تجربه اقامتی متفاوت و به یادماندنی در هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان-کاماپرس
لست سکند

استان اصفهان، بیش از 22 هزار اثر تاریخی دارد که 850 مورد آن به ثبت ملی رسیده است. این جاذبه‌های دیدنی و زیبا موجب شده تا در سال 1400 بیش از 650 هزار گردشگر ایرانی و خارجی از نصف جهان بازدید کنند. اگر تا به حال به این شهر سفر نکردید و یا دوست دارید تا دوباره اصفهان را ببینید، پیشنهاد می‌کنیم تا با اقامت در هتل آسمان، سفری متفاوت را تجربه کنید.

به گزارش کاماپرس، هتل آسمان اصفهان در مرکز شهر و در نزدیکی سی و سه پل واقع شده است. بنابراین، دسترسی به جاذبه‌های مهم گردشگری این شهر از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های هتل آسمان محسوب می‌شود. در ادامه، مشخصات و امکانات این هتل بیشتر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معرفی هتل آسمان اصفهان

این هتل در سال 1384 با 13 طبقه و 88 واحد اقامتی ساخته شده است. هتل آسمان به جهت بهبود سطح کیفی خدمات در سال 1400 بازسازی شد. این هتل چهار ستاره زیر مجموعه گروه هتل‌های آریا قرار دارد و اولین و تنها هتل دارنده رستوران گردان در استان اصفهان است. هتل آسمان اصفهان در خیابان مطهری و در نزدیکی پل فلزی قرار دارد.

مشخصات اتاق‌ها و سوئیت‌ها

واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق یک تخته، دو تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل، دو تخته دبل با نمای رودخانه، سوئیت دونفره، رویال سوئیت دونفره و سوئیت آپارتمان دونفره می‌شود. این هتل دارای آسانسور است؛ اما سوئیت آپارتمان‌ها در طبقات اول و دوم قرار دارند و مهمانان باید برای دسترسی به این واحدها از راه‌پله استفاده کنند.

در تمام واحدها امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، چای‌ساز، کمد لباس، تلفن، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی فرنگی، تهویه هوای مطبوع و صندوق امانات وجود دارد. لازم به ذکر است که مبلمان تنها در رویال سوئیت‌ها و آپارتمان‌ها موجود است.

راز آسمان پایتخت

هتل آسمان اصفهان-کاماپرس

امکانات رفاهی هتل آسمان رویال

امکانات ویژه این هتل شامل استخر، سالن کنفرانس، فروشگاه و غرفه می‌شود. کافی شاپ، دستگاه ATM، تالار عروسی، سالن اجتماعات، سالن تشریفات، اتاق جلسات کاری، ماساژ، سونا و صرافی از دیگر ویژگی‌های این هتل به شمار می‌رود.

دسترسی هتل آسمان به مراکز گردشگری

این هتل دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های گردشگری شهر دارد؛ بنابراین، گردشگران می‌توانند با اقامت در هتل آسمان اصفهان در زمان و هزینه‌های حمل و نقل خود صرفه‌جویی کند. عمارت عالی قاپو، کاخ چهل ستون، مقبره خواجه نظام‌الملک، پل خواجو، میدان نقش جهان، باغ پرندگان، بازار بزرگ اصفهان، کاخ هشت بهشت و مسجد شیخ لطف‌الله از جمله جاذبه‌های گردشگری مهم اصفهان هستند که در نزدیکی این هتل قرار دارند. به علاوه، هتل آسمان تا فرودگاه حدود 25 دقیقه با ماشین فاصله دارد. لازم به ذکر است که این هتل توانسته امتیاز 4.2 را از کاربران سایت ایران هتل آنلاین دریافت کند.

هتل آسمان را با تخفیف ویژه رزرو کنید

اگر قصد سفر به اصفهان را دارید، می‌توانید هتل آسمان اصفهان را با یک تخفیف 14 درصدی از سایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید. ایران هتل آنلاین، اولین و معتبرترین مرجع رسمی رزرواسیون هتل‌ها و اقامتگاه‌های سراسر کشور است. تمامی افراد می‌توانند هتل مورد نظر خود را با تضمین کمترین قیمت و کارمزد صفر کنسلی از این وبسایت رزرو کنند. پشتیبانی 24 ساعته و امکان استفاده از تخفیف‌های ویژه از دیگر مزایای ایران هتل آنلاین محسوب می‌شود.

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تجربه اقامتی متفاوت و به یادماندنی در هتل آسمان اصفهان

  1. یوسف جباری گفته:

    بهترین هتل اصفهان هتل کاسپینه داخلش هم خیلی قشنگه بیشترم افراد مهم اقامت دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز