بهترین سرم تقویت کننده ابرو + قیمت

۵ سرم برای تقویت ابرو
تور لحظه آخری-کاماپرس

ابروها نقش مهمی در فرم دهی و تقویت ویژگی‌های ظاهری صورت دارند. با این‌ حال، عواملی مانند پیری و ژنتیک می‌تواند منجر به نازک یا کم‌ پشت شدن ابروها شده و افراد را به استفاده از راه‌حل‌هایی برای تقویت و رشد ابرو ترغیب کند. در سال‌های اخیر، سرم‌های ابرو به‌عنوان درمان‌های مؤثر برای تغذیه و تقویت ابروها، رشد ضخیم‌تر، پرتر و سالم‌تر شدن آن‌ها محبوبیت بالایی پیدا کرده‌اند.

کاماپرس در این گزارش، ۵ سرم پرفروش برای تقویت ابرو را معرفی می‌کند.

1-سرم تقویت کننده ابرو پیشرفته RevitaLash

سرم  ابرو پیشرفته RevitaLash یک سرم مؤثر بوده که برای بهبود ظاهر ابروها طراحی شده است. این سرم که با ترکیبی اختصاصی از پپتیدها، عصاره‌های گیاهی و ویتامین‌ها ساخته شده است، برای تقویت و حالت‌دهی موهای ابرو، رشد ضخیم‌تر و کامل‌تر کاربرد دارد.

فرمول ملایم آن برای انواع پوست مناسب بوده و از مواد شیمیایی و عطرهای خشن عاری است. استفاده منظم از سرم  ابرو پیشرفته RevitaLash می‌تواند به بهبود سلامت کلی و ظاهر ابروها کمک کند تا در نتیجه ابروها برجسته‌تر و جوان‌تر به نظر برسد. قیمت این محصول ۱۲ میلیون و ۲۴۴ هزار تومان است.

1-سرم ابرو پیشرفته RevitaLash

راز آسمان پایتخت

2-سرم تقویت‌کننده ابرو GrandeBrow Cosmetics Grande

سرم تقویت‌کننده ابرو GrandeBrow Cosmetics Grande یک سرم قوی است که ابروهای نازک یا کم‌پشت را هدف قرار می‌دهد و باعث رشد ضخیم‌تر و کامل‌تر آنها می‌شود. این سرم که با ترکیبی از ویتامین‌ها، پپتیدها و اسیدهای آمینه غنی شده است، موهای ابرو را تغذیه و تقویت می‌کند و به افزایش استحکام و انعطاف‌پذیری آنها کمک می‌کند.

فرمول سبک‌وزن این محصول به‌سرعت جذب پوست می‌شود و مواد قدرتمندی را برای نتایج بهینه به فولیکول‌های مو می‌رساند. با استفاده منظم، سرم تقویت‌کننده ابرو GrandeBROW می‌تواند به دستیابی به ابروهایی ضخیم‌تر و مشخص‌تر کمک کند و ظاهر کلی صورت را بهبود بخشد. قیمت این محصول ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

2-سرم تقویت‌کننده ابرو GrandeBrow Cosmetics Grande

3-سرم تقویت‌کننده ابرو RapidBrow

سرم تقویت‌کننده ابرو RapidBrow یک فرمول بالینی اثبات شده است که برای بهبود ظاهر ابروها در کمتر از ۶۰ روز طراحی شده است. این سرم با ترکیب منحصربه‌فرد خود ترکیبی از شش ماده قوی شامل پپتیدها، ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها برای تغذیه و تقویت موهای ابروست.

مواد این محصول با جذب سریع به اعماق فولیکول‌های مو نفوذ و ابروهای سالم‌تر و انعطاف‌پذیرتری را ایجاد می‌کند. سرم تقویت‌کننده ابرو RapidBrow فاقد پارابن و رایحه بوده و برای پوست‌های حساس مناسب است. با استفاده مداوم، این سرم می‌تواند دستیابی به ابروهای پرپشت‌تر را تضمین کند. قیمت این محصول ۴ میلیون و ۵۸۲ هزار تومان است.

3-سرم تقویت‌کننده ابرو RapidBrow

4-سرم تقویت‌کننده ابرو فیتومدیک لاش فود

LashFood Phyto-Medic Eebrow Enhancer یک سرم طبیعی و مبتنی بر مواد گیاهی است که برای تقویت، رشد و استحکام ابرو طراحی شده است. این سرم که با ترکیبی قوی از عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها و پپتیدها ساخته شده است، به تغذیه و احیای ابروهای ضعیف و کم‌پشت کمک می‌کند و به‌مرورزمان باعث رشد ضخیم‌تر و سالم‌تر آنها می‌شود.

با استفاده منظم، تقویت‌کننده ابرو فیتو مدیک LashFood می‌تواند به ترمیم و جوان‌سازی ابروها کمک کند. این محصول ۱۰ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان قیمت دارد.

4-سرم تقویت‌کننده ابرو فیتومدیک لاش فود

5-سرم تقویت‌کننده ابرو NeuBrow

سرم تقویت‌کننده ابرو NeuBrow از یک فرمول علمی پیشرفته برخوردار بوده که برای تقویت، رشد و استحکام ابرو طراحی شده است. این سرم که با ترکیبی قوی از پپتیدها، ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها غنی شده است، موهای ابرو را تغذیه و تقویت و به بهبود سلامت کلی و ظاهر آنها کمک می‌کند. فرمول سبک و بدون چربی آن به‌سرعت جذب پوست می‌شود و مواد قدرتمندی را برای حداکثر اثربخشی به فولیکول‌های مو می‌رساند.

با استفاده مداوم، این سرم می‌تواند به دستیابی به ابروهای ضخیم‌تر، پرتر و مشخص‌تر کمک کند و زیبایی طبیعی صورت را افزایش دهد. قیمت این محصول ۱۰ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان است.

5-سرم تقویت‌کننده ابرو NeuBrow

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیداروخانه روشاروژاشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز