پژو 208 مدل 2022 ؛ یک هاچ بک اسپرت و جوان پسند (ویدیو)

لست سکند

خودروهای جمع و جور برای رانندگی در شهر همیشه عالی بوده اند و پژو 208 مدل 2022 نیز در این میان یک پدیده است. این خودرو یک سوپرمینی زیبای فرانسوی است که در سگمت خودرهای کوچک حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. در ادامه ویدیویی از پژو 208 مدل 2022 را تماشا خواهید که که زیبایی های آن را بیشتر به تصویر می کشد.

به گزارش کاماپرس، پژو 208 جدید از بسیاری از رقبایش زیباتر و مدرن تر است و در داخل کابین آن نیز تجهیزات مدرنی به چشم می خورند. وقتی برای اولین بار پژو 208 را می بینید شکل ظاهری اش شبیه یک شیر به نظر می رسد، یعنی حیوانی که نماد کمپانی پژو است و در میدان عمل نیز آن را ثابت می کند. داخل کابین پژو 208 جدید مجهز است، سواری خوب و راحتی دارد و از موتوری کم مصرف بهره می برد. همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا پژو 208 مدل 2022 را به خودرویی جذاب و جوان پسند تبدیل بکند که می توان به خریدنش فکر کرد.

پژو 208 مدل 2022 با چندین موتور مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد که بهترین آن ها موتور بنزینی 100PS Pure Tech است. این موتور هنگام شتاب گیری غرشی شنیدنی دارد ولی هنگام حرکت به صورت یکنواخت هیچ صدایی از آن به گوش نمی رسد. این موتور در کنار یک گیربکس شش سرعته قرار می گیرد که باعث می شود موتور آرام تر و بی صداتر کار کند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : پژو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پژو 208 مدل 2022 ؛ یک هاچ بک اسپرت و جوان پسند (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز