سیر تکامل خودروهای تسلا تا سال 2022 (ویدیو)

برخی افراد اسباب بازی هایی می سازند تا زودتر پولدار شوند، بعضی دیگر نیز به نجات دنیا فکر می کنند، در هر صورت حتماً تا به حال اسم شرکتی به نام تسلا به گوش تان خورده است. این شرکت از آن دست شرکت هایی است که می خواهد دنیا را نجات بدهد. در ادامه ویدیویی تماشا خواهید کرد که سیر تکامل خودروهای تسلا را از آغاز تاکنون نمایش می دهد.

به گزارش کاماپرس، شرکت تسلا با عرضه خودروهای برقی خودش به موفقیتی دست یافته که پیشتر هیچ شرکتی آن را به دست نیاورده است. تسلا خودروهایی تمام برقی تولید کرده است که ویژگی هایی بسیار کاربردی دارند و به خوبی جوابگوی نیازهای مشتری هستند. در واقع، یکی از محصولاتی که توانست بسیار موفق ظاهر شود و همه چالش ها را پشت سر بگذارد، خودرو تسلا رودستر بود که نخستین مدل آن در سال 2008 تولید شد و می توانست فقط با یک بار شارژ 400 کیلومتر را بپیماید، شتاب و حداکثر سرعت این خودرو برقی نیز با خودروهای بنزینی اسپرت قابل مقایسه است. تسلا رودستر به یک باتری لیتیوم یونی مجهز است و می توان آن را با پریز برق خانگی شارژ کرد. از دیگر خودرهای برقی و موفق تسلا می توان به تسلا مدل S، تسلا مدل X، تسلا مدل Y و تسلا مدل 3 اشاره کرد.

البته همانطور که می دانید تسلا این موفقیت را یک شبه به دست نیاورده است و دستیابی به آن نیازمند سال ها تحقیق و آزمون و خطا بوده است. این شرکت بارها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده و هر بار با مدیریت درست بحران را پشت سر گذاشته است. در حال حاضر  هر سهم این شرکت در بازار بورس حدود 900 دلار ارزش دارد و با این قیمت مورد معامله قرار می گیرد.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : تسلا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز