بیت کوین 65 هزار دلاری به زودی رکورد می‌زند

قیمت بیت کوین طی 24 ساعت اخیر رشد 3 هزار و 485 دلاری داشته و به محدوده 65 هزار و 963 دلاری قرار رسیده است. رشد سریع قیمت این ارز دیجیتال معروف به معنی تلاش مردم برای استخراج بیشتر آن است و احتمالا این میزان رشد ادامه پیدا کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارزهای دیجیتال اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق گفته تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال نرخ هش بیت کوین به شدت بالا رفته و احتمالا به زودی قیمت این رمزارز سقف شکنی مجددی خواهد داشت. البته این عامل باعث شده تا میزان مصرف انرژی برای استخراج بیت کوین به شدت بالا رود. بر اساس داده‌های دانشگاه کمبریج، مصرف برق برای استخراج بیت کوین افزایش پیدا کرده و به بیشترین حد خود در ماه می رسیده است.

در حال حاضر بیت کوین با ارزش بازاری 1.191 تریلیون دلاری مقام اول بازار رمزارزها را به خود اختصاص داده است. این ارز دیجیتال تقریبا 41.51 درصد از کل بازار رمزارزها را در اختیار دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

استعفا از شغل و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

رشد مداوم قیمت بیت کوین طی یکسال اخیر باعث شده تا توجه بسیاری از مردم جهان به این حوزه جلب شود. برخی مردم شغل اصلی خود را کنار گذاشته و تنها روی این بخش متمرکز شده‌اند. به گزارش شرکت سیویک ساینس، برخی از مردم آمریکا آنقدر در حوزه سرمایه گذاری دارایی‌های دیجیتال درآمد داشتند که شغل اصلی خود را رها کرده‌اند.

داده‌های این مجموعه نشان می‌دهد که تقریبا 4 درصد از کل ساکنان ایالات متحده آمریکا در طول 12 ماهه گذشته از مشاغل خود استعفا داده و به سرمایه گذاری در حوزه رمزارزها مشغول شده‌اند. طبق اطلاعات موجود اکثریت این استعفادهندگان کارگرانی با حقوق سالیانه کمتر از 5 هزار دلار بوده‌اند. البته 8 درصد از افرادی که حقوق سالیانه 15 هزار دلاری هم داشتند این کار را انجام داده‌اند. با این حال گویا تمایل افراد کم درآمد به سرمایه گذاری در این حوزه بیشتر است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز