پژو 308 مدل 2022 ؛ یک هاچ بک قد بلند (ویدیو)

لست سکند

پژو 308 مدل 2022 یک هاچ بک خانوادگی و قد بلند است و گویی به این قصد به میدان آمده است تا همه رقبای هم قد و قواره اش را کنار بزند. در واقع، پژو 308 همیشه یک دوز قوی از سبک و سیاق فرانسوی به شمار آمده است و یکی از خوش قیافه ترین خودروهای کلاس هاچ بک محسوب می شود. اگر دنبال خودرویی بلند قامت می گردید ولی علاقه ای به شاسی بلندها ندارید، این خودرو می تواند انتخاب خوبی باشد. در ادامه ویدیویی تماشا خواهید که زیبایی های پژو 308 مدل 2022 را بیشتر نشان می دهد.

 

به گزارش کاماپرس، پژو 308 مدل 2022 با موتورهای بنزینی، دیزل و هیبرید-پلاگین در اختیار مشتریان قرار می گیرد ولی امکان انتخاب گیربکس وجود ندارد و فقط گیربکس اتوماتیک روی آن سوار شده است. موتور بنزینی، یک موتور  سه سیلندر1.2 لیتری است که 128 اسب بخار نیرو تولید می کند که نیاز بسیاری از خریداران را برطرف می نماید. البته موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری دیزل نیز همین مقدار نیرو تولید می کند و کسانی که خودرو قوی تری می خواهند دو انتخاب پیش رو دارند: یکی موتور هیبرید-پلاگین که از یک موتور 1.6 لیتری بهره می برد و 178 اسب بخاری است و دیگری یک موتور برقی به روزرسانی شده که قادر است 222 اسب بخار نیرو تولید کند. مدل های اخیر آلایندگی بسیار کمی تولید می کنند و فقط با نیروی برق می توانند بیش از 60 کیومتر راه بپیمایند.

کیفیت سواری پژو 308 مدل 2022 خوب است و بین هندلینگ و راحتی آن توازن خوبی برقرار است. یکی از جنبه های خوب دیگر این خودرو طراحی داخلی زیبایش است. داخل کابین بسیار خوش ساخت است و در آن از مواد با کیفیت استفاده شده است و وقتی سوار آن می شوید گویی داخل یک خودروی گران قیمت تر نشسته اید.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : پژو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پژو 308 مدل 2022 ؛ یک هاچ بک قد بلند (ویدیو)

  1. محمد گفته:

    منی که نمیتونم پراید سوار بشم چه دیدگاهی میتونم برات بزارم دوست عزیز ارزونی خودتون مردم دیگه نون خوردنشون هم ندارن😔😔😔
    تو هی داغ دل تازه کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز