بهترین کیسه زباله را از کجا سفارش دهیم؟

اگرچه همه مردم از کیسه زباله استفاده می‌کنند، اما تعداد کمی می‌دانند که این محصولات از چه چیزی ساخته شده‌اند. به طور کلی کیسه‌های زباله از پلی اتیلن تولید می‌شوند. پلی اتیلن یک رزین مبتنی بر نفت است که به دلیل مقاومت در برابر پارگی و استحکام آن، ترجیح داده می‌شود. دو نوع مختلف از رزین‌های پلی اتیلن برای تولید کیسه‌های زباله وجود دارد. با نگاهی دقیق‌تر به هر یک از این مواد پایه، خواهید دانست چگونه بهترین کیسه زباله انتخاب کنید.

کاماپرس در ادامه به بیان چند نکته پیرامون این موضوع می‌پردازد.

پلی اتیلن با چگالی کم یا چگالی بالا؟

اکثر کیسه‌های زباله از پلاستیک پلی اتیلن ساخته شده‌اند. هم کیسه‌های پلی اتینی با چگالی کمتر و هم‌کیسه‌های با چگالی بالاتر برای تولید کیسه‌های زباله استفاده می‌شود. پلی اتیلن با چگالی پایین، نبستا رزین قدیمی‌تری است. این ترموپلاستیک اولین بار در سال 1933 ساخته شد. از نظر ساختار مولکولی، این پلی اتیلن دارای ساختار با استحکام کمتر و انشعاب گسترده‌تر در میان پلی اولفین‌ها است. به همین دلیل است که چگالی کمتر، استحکام کششی کمتر و انعطاف پذیری بالاتری را ارائه می‌دهد. بیمارستان‌ها و ادارات دو مصرف کننده اصلی این محصولات هستند. علاوه‌بر کیسه‌های زباله، این رزین‌ها به طور منظم برای طیف وسیعی از بطری‌های شستشو، ظروف، بطری‌های توزیع کننده، قطعات کامپیوتر و موارد دیگر استفاده می‌شود. کیسه‌های زباله ساخته شده از رزین با چگالی بالا گزینه ایده‌آلی برای زباله‌های سبک وزن و کاغذ هستند. معمولا برای مصارف خانگی و فروشگاه‌های مواد غذایی از رزین با چگالی بالا استفاده می‌شود. این کیسه‌ها اگرچه بسیار قوی هستند اما در صورت سوراخ شدن به راحتی پاره می‌شوند.کیسه‌های زباله ساخته شده از پلی اتیلن با چگالی بالا می‌توانند صرفه جویی قابل توجهی در هزینه تولید داشته باشند. درواقع این کیسه‌ها به یک سوم مواد خام مبتنی بر نفت برای تولید نیاز دارند. انشعاب کمتر در این رزین باعث شده تا نفوذپذیری کمتر و برجستگی بیشتری داشته باشند. این کیسه‌های زباله در برابر دما مقاوم هستند، نسبت استحکام به چگالی زیادی دارند و محافظت عالی در برابر رطوبت ارائه می‌دهند. 

خرید کیسه زباله-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

چند نوع کیسه زباله وجود دارد؟

کیسه‌های بازیافت معمولا برای بسته بندی‌های پلاستیکی یا ضایعات مواد غذایی استفاده می‌شود. اکثر این کیسه‌ها به رنگ آبی یا سبز هستند. برای زباله‌هایی که قابل بازیافت نیستند، می‌توان از کیسه زباله استاندارد با رنگ مشکی یا خاکستری تیره استفاده کرد. کیسه‌های زیست تخریب پذیر از پلاستیک‌های سنتی ساخته نمی‌شوند. ساخت چنین کیسه‌هایی از مواد سازگار با محیط زیست و همچنین مواد پایدار گیاهی یا نشاسته ذرت انجام می‌شود. این کیسه‌ها می توانند در عرض چند ماه تجزیه شوند. نام دیگر کیسه زباله، کیسه‌های آشپزخانه با اندازه استاندارد است. بسته به اندازه و همچنین شکل سطل زباله، باید اندازه خاص را انتخاب کنید. برخی از کیسه‌های زباله را می‌توان بر اساس معیارهای زیست پزشکی تولید کرد. در ساخت این نوع محصولات از کلر استفاده نمی‌شود. 

تولید انواع محصولات پلیمری توسط مجموعه پک پلیمر

شرکت پک پلیمر، بزرگترین تولید کننده محصولات پلیمری، با استفاده از مواد اولیه درجه یک در این عرصه فعالیت می‌کند. این شرکت انواع کیسه زباله رولی پرفراژ دار را با کیفیت بالا در انواع رنگ‌، ضخامت و اندازه‌های سفارشی تولید و عرضه می‌کند. کیسه‌ها در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها موجود هستند، برخی از رایج ترین رنگ‌ها شامل شفاف، سیاه، سفید و همچنین قهوه‌ای مایل به زرد می‌شود. کیسه زباله کیلویی فله، کیسه زباله تجزیه پذیر، دسته دار، بند دار، انواع صنعتی و بیمارستانی توسط این مجموعه ساخته می‌شود. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت پک پلیمر مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پک پلیمر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین کیسه زباله را از کجا سفارش دهیم؟

  1. سمیه یوسفی گفته:

    کیسه زباله باید یکم نازک باشه موقع بردن آشغالا سوراخ شه قشنگ شیرآبه بریزه همه جا تو خونه به خصوص دم خونه اون همسایه ای که خیلی باهاش حال نمی کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز