بهترین محصولات بُست را می‌شناسید؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

بُست از سال 1387 به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی انتخاب الکترونیک شروع به کار کرد. هدف از آغاز فعالیت این مجموعه و شکل گیری سبد لوازم خانگی بُست این بود که محصولات ایرانی با بهترین قیمت و کیفیت به دست مردم برسند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سبد لوازم خانگی بُست با شعار «ساده، بادوام، باکیفیت» از محصولاتی با قیمت مناسب تشکیل شده که دوامشان نیز تضمین شده است؛ چراکه سبد محصولات بُست برای کمک به اقتصاد خانواده طراحی شده است.

بسیاری از افراد در آغاز زندگی در خانه جدید به یخچال، لباسشویی،تلویزیون، اجاق گاز و جاروبرقی نیاز دارند. سبد لوازم خانگی بُست همه این محصولات را در بر می‌گیرد. در ادامه بهترین تولیدات این شرکت از هر دسته معرفی خواهند شد؛

یخچال فریزر دوقلو سری کارون بست

قیمت: 23 میلیون و 99 هزار تومان

راز آسمان پایتخت

این یخچال یکی از پرفروش‌ترین یخچال‌ها در سبد لوازم خانگی بُست است. مزیت این محصول این است که از نسل جدید کمپرسورها بهره می‌برد. طراحی نسل جدید کمپرسورها به شکلی است که همزمان که هدر رفت انرژی کاهش می‌یابد، راندمان آن افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه هزینه انرژی مصرفی کاهش می‌یابد.

علاوه بر این، مجزا بودن یخچال و فریزر کارون، حمل و نقل آن را بسیار آسان کرده است. همچنین سامانه هوشمند سرمایش الکترونیک با استفاده از حسگرهای هوشمند، دمای نقاط مختلف یخچال را اندازه‌گیری کرده و بسته به دمای هر قسمت، عملکرد کمپرسور را تنظیم می‌کند. این سامانه با کمک سیستم چرخش هوای چند بعدی، هوای سرد بیشتری را به قسمت‌هایی که دمای پایین‌تر دارند، اختصاص می دهد تا مواد غذایی در تمام فضای یخچال دمای ثابتی داشته باشد.

هنگامی که درب یخچال باز می‌شود، کنترل پنل لمسی آن قابل مشاهده است. این نوع طراحی برگرفته از یخچال‌های اروپایی است که خیال کاربران را از تغییر تنظیمات دستگاه توسط کودکان راحت می‎کند. آبسرد کن مخزنی یخ ساز پرتابل نیز از دیگر امکانات این یخچال هستند.

جاروبرقی بست مدل پاورکلین

قیمت: دو میلیون و 140 هزار تومان

از دیگر محصولات باکیفیت و کاربردی موجود در سبد لوازم خانگی بُست «Bost» می‌توان به جاروبرقی بست مدل پاورکلین اشاره کرد که از یک موتور بسیار قوی بهره می‌برد. این مدل در دسته جاروبرقی‌های کیسه‌ای قرارگرفته است که برای جمع‌آوری گردوخاک و اشغال به یک کیسه یک‌بارمصرف یا دائمی نیاز دارد. قدرت موتور این جاروبرقی 1400 وات است و می‌تواند گفت یک موتور کاملاً قدرتمند با توان مکش بالا روی این دستگاه نصب‌شده است که می‌تواند کوچک‌ترین قسمت‌های خرده شده را هم از زمین جمع کند و به‌آسانی سطوح مختلف را جارو کند. گنجایش مخزن جاروبرقی 6.5 لیتر است که قابلیت ذخیره‌سازی حجم زیادی از گردوخاک را نیز در خود دارد و دیگر نیازی به تعویض زودهنگام کیسه جاروبرقی نیست. جاروبرقی بست مدل «BVC-PC18B» از یک بدنه قدرتمند و مقاوم در برابر ضربه و فشار و طراحی فوق‌العاده زیبایی برخوردار است . این جاروبرقی با طول سیم حدود 5 متر می‌تواند فضای نسبتاً زیادی از منزل را پوشش دهد.

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-8227

قیمت: 10 میلیون و 200 هزار تومان

این ماشین لباسشویی با ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم طراحی شده است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌های متوسط تبدیل می‌کند. مخزن این ماشین لباسشویی، درب از جلو دارد. همچنین از طریق پنل جلویی آن می‌توان برنامه‌های متنوع شستشو را متناسب با نوع و جنس البسه انتخاب کرده و فرایند شستشو را کنترل کرد. چراکه ماشین لباسشویی بست مدل BWD-8227 دارای 15 برنامه شست و شوی مختلف اصلی از جمله شستشوی سریع 30 دقیقه‌ای است.

این ماشین لباسشویی پر قدرت با دور موتور هزار دور در دقیقه از موتوری کم صدا بهره می‌برد. گرچه ماشین لباسشویی جز لوازم برقی پر مصرف به شمار می‌رود اما این محصول از برند بُست با دریافت رتبه مصرف انرژی +++A در دسته ماشین لباسشویی‌های کم‌مصرف قرار دارد.

تلویزیون ال ای دی بست مدل 43BN3070KM

قیمت: 7 میلیون و 601 هزار تومان

یک تلویزیون 43 اینچی می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای اتاق‌ها و سالن‌هایی با مساحت کم یا متوسط باشد که مدل 43BN3070KM  آن نیز در سبد لوازم خانگی بُست هم جای دارد. بلندگوهای این تلویزیون در مجموع دارای 16 وات قدرت خروجی هستند و استانداردهای صوتی Dolby Digital و Surround  را پشتیبانی می‌کنند. این تلویزیون بُست از درگاه‌های ارتباطی از جمله یواس‌بی بهره می‌برد و علاوه ‌بر آن دو درگاه اچ‌دی‌ام‌آی برای اتصال به سایر دستگاه‌های صوتی‌ و‌ تصویری برای این تلویزیون در‌نظر گرفته شده‌ است. از طریق این پورت، می‌توان تصاویر با کیفیت‌تری از سایر دستگاه‌ها به تلویزیون منتقل کرد. این تلویزیون از گیرنده‌ی دیجیتال داخلی DVBT2 بهره می‌برد و برای تماشای شبکه‌های دیجیتال داخلی نیازی به خرید دستگاه مجزا نخواهد بود. در نهایت، این تلویزیون با وضوح تصویر فول اچ دی گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که در کنار قیمت مناسب، به دنبال کیفیت قابل قبول هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : بست
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز