بیت کوین در کانال قیمتی 61 هزار دلاری متوقف شد

به نظر بیت کوین در کانال 61 هزار دلاری چرخش قیمتی دارد. در حال حاضر قیمت این رمزارز با کاهش 1.07 درصدی نسبت به روز گذشته به محدوده 61 هزار و 599 دلاری رسیده است. شاید علت این توقف قیمتی به بیانیه جدید صرافی بایننس، یکی از صرافی‌های معتبر ارزهای دیجیتالی، بازگردد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سی‌ان‌بی‌سی طی خبری اعلام کرد که صرافی بایننس امکان برداشت از حساب کاربران خود را به صورت موقت به حالت تعلیق در می‌آورد. البته این صرافی در گذشته هم تصمیمات عجیبی اتخاذ کرده بود که از جمله آن‌ها می‌توان به بستن امکان معامله آتی با اهرم برای بسیاری از کشورها اشاره کرد. این بار علت این تعلیق اختلالات موجود در شبکه تراکنش اعلام شده که در روزهای آینده برطرف می‌شود.

در حال حاضر صرف نظر از این اتفاقات، فعالان بازار بیت کوین نسبت به آینده این رمزارز امیدواری بیشتری پیدا کرده‌اند زیرا بیت کوین بالاترین بسته شدن ماهانه در تاریخ خود را دارد. در حال حاضر نه تنها کانال 60 هزار دلار، بلکه شکستن محدوده 61 هزار دلاری، به هدف ماه نوامبر تبدیل شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

استفاده از بیت کوین در پرداخت دستمزدها

اکنون بسیاری از مشاغل و کسب و کارها پرداخت‌ها و دستمزدهای خود را به صورت بیت کوین قرار داده‌اند. براساس آخرین اخبار بین المللی، آرون راجرز، مدافع تیم فوتبال گرین بی پکرز، اعلام کرده که بخشی از حقوق خود را در لیگ ملی فوتبال به صورت بیت کوین دریافت خواهد کرد.

آرون راجرز قصد دارد 22 میلیون دلار از حقوق خود را در قالب بیت کوین دریافت کند. راجرز معتقد است که بیت کوین آینده روشنی دارد و به آن معتقد است. وی همچنین بیان کرده برای اینکه طرفدارانش به بیت کوین دسترسی داشته باشند یک میلیون دلار از این ارز دیجیتال را به آن‌ها هدیه می‌دهد. پیش از راجرز، دیگر بازیکنان مطرح فوتبال مثل تام بردی نسبت به آینده بیت کوین ابراز امیدواری کرده بودند.

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز