بهترین تور نوروزی سریلانکا را با اسپیلت البرز تجربه کنید

تور لحظه آخری-کاماپرس

همزمان با فرارسیدن اسفندماه و نزدیک شدن به ایام تعطیلات عید نوروز، افراد زیادی به دنبال پیدا کردن مقصد برای استفاده از این تعطیلی‌ها هستند. معمولا به توریست‌های نوروزی توصیه می‌شود که هر چه زودتر به فکر رزرو تور دلخواه و مناسب خود باشند تا به خاطر تکمیل ظرفیت و … مجبور به تغییر مقصد سفر نوروزی‌شان نشوند؛ به خصوص وقتی تور سریلانکا مدنظر باشد! چون این جزیره یکی از بهترین گزینه‌ها برای تعطیلات بهاری به حساب می‌آید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرایط اقتصادی و دیگر مسائل سبب شده تا خانواده‌ها کمتر به مسافرت بروند و تمام برنامه خود برای سفر را برای تعطیلات طولانی مدتی مانند عید نوروز بگذارند. به همین دلیل بسیاری از اشخاص و خانواده‌ها تلاش می‌کنند تا برنامه سفر عید نوروز را به خوبی بچینند و مقاصد جدید و جذابی را برای این دوره تعطیلات انتخاب کنند تا اندکی از هیاهوی شهری و … دور باشند. معمولا مقاصد گردشگری خارجی در فصل بهار مشتریان زیادی دارد و به دلیل آب و هوای مساعد این فصل، سفرهای برون مرزی رونق بیشتری پیدا می‌کنند. رزرو تور سریلانکا با ویژگی‌های منحصربفرد، از آژانس اسپیلت البرز می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تجربه سفری جذاب و بی‌نظیر باشد.

جذابیت‌های بکر یک جزیره

سریلانکا یک جزیره در اقیانوس هند است که زیبایی طبیعی فراوان و بکری دارد. سواحل منحصر به فرد، منظره‌های طبیعی خیره کننده و دست نخورده و … سبب شده تا خیلی از مسافران برای سفر به این جزیره لحظه شماری کنند تا حال و هوای آن‌ها عوض شود. این منطقه آب و هوای مناسبی دارد و به همین دلیل انواع گیاهان گرمسیری و میوه‌های مختلف در آن می‌روید. عده زیادی از مسافران به دلیل بازدید از تپه‌ها و دره‌های این منطقه و آشنایی با فرهنگ مردم خونگرم این جزیره، مایل هستند تا تجربه سفر به این منطقه را داشته باشند.

معمولا مسافران با ورود به سریلانکا و مشاهده سواحل خیره کننده و آثار تاریخی مختلف غافلگیر خواهند شد. بازدید از گله فیل‌ها در مناطق آزاد سریلانکا، قطارهای مناسب و ارزان، قیمت پایین انواع محصولات در این کشور، چای معروف آن و غذاهای خوش آب و رنگش و … باعث شده تا برخی از مسافران باز هم خواهان سفر به این جزیره هزار رنگ شوند. در ادامه تعدادی از جاذبه‌های قابل توجه سریلانکا برای اطلاع بیشتر خوانندگان معرفی خواهند شد؛

راز آسمان پایتخت

شهر باستانی سیگیریا؛ هشتمین عجایب جهان

یکی از مناطق دیدنی سریلانکا، شهر باستانی «سیگیریا» است که در ارتفاع 370 متری از سطح دریا واقع شده است. این فلات سنگی که از خمیر مواد معدنی یک آتشفشان خاموش تشکیل شده، 200 متر بالاتر از جنگل‌های اطرافش قرار دارد و به همین خاطر، منظره‌ای منحصر به فرد از هماهنگی بین طبیعت و تخیل انسان را به نمایش می‌گذارد که مسافران تور سریلانکا را شگفت زده می‌کند.

مجموعه قلعه شامل بقایای یک کاخ ویران شده است که توسط شبکه گسترده ای از استحکامات، باغ‌های وسیع، برکه‌ها، کانال‌ها، کوچه‌ها و فواره‌ها احاطه شده. در حال حاضر این شهر در فهرست آثار میراث جهانی یونسکو قرار دارد.

ورودی اصلی سیگیریا در ضلع شمالی صخره قرار دارد که به شکل یک شیر سنگی بزرگ طراحی شده بود؛ البته امروز فقط پنجه‌های پاهای آن به یادگار مانده و قسمت‌های بالایی بدنش از بین رفته است. اما نام سیگیریا از همین شیر و از کلمه Sihagri به معنی «شیر سنگی» گرفته شده است.

غار دامبولا و نقوش قدیمی آن

غار رویال دامبولا یکی از بناهای تاریخی کشور سریلانکا است که در 148 کیلومتری شرق کلمبو قرار دارد. این معبد به دلیل واقع شدن در طبیعتی بی‌نظیر و داشتن نقوش مختلف یکی از جاذبه‌های پربازدید سریلانکا محسوب می‌شود.

باغ گیاه شناسی پرادنیا؛ پرقدمت و خوش رنگ

پرادنیا وسعتی بالغ بر 59 هکتار دارد و سالیانه نزدیک به 2 میلیون گردشگر از آن بازدید می‌کنند. این باغ سال 1371 میلادی به وجود آمد و در واقع محلی برای تاجگذاری شاهان سریلانکا بود. در حال حاضر این باغ به وزارت کشاورزی سریلانکا واگذار شده است.

نوشیدنی نام‌آشنای سریلانکا

سریلانکا در زمینه تولید و عرضه چای در جهان نامدار است و بسیاری از مردم کشورهای دیگر این جزیره را با این گیاه نوشیدنی می‌شناسند. یکی از مزارع معروف چای سریلانکا نوا الیا است که بهترین نوع این گیاه در آن تولید می‌شود. بازدید از این مزرعه و کارخانه نوا الیا برای گردشگران خالی از لطف نیست.

بهترین مرکز برای برگزاری تور سریلانکا را بشناسید

این جزیره سرسبز و باطراوت جاذبه‌های زیادی دارد که احتمالا خیلی از افراد را برای رزرو تور نوروزی سریلانکا مجاب می‌کند. در صورتی که مایل به بازدید از این منطقه و جاذبه‌های گردشگری آن هستید، می‌توانید با چند کلیک به وبسایت اصلی اسپیلت البرز مراجعه کرده و تور نوروزی سریلانکا را رزرو کنید. امکان خرید و رزرو آنلاین این تور به راحتی وجود دارد. این تور در روز اول فروردین ماه 1402 برگزار خواهد شد و مسافران 10 روز از طبیعت بکر سریلانکا لذت خواهند برد.

اسپیلت البرز یک مرکز معتبر برای برگزاری تور سریلانکا است که برای مشتریان خود، 10 تجربه فوق‌العاده را در این سفر برنامه‌ریزی کرده است تا تور نوروزی سریلانکا 1402 را با طراحی منحصر به فرد اجرا کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اسپیلت البرز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز