شاسی بلند جدید فولکس واگن وارد بازار شد (ویدیو)

کمپانی فولکس واگن که از چند سال قبل وارد بازار شاسی بلندها شده بود در سال 2022 نیز شاسی بلند هفت نفره تالاگون را روانه بازار کرده است. این خودرو از نظر ابعاد بسیار بزرگ است و کمتر رقیبی در این زمینه می تواند با آن به رقابت بپردازد، در واقع، بزرگترین محصولی است که توسط فولکس واگن طراحی و تولید شده است. در ادامه ویدیویی از این محصول جدید کمپانی فولکس واگن را تماشا خواهیم کرد.

به گزارش کاماپرس، شاسی بلند تالاگون مدل 2022 در جوینت ونچر فولکس واگن و فاو چین طراحی و تولید شده است و به سه ردیف صندلی مجهز است که می توانند شش یا هفت صندلی داشته باشد. کابین تالاگون 2022 بسیار راحت و جادار است و در ردیف دوم نیز صندلی های کاپیتانی به چشم می خورد.

در مورد موتور این خودرو باید گفت که با یک موتور 6 سیلندر خورجینی در اختیار مشتریان قرار می گیرد که 2.5 لیتر حجم دارد، این موتور در کنار یک گیربکس DSG قرار می گیرد. گیربکس DSG اتوماتیک، هفت سرعته و دو کلاچه است و نیروی موتور را با استفاده از سیستم 4Motion به هر چهار چرخ منتقل می کند. موتور خورجینی که به توربوشارژر مجهز است می تواند 295 اسب بخار نیرو و 500 نیوتن متر گشتاور تولید کند. قیمت این محصول جدید از کمپانی فولکس واگن هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است ولی انتظار می رود در اروپا و آمریکا هواداران زیادی پیدا بکند. به نظر شما در صورت ورود این خودرو به کشور در چه محدوده قیمتی مورد معامله قرار خواهد گرفت؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

آریاک سفر

 

 

مرتبط با : فولکس واگن
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شاسی بلند جدید فولکس واگن وارد بازار شد (ویدیو)

  1. علی اسدنیا؛ جامعه شناس اقتصادوتوسعه گفته:

    هوالخالق قادرمتعال والرئوف؛
    ١_یک میلیارد رزمان انحصاروتحریم
    ٢_سیصدمیلیون درزمان رقابت آزادو رفع تحریم
    ٣_یکصدوپنجاه میلیون زمان تعامل
    بین المللی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز