جدیدترین مرسدس بنز کلاس C مدل 2023 رونمایی شد (ویدیو)

لست سکند

آخرین نسل از مرسدس بنز C 43 AMG 4MATIC استانداردهای جدیدی برای نوآوری وضع کرده است. موتور چهار سیلندر 2 لیتری که پیشتر در مرسدس بنز SL 43 AMG مورد استفاده قرار گرفته بود و از توربوشارژر الکتریکی بهره می برد، اکنون در مرسدس بنز کلاس C  نیز مورد استفاده قرار گرفته است. در ادامه ویدیویی از این محصول جدید را تماشا می کنیم.

به گزارش کاماپرس، این نوع جدید از توربوشارژر که از طریق یک سیستم الکتریکی 48 ولت راه اندازی می شود واکنشی بسیار سریع و ناگهانی را در هر دور موتوری امکان پذیر می کند و تجربه یک سواری پویا را در اختیار سرنشینان قرار می دهد.

موتور مرسدس بنز C 43 AMG 4MATIC مدل 2023 قادر است 408 اسب بخار نیرو تولید کند که در مواقع خاص در صورتی که به نیروی بیشتری نیاز باشد می تواند با استفاده از سیستم RSG حدود 14 اسب بخار دیگر نیز به نیرویش اضافه کند. حداکثر گشتاور نیز 500 نیوتن متر است که در 5000 دور در دقیقه به دست می آید. این مرسدس بنز از گیربکس MCT 9G بهره می برد که تعویض دنده هایی سریع دارد و رانندگی را پویا و جاندار می کند.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است که حداکثر سرعت به صورت الکترونیکی محدود شده و از 250 کیلومتر بر ساعت فراتر نخواهد رفت ولی چنانچه پکیج AMG Driver را خریداری کنید حداکثر سرعت تا 265 کیلومتر برساعت افزایش پیدا خواهد کرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببنید:

مرتبط با : مرسدس بنز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز