قیمت بیت کوین با کمک نهنگ‌ ها 60 هزار دلاری شد

لست سکند

قیمت بیت کوین با کاهش 165 دلاری نسبت به روز گذشته، به محدوده 60 هزار و 748 دلار دست یافت. طبق اطلاعات موجود، فروش نهنگ‌های بیت کوین طی چند روز اخیر به بیشترین مقدار خود رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، البته اطلاعات و اخبار منتشر شده گویای آن است که ذخیره صرافی‌های بیت کوین هم به سرعت در حال کاهش است. به گفته کی یانگ‌ جو، مدیر کریپتوکوانت، بیت کوین علی رغم افزایش قابل توجه فروش نهنگ‌ها از سطح 60 هزار دلاری حمایت می‌کند. ضمن اینکه ذخیره صرافی‌ها هم در حال کاهش بوده و این مسئله منجر به کاهش عرضه می‌شود. یانگ جو معتقد است که اشتهای خریداران برای تامین عرضه فروشنده‌ها در حال افزایش است و این امر ثبات نسبی قیمت بیت کوین را در طول یک هفته اخیر به وجود آورد.

اصطلاح نهنگ بیت کوین یا وال بیت کوین به کسانی نسبت داده می‌شود که حجم زیادی از این رمزارز را در اختیار دارند.  براساس اطلاعات موجود، شش درصد از کل بیت کوین‌های حال حاضر فقط در 10 کیف پول ذخیره شده و در اختیار نهنگ‌های این بازار است. وقتی نهنگ‌ها یک ارز دیجیتال را می‌خرند، می‌فروشند یا حتی جابجا می‌کنند، ایجاد یک موج جدید در بازار ارزهای دیجیتال را رقم خواهند زد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

برخی پیش بینی‌ها درباره آینده قیمتی بیت کوین

طبق تحلیل تکنیکال، در حال حاضر بیت کوین در محدوده میانگین متحرک نمایی 55 روزه خود قرار دارد و به نظر بسیاری از کارشناسان محدوده 60 تا 61 هزار دلاری می‌تواند ناحیه حمایتی معتبری باشد. اما این گروه معتقدند که بیت کوین باید برای رشد تلاش کند تا قیمت را به بالای محدوده 64 هزار دلار برگرداند.

به عقیده برخی تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، هدف بعدی بیت کوین از منظر فیبوناچی محدوده 80 هزار دلاری است و اگر این رمزارز بتواند سقف تاریخی خود را پشت سر بگذارد دیگر مقاومتی از لحاظ تکنیکالی روی نمودار ندارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز