احتمال سقف شکنی مجدد بیت کوین

قیمت بیت کوین امروز به سمت مرز 62 هزار و 280 دلار رفته و نسبت به روز گذشته هزار و 276 دلار رشد پیدا کرده است. تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال معتقدند که بیت کوین در روزهای آینده باز هم به روند صعودی خود ادامه خواهد داد و سقف شکنی خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار متنوع بیت کوین اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین طی 24 ساعت اخیر مجددا رشد قیمتی پیدا کرد. هر چند که این میزان صعود از دیدگاه تحلیلگران عادی بود. تحلیلگران بازار کریپتو معتقدند که طبق اطلاعات موجود هدف قیمتی بیت کوین تا 90 هزار دلار هم بالا رفته و بعد از اصلاح مجدد قیمتی تا محدوده 100 هزار دلاری پیش خواهد رفت.

این دسته اخبار و پیش بینی‌ها و در نهایت افزایش امیدواری‌ها نسبت به ادامه دار بودن رشد نرخ بیت کوین باعث شده تا سرمایه گذاران همچنان دارایی خود را به این بازار آورده و نگهداری کنند. براساس گزارش منتشر شده توسط صرافی کراکن، ماینرهای بیت کوین و نگه دارندگان بلندمدت آن، همچنان دارایی خود را حفظ کرده و به انباشت این ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهند. به نظر برخی از کارشناسان همین اتفاق باعث کاهش عرضه و در نتیجه افزایش قیمت این ارز دیجیتال در کوتاه مدت شده است.

اخبار مهم روز را بخوانید:

آریاک سفر

کدام کشور بیشترین پذیرش رمزارز را دارد؟

رشد قیمتی رمزارزها توجه بسیاری از مردم جهان و دولت‌ها را به این بخش معطوف کرد. براساس گزارش منتشر شده توسط موسسه مطالعاتی فایندر در ماه اکتبر سال 2021، کشور نیجریه با 24 درصد بالاترین درصد پذیرش رمزارزها را دارا بود. این اطلاعات بیان می‌کند که از هر چهار بزرگسال در نیجریه یک نفر ارز دیجیتال دارد. 62 درصد از دارندگان ارزهای دیجیتال نیجریه مرد و مابقی هم زن هستند.

مطالعات این موسسه نشان می‌دهد اولین سکه محبوب در نیجریه بیت کوین است و در رتبه بعدی اتریوم قرار دارد. سومین ارز دیجیتال محبوب در نیجریه دوج کوین اعلام شده است.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز