خودنمایی شاسی بلند فیدلیتی مدل 2022 در دبی (ویدیو)

آن طور که پیداست شاسی بلند چری جتور X70 که در کشورمان با نام فیدلیتی شناخته می شود در کشورهای حوزه خلیج فارس نیز طرفدارانی برای خودش دست و پا کرده است و توانسته مشکل پسندها را نیز به خودش جذب بکند. در ادامه ویدیویی تماشا خواهید کرد که حضور فیدلیتی را در دبی نمایش می دهد.

به گزارش کاماپرس، برند جتور (Jetour) که همین اواخر و در سال 2018 کارش را در کشور چین آغاز کرده است نامی به نسبت جدید است که شاید زیاد به گوش تان آشنا نباشد ولی بهتر است بدانید در پشت این نام جدید، برند قدیمی تر چری قرار دارد که در کشورمان از سابقه ای طولانی تر برخودار است. در واقع، جتور یکی از زیر مجموعه های لوکس چری محسوب می شود. خودرو شاسی بلند جتور X70 در کشورمان توسط گروه خودروسازی بهمن  و با نام فیدلیتی تولید و به بازار عرضه می شود.

فیدلیتی در دو تیپ پنج و هفت نفره در اختیار مشتریان ایرانی قرار می گیرد که به جز در مورد صندلی های ردیف سوم تفاوتی با یکدیگر ندارند. تأمین نیروی پیشران شاسی بلند فیدلیتی بر عهده یک موتور 1.5 لیتری مجهز به توربوشارژر تأمین است که می تواند 155 اسب بخار نیرو و 230 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور در کنار یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و دو کلاچه قرار می گیرد که نیروی موتور را به چرخ های جلو منتقل می کند. گنجایش باک این شاسی بلند 55 لیتر است و میزان مصرف آن در سیکل ترکیبی در هر 100 کیلومتر 7.5 لیتر اعلام شده است.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : گروه بهمن
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “خودنمایی شاسی بلند فیدلیتی مدل 2022 در دبی (ویدیو)

  1. ام گفته:

    چه قدر افتخار آفرینه مونتاژ کردن ماشین ده سال پیش کشور چین در ایران و اسمشو افتخار ملی و تکنولوژی ایرانی بگیم خوش باشید دنیا کجا بود و ما کجا و حالا دنیا کجاست و ما کجا

  2. منا گفته:

    این ماشین و مدل توی امارات ۷۹ هزار درهم که با احتساب درهمی ۷۵۰۰ تومن در میاد حدود ۵۹۰ تازه با اون همه حق انتخاب و تنوع خودرو کی اینو میخره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز