تایید بروز اختلال در برخی پمپ بنزین‌ ها

رییس صنف جایگاه‌داران کشور با تایید اختلال نرم‌افزاری در سامانه‌ هوشمند برخی جایگاه‌های سوخت، عنوان کرد: تمامی متخصصان مربوطه در حال تلاش برای حل این مشکل هستند.

به گزارش کاماپرس، اسدالله قلی‌زاده با بیان اینکه در حال پیگیری برای حل این مشکل هستیم، گفت: مشکل ایجاد شده مربوط به همه پمپ بنزین ها نبوده و تنها برخی جایگاه‌های پمپ بنزین با این اختلال مواجه شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

وی در این رابطه توصیه کرد: افرادی که به بنزین نیاز ضروری ندارند، در  چند ساعت آینده از مراجعه به جایگاه‌های سوخت خودداری کنند.

مشکل پمپ بنزین‌ ها امروز حل می‌شود

به نقل از ایسنا، به دنبال بروز اختلال در سیستم هوشمند برخی پمپ بنزین‌ها، جلیل سالاری معاون وزیر نفت بیان کرد که تلاش می‌شود تا پایان امروز مشکل ایجاد شده برطرف شود. البته در حال حاضر سوخت‌رسانی در برخی جایگاه‌ها به صورت آفلاین انجام می‌شود ولی 6 تا 7 ساعت زمان لازم است تا همه جایگاه‌ها وارد مدار شوند.

راز آسمان پایتخت

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر سیستم به صورت آفلاین بوده و مردم می‌توانند با نرخ دوم سوخت گیری کنند، اضافه کرد: سهمیه سوخت همه افراد برقرار بوده و بعد از عادی شدن شرایط، می‌توانند از سهمیه کارت سوخت خود استفاده کنند.

سالاری با اشاره به زمان رفع مشکل نیز گفت: تیم‌های عملیاتی و مدیریت بحران در کل کشور فعال شده‌ و به تدریج تا پایان امروز مشکل برطرف می‌شود.

افزایش قیمت بنزین در دستور کار نیست

معاون وزیر نفت در پایان با بیان اینکه از صبح امروز اختلال نرم‌افزاری در سامانه‌ هوشمند برخی جایگاه‌های بنزین ایجاد شده است. گفت: طبق اخبار مطرح شده، ۳۵ درصد جایگاه‌ها در کل کشور بدون مشکل فعال هستند و جایگاه‌های دارای اختلال نیز به تدریج و به‌صورت دستی فعال می‌شوند. همچنین تاکید می‌شود که هیچ افزایش قیمتی در دستور کار نبوده و مردم به شایعات توجه نکنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز