جدیدترین شاسی بلند میتسوبیشی رونمایی شد/ کلت 2023 (ویدیو)

شرکت میتسوبیشی به تازگی یک تیزر تبلیغاتی از خودرو کلت جدید را منتشر کرده است. انتظار می رود این محصول جدید و جمع و جور خودروساز ژاپنی در پاییز 2023 پا به بازارهای جهانی بگذارد. کلت جدید در بیشتر قسمت های بدنه به رنو کلیو شباهت خواهد داشت و از یک پیشرانه هیبریدی بهره خواهد برد. در ادامه ویدیویی تماشا خواهید کرد که به معرفی میتسوبیشی کلت 2023 می پردازد.

به گزارش کاماپرس، تیزر تبلیغاتی که از میتسوبیشی کلت مدل 2023 منتشر شده است نشان می دهد که در طراحی بدنه آن تغییراتی اعمال شده است، از جمله این تغییرات می توان به شیشه دینامیک جلو اشاره کرد. جلو پنجره نیز یکپارچه شده و چراغ های ال ای دی جلو در امتداد آن نیز گسترش یافته اند. شکل و اندازه پنجره های کناری نیز شباهت زیادی به پنجره های رنو کلیو دارند.

البته جای تعجب ندارد که میتسوبیشی کلت 2023 بر روی پلتفرم رنو کلیو ساخته بشود و پیشرانه هیبریدی آن نیز به رنو کلیو E-Tech و نیسان جوک هیبرید شباهت داشته باشد. نیسان جوک هیبرید از یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری تنفس طبیعی بهره می برد که 93 اسب بخار نیرو و 148 تولید می کند. این موتور بنزینی در کنار یک موتور برقی 48 اسب بخاری قرار می گیرد. یک موتور برقی دیگر نیز وجود دارد که به عنوان ژنراتور استارتر ولتاژ بالا (HSG) عمل می کند. گیربکس پیچیده و چند حالته نیز نیروی موتورها را به چرخ های جلو منتقل می کند.

آریاک سفر

گفتنی است آخرین نسل از خودرو کلت در سال 2013 تولید شد و پس از آن تولیدش ادامه نیافت و اکنون شرکت میتسوبیشی اعلام کرده است نسل جدید آن در راه است و این شرکت شصتمین سالگرد تولید کلت را جشن خواهد گرفت.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : میتسوبیشی
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جدیدترین شاسی بلند میتسوبیشی رونمایی شد/ کلت 2023 (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز