سوزوکی ویتارا 2023 با دست پر به میدان رقابت می آید (ویدیو)

سوزوکی به تازگی از شاسی بلند ویتارا 2023 در بازار ژاپن رونمایی کرد. این خودرو که در بازار ژاپن با نام اسکودو شناخته می شود با یک موتور کاملاً جدید هیبرید به میدان آمده است، علاوه بر این از تجهیزات بسیار جدید دیگری نیز بهره می برد. در ادامه ویدیویی از این محصول جدید سوزوکی را تماشا خواهید کرد.

به گزارش کاماپرس، شرکت سوزوکی عرضه ویتارا را از سال 2014 آغاز کرد و از آن زمان این خودرو دستخوش تغییرات زیادی شده است. در سال 2018 در طراحی بدنه آن تغییرات کوچکی اعمال گردید و موتور توربوشارژری روی آن سوار شد. به دنبال آن در سال 2020 نیمه هیبرید و سرانجام در سال 2022 به طور کامل هیبریدی شد.

و اما در سال 2023 پیشرانه جدید تشکیل شده از یک موتور چهار سیلندر 1.5 تنفس طبیعی که 99 اسب بخار نیرو و 132 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور در کنار یک موتور برقی قرار می گیرد که قادر است 33 اسب بخار نیرو و 60 نیوتن متر گشتاور تولید کند. شتاب صفر تا 100 شاسی بلند ویتارا 2023، 12.7 ثانیه و حداکثر سرعت آن 179 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

آریاک سفر

در مورد گیربگس نیز باید گفت که این خودرو به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک ASG مجهز شده است که پدل شیفترهایی نیز در پشت فرمان دارد. این گیربکس نیروی موتور را به هر چهار چرخ منتقل می کند و تنطیماتی برای حالت های اتوماتیک، اسپرت، برف، و لاک (Lock) دارد، به این ترتیب، سوزوکی ویتارا 2023 توانایی های آفرود منحصر به فردی پیدا می کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : سوزوکی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “سوزوکی ویتارا 2023 با دست پر به میدان رقابت می آید (ویدیو)

  1. پرویز گفته:

    اصلا خوشم نیامد.برادر من،عزیزم،چشم بادامی ام:خودتان خسته نمیشید از این همه سیاهی تو این ماشین.بدتر از سمند سورن ما شده.صندلی،داشبورد،کف پوش ،…تا حتی سر دنده هم سیاه کردید.ی کائوچویی،چوبی،چرمی،قهوه ای میزدید یک جایی لااقل.بابا اصلا موکت از ایران خودرو ما می گرفتید می انداختید کف ماشین.لااقل آدم رغبت می کرد روی موکت می نشست چایی می خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز