پژو 207 اصل فرانسه چه شکلی است؟ (ویدیو)

به جرأت می توان گفت یکی از خودروهایی که از ابتدای عرضه اش در کشورمان با حرف و حدیث های زیادی روبرو بوده است پژو 207 است. البته نسخه ارائه شده توسط شرکت ایران خودرو تفاوت هایی با نسخه اروپایی آن دارد و برخی آن را نسخه ای فیس لیفت شده از پژو 206 می دانند. در ادامه ویدیویی تماشا خواهید کرد که نسخه فرانسوی این هاچ بک محبوب را نمایش می دهد.

 

به گزارش کاماپرس، پژو 207 نسخه فرانسوی با یک پیشرانه 1.6 لیتری HDi به بازارهای جهانی عرضه شده است که 109 اسب بخار نیرو تولید می کند. خودرو مذکور با خودرو پژو 207 که در ایران تولید می شود تفاوت های زیادی دارد. پژو 207 در واقع از پلتفرم پژو 206 استفاده می کند ولی به لحاظ موتوری، طراحی بدنه و آپشن های داخلی تفاوت هایی با پژو 206 دارد.

پژو 207 فرانسوی که در کلاس خودروهای سوپرمینی گنجانده می شود با اشکال بدنه 3 در هاچ بک، 5 در هاچ بک، 2 در کوپه، 5 در استیشن واگن و 4 در سدان تولید و در اختیار مشتریانش قرار گرفته است. موتورهای پژو 207 فرانسوی نیز متنوع است و خریداران بسته به نیاز خودشان می توانند از بین موتورهای دیزلی یا بنزینی یکی را انتخاب کنند. در مورد جعبه دنده نیز باید گفت نسخه اروپایی به گیربکس های 5 سرعته دستی، 6 سرعته دستی و یا 5 سرعته اتوماتیک مجهز است.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروپژو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز