بهترین روش اخذ پاسپورت دوم چیست؟

پاسپورت دوم

اخذ پاسپورت دوم میان بسیاری از افراد آینده‌نگر امری متداول است؛ چراکه برای استفاده از مزایای سفر بدون ویزا جهت تجارت، تفریح، امنیت اقتصادی، تحصیل و آموزش در اروپا تابعیت یا همان پاسپورت دوم کشوری قدرتمند را دریافت می‌کنند. پاسپورت دوم در واقع تابعیت دوم کشور مورد نظر است و مزایای شهروندی مانند افتتاح حساب بانکی را در اختیار دارنده آن قرار می‌دهد. به عبارت دیگر پاسپورت دوم حکم شناسنامه دوم شما را دارد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مزایای اخذ پاسپورت دوم، انواع روش‌های دریافت آن همچنین بهترین، سریع‌ترین و ارزان‌ترین پاسپورت دوم می‌پردازد.

مزایای اخذ پاسپورت دوم

داشتن پاسپورت دوم به معنای داشتن تابعیت و شهروندی کشوری دیگر است. به طوریکه افراد دارای پاسپورت دوم، امکان استفاده از حقوق شهروندی هر دو کشور را خواهند داشت. همه افرادی که دارای یک پاسپورت هستند می‌توانند پاسپورت دیگری نیز به عنوان پاسپورت دوم داشته باشند. در برخی کشورها پس از اخذ پاسپورت دوم، تابعیت اول را لغو می‌کنند، اما در ایران چنین قانونی وجود ندارد و ایرانیان می‌توانند به راحتی تابعیت دوم خود را اخذ کنند. برای انجام فعالیت‌های تجاری مانند افتتاح حساب در سطوح بین‌الملل اخذ پاسپورت دوم یک انتخاب هوشمندانه برای افراد آینده‌نگر است.

انواع روش‌های اخذ پاسپورت دوم

گلدن ویزاها، روش‌های تجارتی و کاری، خریدن پاسپورت و سرمایه‌گذاری از انواع روش‌های اخذ پاسپورت دوم هستند.

خرید پاسپورت دوم: در عین حال که ممکن است برای متقاضیان پرهزینه باشد، اما یکی از بهترین روش‌ها برای اخذ تابعبت دوم است. در این روش متقاضیان مبلغی را بدون برگشت یا مرجوع کردن به کشور مورد نظر خود اهدا می‌کنند و در برابر هزینه‌ پرداخت شده، تابعیت آن کشور را به دست می‌آورند. با استفاده از خرید پاسپورت دوم، تابعیت می‌تواند به فرزندان افراد نیز منتقل شود. البته خرید پاسپورت دوم از تمامی کشورها امکان‌پذیر نیست باشد و تنها می‌توان برای کامبوج، مقدونیه شمالی، گرنادا، سنت لوسیا، ترکیه، دومینیکا، مونته نگرو، قبرس، مالت، سنت کیتس و نویس، آنتیگوآ و باربودا و مولداوی از طریق این روش اقدام کرد.

راز آسمان پایتخت

سرمایه‌گذاری: اخذ پاسپورت دوم از طریق سرمایه‌گذاری نیز یکی دیگر از روش‌های مرسوم است. افراد دارای تمکن مالی با خرید ملک در کشور مقصد، می‌توانند به سادگی پاسپورت دوم را دریافت کنند. دومینیکا، ترکیه و پرتغال از بهترین کشورها دریافت پاسپورت دوم از طریق سرمایه‌گذاری هستند.

روش‌های تجارتی و کاری: اگر قصد دارید از طریق کار و شغل تابعیت دوم دریافت کنید باید نوع مهارت‌ خود و شرایط کشور مقصد را در نظر بگیرید. بیشتر کشورها این شرایط را فراهم کردند تا افراد از طریق اشتغال بتوانند تابعیت دوم‌شان را دریافت کنند. برخی کشورها مانند کانادا، استرالیا و انگلیس با ویزای استعدادهای درخشان یا گلوبال تلنت به افراد با استعدادهای درخشان و خاص فرصتی داده‌اند تا بتوانند به راحتی به این کشورها مهاجرت کنند، مشغول به کار شوند و پاسپورت دوم خود را اخذ کنند.

پاسپورت دوم

نحوه اخذ بهترین، سریع‌ترین و ارزان‌ترین پاسپورت دوم

راحت‌ترین و ارزان‌ترین کشور برای اخذ پاسپورت دوم، دومینیکا است. اگر به پاسپورت دوم نیاز دارید ولی در عین حال سرمایه کمی دارید اخذ پاسپورت دوم دومینیکا بهترین گزینه خواهد بود. در ازای سرمایه‌گذاری با شروع قیمت حداقل ۱۰۰ هزار دلار در مدت ۴ تا ۶ ماه، به متقاضیان پاسپورت دوم داده می‌شود. طی ۶۰ روز افراد تابعیت دوم را دریافت می‌کنند و می‌توانند به بیش از ۱۳۴ کشور مانند اتحادیه اروﭘﺎ، اﻧﮕﻠﺴﺘﺎن، ﻫﻨﮓ ﮐﻨﮓ، ﻣﺼﺮ، چین، ﺳﻨﮕﺎﭘﻮر، برزیل و کره جنوبی بدون نیاز به ویزا سفر کنند. لازم به ذکر است پاسپورت دومینیکا در سطح جهانی رتبه ۲۹ را به خود اختصاص داده است.

اخذ پاسپورت دوم با “دومینیکا پارادیس”

دومینیکا پارادایس در سال ۱۳۹۶، براساس تجربه‌ی ۱۰ ساله مدیریت مجموعه در حوزه گردشگری تاسیس شد. این مجموعه به عنوان یکی از قوی‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه اخذ پاسپورت دوم کشور دومینیکا در ایران شناخته شده است که تمامی نیازهای مربوط به اخذ پاسپورت دومینیکا مانند پر کردن فرم‌ها، انگشت نگاری، ثبت مشخصات متقاضی در سامانه CBIU، ارسال مدارک و پرداخت مبلغ سرمایه‌گذاری را در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام می‌دهد. برای ارتباط با دفتر تهران این مجموعه به نشانی بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خیابان بابک بهرامی، پلاک ١١، طبقه چهارم، واحد ١۴ مراجعه کرده یا با شماره تلفن  ۹۱۳۰۲۲۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید. همچنین برای ارتباط با دفتر اصفهان آن به نشانی چهارباغ عباسی، مجتمع تجاری اداری چهارباغ، طبقه دوم، واحد ۸ رفته یا با شماره تلفن ۳۲۲۴۶۱۲۴-۰۳۱ تماس بگیرید. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و تسهیل فرآیند ارتباط می‌توانند به نشانی اینترنتی https://dominicaparadise.com نیز مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : دومینیکا پارادایس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز