تبدیل فولکس قورباغه ای به یک ماشین مدرن (ویدیو)

لست سکند

به جرأت می توان گفت یکی از مشهورترین و خاطره انگیزترین خودروها برای مردم جهان فولکس واگن بیتل است که در کشورمان به اسم فولکس قورباغه ای شناخته می شود. هدف از طراحی و ساخت آن، تولید خودرویی اقتصادی و قابل استفاده برای عموم مردم بوده است و برای نخستین بار در سال 1938 در اختیار مشتریان قرار گرفت. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که یک طراح خوش ذوق برزیلی این خودرو را به صورت سه بعدی به روزرسانی کرده و جامه ای نو بر پیکر آن پوشانده است.

به گزارش کاماپرس، تولید فولکس واگن قورباغه ای در سال 1994 دوباره با طراحی مدرن و با نام نیو بیتل از سرگرفته شد و تا سال 2003 نیز ادامه پیدا کرد. البته نسخه هایی سفارشی از فولکس های قورباغه ای هنوز در برخی نقاط دنیا مورد استفاده قرار می گیرند. فولکس بیتل اولیه که کار طراحی آن را فردیناند پورشه انجام داده بود به طور کامل منطبق بر فلسفه پورشه طراحی شده بود که اعتقاد داشت بهترین خودروها از نوع موتور عقب، هوا خنک و دیفرانسیل عقب هستند.

در ویدیویی که مشاهده می کنید یک طراح برزیلی که در شبکه های اجتماعی به اسم rob3rtdesign شناخته می شود تصمیم گرفته است فولکس قورباغه ای را به روز کرده و تصاویر آن را در کانال خودش به اشتراک بگذارد و نکته جالب این است که کارش بسیار خوب از آب در آمده و هیچ چیز را از قلم نیفتاده است.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : فولکس واگن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز