دوج چلنجر مدل 2024 ؛ آمیزه ای از اصالت و مدرنیسم (ویدیو)

دوج خودروسازی آمریکایی است که به تولید خودروهای عضلانی هشت سیلندر و ابرقدرتمند شهرت دارد ولی حالا از کانسپت یک خودرو برقی رونمایی کرده و  نام ای‌ماسل (eMuscle) رو روی آن گذاشته است. خودرو برقی دوج قرار است در سال 2024 به بازار عرضه بشود. در ادامه ویدیویی از این ای‌ماسل جدید را تماشا خواهید کرد که جزییات بیشتری را به شما نشان می دهد.

به گزارش کاماپرس، خودرو برقی جدید دوج از یک پلت فرم خاص استفاده خواهد کرد و برد آن با یک بار شارژ بیش از 800 کیلومتر خواهد بود. البته اطلاعات بیشتر از این دوج برقی به زودی منتشر خواهد شد ولی هنوز مشخص نیست که آیا یک نسخه الکتریکی از دوج چارجر چهار درب خواهد بود یا از دوج چلنجر دو درب. کمپانی دوج روی این خودرو جدید لوگو Fratzog را نصب کرده که در دهه های 60 و 70 میلادی روی جلوپنجره دوج ها نصب می شد و می گوید این کار اشاره ای  به آینده است، آینده ای که دوران بزرگ و جدیدی به ارمغان خواه آورد، یعنی دنیای ماسل‌کارهای برقی.

شرکت دوج اعلام کرده است که چهار پلتفرم به خودرهای برقی اختصاص داده است که سه پلتفرم از آن ها ساختاری یکپارچه دارند و برد آن ها بین 480 تا 800 کیلومتر خواهد بود. به نظر می رسد در آینده ای نزدیک خودروهای هیبریدی نیز به خط تولید این خودروساز اضافه شوند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

آریاک سفر

 

 

 

مرتبط با : دوج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “دوج چلنجر مدل 2024 ؛ آمیزه ای از اصالت و مدرنیسم (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز