لکسوس از مدرن ترین شاسی بلند خود رونمایی کرد (ویدیو)

شاسی بلند لکسوس RZ مدل 2023 از یک طراحی منحصر به فرد بهره می برد و به لطف برخورداری از فناوری برقی سازی پیشرفته یک سواری عالی در اختیار سرنشینانش قرار می دهد. در مورد عملکرد نیز باید گفت استفاده از پلتفرم ویژه e-TNGA باعث شده است بدنه سبک و بسیار مقاوم باشد و توزیع وزن به خوبی صورت بگیرد. در ادامه ویدیویی از شاسی بلند لکسوس RZ مدل 2023 تماشا خواهیم کرد.

به گزارش کاماپرس، در این محصول تمام برقی از کمپانی لکسوس، سیستم کنترل فرمان جدید در کنار سیستم های Steer-by-Wire و DIRECT4 که از فناوری برقی استفاده می کند باعث می شود این خودرو دقیقاً مطابق با میل و خواسته راننده عمل کند. یک پیغام رسان صوتی نیز در داخل کابین قرار دارد که پیوسته وضعیت خودرو را به راننده گزارش می دهد. همه این عوامل دست به دست هم داده اند تا طعم خاص رانندگی با لکسوس را ارتقاء بدهند.

نیروی پیشران لکسوس RZ450e را یک موتور تمام برقی تأمین می کند و این همان چیزی است که کمپانی لکسوس نام DIRECT4 را روی آن گذاشته است. این چیدمان دو موتوره 300 اسب بخار نیرو تولید می کند و به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک همراه می شود. سیستم Steer-by-wire نیز به صورت استاندارد در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این خودرو به یک باتری 65.6 کیلووات بر ساعتی مجهز است که با هر بار شارژ مسافتی معادل 362 را می پیماید.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : لکسوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز