بهترین قیمت طلای آب شده

لست سکند

خرید طلا یا سرمایه‌گذاری در بانک؟ کدام سرمایه‎‌گذاری سود بیشتر و ریسک کمتری دارد؟ در یک کلام اگر به دنبال سود قطعی و بی‌دردسر هستید، بهتر است بودجه خود را در بانک سرمایه‌گذاری کنید. اما اگر دوست دارید تا به سود بیشتری دست پیدا کنید، بازار طلا بهترین گزینه است. کسانی که در این بازار سرمایه‌گذاری می‌کنند، هم سود رشد بازارهای داخلی و هم بازارهای جهانی را دریافت می‌کنند. خرید طلای آب شده یک انتخاب معقولانه برای کسب سود در این بازار است. این نوع طلا از ذوب کردن طلای شکسته و از مد افتاده به دست می‌آید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مراجعه به سایت زکوین برای اطلاع از بهترین قیمت طلای آب شده، روش مناسبی محسوب می‌شود. بر اساس اطلاعات این سایت، قیمت شمش طلای یک گرمی زربد 2 میلیون و 560 هزار تومان و قیمت شمش طلای 10 گرمی زربد 25 میلیون و 560 هزار تومان است. در ادامه، مزایا و معایب خرید طلای آب شده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

طلای آب شده بهتر است یا سکه؟

طلای آب شده، کارمزد و اجرت ندارد. به همین دلیل، قیمت خرید آن همواره ارزان‌تر از سکه و مصنوعات طلا است. به علاوه، هیچگونه مالیاتی به طلای آب شده تعلق نمی‌گیرد. کمیسیون فروشنده در هر گرم، کمتر از یک درصد است. بنایراین، کسانی که با بودجه خود طلای آب شده خریداری می‌کنند، حدود 30 درصد بیشتر از کسانی که به همان میزان در طلای زینتی سرمایه‌گذاری کرده‌اند، طلا می‌خرند. آمار اتحادیه طلا و جواهر هم نشان می‌دهد که بیش از 70 درصد معاملات بازار طلا در سال‌های اخیر به طلای آب شده اختصاص داشته است.

راز آسمان پایتخت

اما یکی از معایب مهمی که باعث می‌شود تا برخی افراد سراغ طلای آب شده نروند، ریسک و خطرات احتمالی این بازار است. چرا که احتمال وجود ناخالصی و تقلب در طلای آب شده زیاد است. به همین دلیل، توصیه می‌شود که طلای آب شده را از مراکز و طلافروشی‌های معتبر خریداری کنید.

طلای آب شده بخریم یا دست دوم؟

به طلاهایی که به دلیل ضربه، عیارشان کمتر از 18 عیار باشد، طلای دست دو می‌گویند. طلای دست دوم بر خلاف سکه و طلای نو، اجرت و کارمزد ندارد. بنابراین، خرید این نوع طلا برای سرمایه‌گذاری گزینه مناسبی است. ضمن اینکه خانم‌ها می‌توانند تا پیش از فروش طلا از آن استفاده کنند. هر چند که در بازار خرید و فروش طلای دست دوم هم خطرات زیادی وجود دارد؛ اما ریسک این طلا نسبت به طلای آب شده کمتر است.

از طرف دیگر، طلای آب شده به جز سرمایه‌گذاری، کاربرد دیگری هم دارد. گاهی اوقات، خریداران طلاهای زینتی، آن چیزی که مد نظر دارند را پیدا نمی‌کنند. در چنین مواقعی، می‌توان با خرید طلای آب شده، قطعه دلخواه خود را سفارش داد.

در هر صورت، برای ورود به بازار طلا و سرمایه‌گذاری در آن باید اطلاعات کافی و تجربیات لازم را کسب کرد. چرا که عدم دانش کافی در این زمینه باعث می‌شود تا سرمایه شما از دست برود. زکوین، مجوز رسمی از اتحادیه طلا و سکه تهران را دارد و بهترین راهنمایی‌ها را برای ورود به بازار طلا به مشتریان ارائه می‌کند. همچنین، این مجموعه اولین پک امنیتی سکه با تشخیص هوشمند اصالت سکه را ایجاد کرده است تا بتواند با امنیتی‌ترین سرویس‌های روز، اصالت سکه را تضمین کند.

انتهای پیام

مرتبط با : زکوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز