشهد را دارید، می‌توانید هتل درویشی مشهد را با یک تخفیف 5 درصدی از سایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید. ایران هتل آنلاین، اولین و معتبرترین مرجع رسمی رزرواسیون هتل‌ها و اقامتگاه‌های سراسر کشور است. تمامی افراد می‌توانند هتل مورد نظر خود را با تضمین کمترین قیمت و کارمزد صفر کنسلی از این وبسایت رزرو کنند. پشتیبانی 24 ساعته و امکان استفاده از تخفیف‌های ویژه از دیگر مزایای ایران هتل آنلاین محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “تجربه یک سفر رویایی و لوکس با اقامت در هتل درویشی مشهد

  1. بردیا احمدی گفته:

    من هر بار برم مشهد حتما میرم هتل درویش از نظر کیفیت و تمیزی و نزدیک بودن به حرم آقا خیلی خوبه اما خب یکم هزینش بالاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز