بهترین مرکز بازیابی اطلاعات + معرفی

لست سکند

در این مطلب می‌خواهیم به شما کمک کنیم که چگونه یک مرکز بازیابی اطلاعات معتبر و کاربلد را به‌درستی انتخاب کنید چون در اکثر خرابی‌ها و مشکلات گزارش‌شده تنها فقط یک شانس برای ریکاوری هارد یا قطعات خود مثل هارد دیسک اس اس دی، سرور، فلش، مموری های دوربین دیجیتال، و دوربین‌های مداربسته دارید؛ چراکه دانش بازیابی اطلاعات نیازمند دستگاه‌های تخصصی داشتن کلین روم ابزارهای تخصصی و داشتن علم و دانش کافی برای بازیابی اطلاعات است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن‌آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

توصیه کاماپرس به شما عزیزان این است که اگر اطلاعات برای شما مهم مهم هستند به‌هیچ‌عنوان با نرم‌افزارهای رایگان روی آن‌ها کار نکنیم و یا هارد خود را به مراکز غیرمعتبر ندهید چون ممکن است اطلاعات خود را برای همیشه از دست بدهید.

تجهیزات بازیابی اطلاعات چگونه است؟

تجهیزات ریکاوری یا بازیابی اطلاعات به دستگاه‌هایی گفته می‌شود که از نظر ظاهری مانند کارت گرافیک به داخل مادربرد کامپیوتر بسته می‌شود ولی از نظر کاربردی، کاربری متفاوتی دارند یکی از این دستگاه‌ها دستگاه pc3000 ساخت شرکت ace laboratory روسیه است و دستگاه‌های متعلق به شرکت MRTLAB و DOLPHIN DATA LAB است. این دستگاه‌ها قابلیت ریکاوری انواع هارد دیسک ها برخی مدل‌های اس اس دی با مشکلات مختلف مثل خرابی یا ضعیفی هد ، بد سکتور ، مشکلات فریموری و غیره را می‌توان با این دستگاه‌ها بازیابی اطلاعات کرد.

راز آسمان پایتخت

اتاق تمیز یا کلین روم جراحی هارد

هارد دیسک‌ها اجزای تشکیل‌دهنده ظریفی دارند پس اگر به هارد شما ضربه وارد شود و یا تکان شدیدی بخورد و یا نوسانات برقی شدیدی به آن وارد شود ممکن است هد آن خراب شود در این حالت باید یک هارد مشابه با هارد خراب پیدا شود که هد ان به هارد قبلی نیز بخورد که این کار حتما باید زیر نظر کارشناس بازیابی اطلاعات انجام شود و درنهایت با ابزار جراحی هارد در محیطی به اسم اتاق تمیز یا کلین روم تعویض هد شود کلین روم یا کلین دسک به اتاقک کوچکی گفته می‌شود که دارای هوای ایزوله و خالی از گرد و غبار است بازکردن هارد توسط افراد غیرمتخصص و نداشتن علم کافی ممکن است هارد را خراب کند و روی دیسک خط بیندازد که در این حالت اطلاعات شما برای همیشه از بین خواهد رفت.

سرعت در بازیابی اطلاعات

همه ما می‌دانیم که سرعت انجام کار چقدر مهم است چون برخی از اطلاعات مانند اطلاعات حسابداری شرکت‌ها ، اطلاعات آتلیه‌ها ، اطلاعات سازمان‌های دولتی ، اطلاعات صداوسیما ، اطلاعات دوربین مداربسته و غیره همانقدر که مهم هستند همان قدر هم باید سر وقت تحویل داده شوند در غیر این صورت آن اطلاعات ممکن است دیگر ارزشی نداشته باشد پس سرعت بازیابی اطلاعات و گرفتن نتیجه نهایی برای مشتری خیلی مهم است اما به این معنی نیست که تحویل کارها زمان مشخصی داشته باشند چون زمان بازیابی اطلاعات نسبت‌ به مدل خرابی و مقدار خرابی هارد بعد از تست به مشتری اعلام می‌شود.

 تست رایگان هارد در سریع‌ترین زمان

شما باید شرکتی را برای بازیابی اطلاعات انتخاب کنید که تست رایگان داشته باشد و بتواند هارد را در همان لحظه تست کنند چراکه بدون تست، اعلام هزینه و زمان مشخص نیست.

برای اینکه تا حدودی متوجه مشکل هارد خود شوید میتوانید به لینک زیر بروید و در مورد انواع خرابی های هارد مطالعه کنید.

ریکاوری هارد

هزینه مناسب برای بازیابی اطلاعات

مجموعه هایی وجود دارند که هزینه‌های نسبتاً بالایی می‌گیرند و یا هزینه‌های غیرمعقول برای بازیابی اطلاعات دریافت می‌کنند و کار درست و اصولی انجام نمیدهند و یا اطلاعات را ناقص به شما تحویل میدهند و یا باعث میشوند که دیگر نتوان اطلاعات را بصورت سالم و کامل ریکاوری کرد.
همچنین شرکت‌هایی هم هستند که نسبت‌به مقدار خرابی و قطعاتی که برای هارد شما مصرف می‌شود به شما اعلام هزینه می‌کنند و هزینه‌های مناسبی برای تحویل اطلاعات دریافت می‌کند.

پشتیبانی و پیگیری

یک شرکت معتبر برای بازیابی اطلاعات باید علاوه‌بر ابزار بازیابی اطلاعات تجهیزات جراحی هارد و علم ریکاوری و غیره باید پشتیبانی بدهد یعنی ممکن است مشتری در طول زمان ریکاوری برای جویا شدن از وضعیت هارد با شرکت تماس بگیرد و کارهای انجام‌شده را جویا شود آن شرکت باید در ساعات کاری پاسخ‌گوی مشتری باشد و گزارش مراحل انجام کار را به مشتری بدهد برای تهیه قطعات ممکن است یک شرکت تمام قطعات مورد نیاز را نداشته باشد و این یک امر طبیعی است پس بنابراین باید برای تهیه قطعات مورد نیاز پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

کارهایی که نباید انجام دهیم

در مواقعی که یک نفر یا یک شرکت اطلاعات ضروری و مهم خود را از دست می‌دهد شروع می‌کند به تماس با افراد مختلف و هر کس نسبت‌ به تجاربی که دارد شروع به راهنمایی‌های درست و غلط می‌کند که این مورد گاهاً اشتباه است چون نوع خرابی‌ها برای هر هارد متفاوت است مثلاً اگر یک هارد مشکل سخت‌افزاری داشته باشد که هارد به هر دلیل هنگ کند و کند کار کند با دانلود نرم‌افزارهای ریکاوری ممکن است به هارد فشار بیاورد و باعث خراب‌تر شدن هارد بشود بنابراین توصیه میکنیم فورا آن را به یک متخصص بازیابی اطلاعات نشان دهید.

معرفی مرکز بازیابی اطلاعات

یکی از شرکت هایی که از چندین سال قبل روی نحوه تعمیر ، و بازیابی اطلاعات حافظه های مختلف ,HDD , SSD , Raid , DVR , FLASH , Memory و … تحقیق کرده و برای ریکاوری این مدل حافظه ها زحمت بسیاری کشیده مجموعه ایمن هارد هست که در طی چندین سال بیش از چند هزار مشتری رازی در بین رقبا دارد. این مجموعه که به مدیریت جناب آقای مهندس آرین آرمیون اداره می‌شود، جزو مراکز معتبر بازیابی اطلاعات انواع حافظه در ایران است.

Recoveryhard.ir | ایمن هارد

مرتبط با : ایمن هارد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز