پرفروش ترین سرم تقویت مژه و ابرو در بازار + قیمت

پرفروش ترین سرم تقویت مژه و ابرو
لست سکند

سرم‌ها و محصولات متنوعی برای تقویت و بلند و پرپشت کردن مژه‌ها طراحی و تولید شده که برخی به دلیل کیفیت بالا جزو پرفروش‌ترین‌ها هستند. این سرم‌ها به طور ویژه برای تغذیه مژه‌ها و ابروها، تقویت رشد و بهبود ظاهر کلی مژه فرموله شده‌اند. هدف این محصولات با ترکیب مواد باکیفیت بالا، ارائه نتایج قابل‌قبول‌تر و راه‌حلی مناسب و مؤثر برای افرادی است که به دنبال افزایش زیبایی مژه‌ها و ابروهای خود هستند.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین سرم تقویت مژه و ابرو همراه با قیمت را معرفی می‌کند.

1-سرم تقویت مژه و ابرو سریتا مدل Lotion

سرم تقویت‌کننده مژه و ابرو سریتا مدل Lotion، یک مجموعه تخصصی دوتایی است که یک انتخاب برتر در بازار برای رفع نگرانی‌های ریزش مژه و ابرو و افزایش طول، حجم و ضخامت به شمار می‌رود. این دو محلول که به طور خاص برای مراقبت از مژه و ابرو طراحی شده، به طور مؤثر رشد، استحکام و ضخامت آن‌ها را افزایش می‌دهد. همچنین این فرمول حاوی شبدر قرمز است که دارای خواص آنتی‌اکسیدانی برای مقابله با رادیکال‌های آزاد است. این دو محلول حاوی ویتامین‌های B3 و B5 بوده که نه‌تنها مژه‌ها و ابرو‌ها را تقویت می‌کند، بلکه رطوبت کافی آن‌ها را در طول روز تضمین کرده و از خشکی جلوگیری می‌کند. قیمت این محصول ۷۶۹ هزار تومان است.

سرم تقویت کننده مژه و ابرو سریتا مدل Lotion

2-سرم تقویت مژه و ابرو بایو آکوا مدل NIL

سرم تقویت‌ مژه و ابرو بیو آکوا در مدل NIL، با حجم ۷ میلی‌لیتر، یک راهکار مؤثر برای داشتن مژه‌ها و ابروهای پرحجم و همچنین افزایش زیبایی صورت است. این ژل به طور ویژه با ترکیبات بسیار مؤثری که برای تقویت ریشه مژه‌ها و ابروها دارد، می‌تواند برای بسیاری از خانم‌ها و حتی آقایان به‌عنوان راه‌حلی جدی یه شمار رود. پس از تمیزکردن صورت و اطمینان از اینکه ناحیه موردنظر بدون آرایش است، این ژل را می‌توان مستقیماً روی ریشه مژه‌ها یا ابروها استفاده کرد. فرمول متمایز آن با ویتامین‌های حیاتی غنی‌ شده و دارای اعتبار از سازمان غذا و دارو است. قیمت این محصول ۱۶۰ هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

سرم تقویت کننده مژه و ابرو بایو آکوا مدل NIL

3-سرم تقویت کننده ابرو و مژه بایو آکوا مدل 001

سرم تقویت‌کننده ابرو و مژه مدل 001 بایو آکوا با حجم ۷ میلی لیتر و معتبر از سازمان غذا و دارو برای رفع نگرانی ابرو و مژه‌های نازک یا کم‌پشت طراحی شده است. این سرم راه حلی کارآمد برای افرادی است که به دنبال تقویت مژه‌های خود هستند. چه با مژه‌های کم پشت و چه ابروهای نازک، این سرم یک درمان موثر را ارائه می دهد و آن را به گزینه ای مناسب و امیدوارکننده برای کسانی که قصد تقویت تراکم و حجم ابرو و مژه‌های خود را دارند، تبدیل می‌کند. قیمت این محصول ۱۶۰ هزار تومان است.

سرم تقویت کننده ابرو و مژه بایو آکوا مدل 001

4-سرم تقویت کننده مژه و ابرو دی اوردینری مدل PEPTIDE

سرم تقویت‌کننده مژه و ابرو دی اوردینری مدل PEPTIDE، دارای فرمول سبک‌ و درعین‌حال غنی است که برای بهبود ظاهر مژه‌ها و ابروها تولید می‌شود. این سرم که برای تقویت مژه‌های ضخیم‌تر، پرتر و سالم‌تر طراحی شده، به طور مؤثری مژه‌ها و ابروهای شما را تغذیه و حفظ می‌کند. کاربران می‌توانند پیشرفت‌های قابل‌توجهی را در پر‌شدن مژه‌ها و ابروها طی چهار هفته مشاهده کنند. این سرم پیشرفته نه‌تنها حجم مژه‌ها و ابرو‌ها را افزایش می‌دهد، بلکه آن‌ها را تغذیه و محافظت کرده و با فرمولاسیون متراکم خود، نیازهای حرفه‌ای و تخصصی مراقبت از مو را برآورده می‌کند. قیمت این محصول ۱ میلیون ۴۰۰ هزار تومان است.

سرم تقویت کننده مژه و ابرو دی اوردینری مدل PEPTIDE

5-سرم تقویت کننده و احیا کننده مژه و ابرو سرانزا مدل 01

سرم تقویت‌کننده مژه و ابرو سرانزا مدل 01 یک محلول قوی و احیاکننده به شمار می‌رود که برای افزایش سلامت و ظاهر مژه‌ها و ابروها طراحی و تولید شده است. این سرم با فرمولاسیون منحصربه‌فرد، برای تقویت و جوان‌سازی مژه‌ها و ابروهای نازک یا ضعیف ارائه شده است. ترکیب تخصصی آن فولیکول‌های مو را تغذیه و احیا می‌کند و باعث رشد مژه‌ها و ابروهای ضخیم‌تر، پرتر و سالم‌تر می‌شود. قیمت این محصول ۱۹۵ هزار تومان است.

سرم تقویت کننده و احیا کننده مژه و ابرو سرانزا مدل 01

انتهای پیام

 

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز