بهترین زمان رزرو تور مالزی

تور مالزی-کاماپرس
لست سکند

نزدیکی کشور مالزی به خط استوا موجب شده که آب و هوای گرم و مرطوب با بارش‌های سیل‌آسا داشته باشد. چنین آب و هوایی، جنگل‌های وسیع و سرسبز و جاذبه‌های طبیعی بسیاری را در مالزی به وجود آورده است. با رزرو تور مالزی می‌توانید از این طبیعت زیبا دیدن کرده و یک سفر فراموش نشدنی را تجربه کنید. اگر قصد خرید تور مالزی دارید، باید با بهترین زمان سفر به این کشور آشنا باشید؛ چرا که ممکن است رطوبت هوا و بارش‌های شدید، فرصت گشت و گذار و تفریح را از شما بگیرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی بهترین زمان رزرو تور مالزی پرداخته است.

بهترین زمان سفر به مالزی بر اساس آب و هوا

در بیشتر ایام سال، دمای هوا در طول روز به بیش از 30 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و شب‌ها نیز دمای هوا کمتر از 20 درجه نمی‌شود. نزدیکی به خط استوا باعث شده تا آب و هوا اغلب شرایط ثابتی داشته باشد. همچنین، کوه‌های «تی تی وانگسا» در شرق مالزی مانند یک حصار بزرگ در اطراف این کشور عمل می‌کند که مانع تغییرات ناگهانی آب و هوا می‌شود. بنابراین، توصیه می‌شود که در هنگام سفر به مالزی از پوشیدن لباس‌های جذب و ضخیم خودداری کنید و سعی کنید همیشه یک چتر همراه داشته باشید.

راز آسمان پایتخت

با این وجود، شرایط آب و هوایی در این کشور در شش ماه دوم سال، متعادل‌تر و مطلوب‌تر می‌شود. مهر و آبان، پرباران‌ترین ماه‌های سال در مالزی هستند؛ اما آذر تا اوایل فروردین ماه به عنوان فصل خشک این کشور شناخته می‌شود. به همین دلیل، میزان خرید رزرو تور مالزی در این زمان، افزایش می‌یابد و گردشگران می‌توانند با خیال راحت در اغلب مناطق این کشور به گشت و گذار بپردازند.

ارزان‌ترین تور مالزی را چه زمانی رزرو کنیم؟

اگر قصد دارید تا سفری ارزان به این کشور داشته باشید، باید تور مالزی را از اوایل شهریور تا اوایل دی ماه رزرو کنید. چرا که به دلیل بارندگی‌های شدید، تعداد گردشگران مالزی کاهش پیدا می‌کند و هزینه بلیط، هتل و اجناس کمتر می‌شود. رزرو تور مالزی در این زمان برای کسانی که با هدف خرید به این کشور سفر می‌کنند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

بهترین زمان رزرو تور مالزی بر اساس انتخاب شهر

اغلب مسافران در سفر به مالزی در شهرهای توریستی مشهوری مانند کوالالامپور، پنانگ و جزیره لنکاوی اقامت می‌کنند. در ادامه، بهترین زمان سفر به شهرهای توریستی مالزی مورد بررسی قرار می‌گیرد؛

کوالالامپور: این شهر، پایتخت کشور مالزی بوده و میانگین دمای آن بین 21 تا 33 درجه سانتی‌گراد است. اواسط آذر تا اواسط اسفندماه، بهترین زمان سفر به کوالالامپور است. این شهر، مملو از ساختمان‌های مدرن، مراکز خرید و تفریحی پیشرفته است. بنابراین، سفر در فصول پربارش به کوالالامپور، مانع چندانی برای شما ایجاد نمی‌کند. با این حال، اگر قصد دارید تا از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر دیدن کنید، بهتر است قید سفر به پایتخت مالزی را در نیمه اول سال بزنید.

پنانگ: جذابیت شهر پنانگ در اوایل زمستان به دلیل برگزاری جشن‌ کریسمس و سال نوی چینی، دو چندان می‌شود. به خصوص اینکه آب و هوای پنانگ در این زمان نیز مساعد است. البته اگر دوست دارید در زمان خلوت‌تری به این شهر سفر کنید، بهتر است تور مالزی را در اریبهشت یا خرداد رزرو کنید.

جزیره لنکاوی: این جزیره زیبا به سواحل رویایی و تفریحات مهیج، مشهور است. بهترین زمان سفر به لنکاوی، اواخر زمستان تا اوایل بهار است.

فستیوال‌های مالزی را فراموش نکنید

یکی از مهم‌‌ترین دلایل افزایش قیمت تور مالزی در اوایل زمستان، برگزاری جشنواره‌ها و فستیوال‌های متعدد در این زمان است. تقاضا برای خرید این تور در ایام نوروز، سال نوی چینی و کریسمس بسیار زیاد می‌شود. در ادامه، برخی از محبوب‌ترین فستیوال‌های مالزی در نیمه دوم سال معرفی خواهد شد:

  • دیپوالی (اواسط پاییز)
  • جشنواره قایق اژدها (اواخر پاییز)
  • تایپوسام (اوایل اسفندماه)

نهال گشت ؛ مجری مستقیم تور مالزی

چنانچه قصد دارید که با رزرو تور مالزی در هر زمان از سال، یک سفر به‌یادماندنی و جذاب را تجربه کنید، تورهای آژانس مسافرتی “نهال گشت” را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این آژانس معتبر گردشگری، سابقه درخشانی در برگزاری تورهای خارجی و به ویژه تورهای جنوب شرقی آسیا دارد. با رزرو تور مالزی از نهال گشت می‌توانید از خدماتی مانند ویزای توریستی، بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل همراه با صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، گشت شهری و تور لیدر فارسی‌زبان بهره‌مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات تور مالزی می‌توانید به وبسایت نهال گشت به آدرس www.nahalgasht.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن 1830-026 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : نهال گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز