بهترین برندهای لوستر خارجی در بازار ایران

لست سکند

بازار لوازم خانگی خارجی همیشه طرفداران خاص خود را دارد و لوستر خارجی هم در این میان، نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. به همین تولیدکنندگان لوستر خارجی محصولات خود را در بازار ایران نیز عرضه می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوستر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، انواع لوستر خارجی در رنگها و انواع متفاوتی تولید می‌شوند که میزان نوردهی، طرح، سبک و مدل و …. آنها با هم متفاوت است. در ادامه برخی از برندهای معتبر لوستر خارجی موجود در بازار ایران بررسی و معرفی می‌شوند؛

 برندهای برتر لوستر خارجی

 برند محبوب باکارات

لوستر باکارات به دلیل تولید کریستال های گران و بسیار لوکس مشهور است، کارخانه باکارات در سال ۱۷۶۴ یعنی حدود ۲۵۰ سال پیش به دستور لویی پانزدهم در شمال شرقی فرانسه در منطقه ای به نام باکارات تاسیس شد، اولین تولیدات این کارخانه ظروف شیشه ای و بلور بود؛ شیشه و بلور تولید شده توسط باکارات بسیار گران قیمت بوده و هر کسی توانایی خرید آن را نداشت.

راز آسمان پایتخت

در اواسط قرن بیستم بود که باکارات در کارخانه خود و کشورهای دیگر شروع به تولید کریستال و لوستر کرد. در حال حاضر نیز لوستر و کریستال باکارات از گرانترین کریستال ها در میان سایر برندهای تولید لوستر خارجی هستند و فقط افرادی که اصالت و کیفیت کالا برایشان اهمیت دارد آنها را خریداری می کنند.

برند زیبای تام دیکسون

لوستر خارجی تام دیکسون از بهترین و خاص ترین لوستر های موجود در بازار دنیا است. طراحان این برند سرشناس با تلفیق سلیقه خریداران و علم زیباشناسی توانستند طرح های بدیعی را خلق کنند. این برند در میان تولیدکنندگان لوستر خارجی جایگاه بالایی دارد.

برند سنتی مسیرو

برند لوستر خارجی مسیرو در سال ۱۹۸۱ در نزدیکی ونیز تاسیس شد، طراحان ایتالیایی با ترکیب کیفیت و سنت ها توانستند لوستر های زیبا و با دوامی را طراحی و عرضه کنند.

برند رنگارنگ باچی

برند باچی، با حداقل سابقه تولید لوستر خارجی توانسته حرف دل دوستداران سبک مدرن را بیان کرده و آن را به شکل فیزیکی و هندسی طراحی و تولید کند. در ابتدای کار در سال ۲۰۰۵ باچی، فقط توانست ۱۴ مدل لوستر رنگارنگ تولید کند. اما به تدریج و با گذشت زمان این برند کانادایی جایی در میان عموم مردم پیدا کرد.

برند ساده نمو

این برند نیز تولید کننده لوستر خارجی در کشور ایتالیا است که در سال ۹۴1 کار خود را آغاز کرد و توانست طرح های سنتی و ساده را به خوبی با یکدیگر ترکیب و لوسترهای زیبا، چشم نواز و با کیفیتی را به دست خریداران برساند.

خرید آنلاین لوستر خارجی

به دلیل وجود برندهای بی کیفیت، گران و تقلبی لوستر خارجی در بازار ایران، بسیار مهم است که لوستر خارجی را از مکانی مطمئن با ضمانت اصالت، کیفیت و قیمت کالا خریداری کرد.

ایران لوستر فروشگاه آنلاین تجهیزات نورپردازی لوستر و آباژور است. علاوه بر مزایای که اشاره شد ارسال سریع و نصب لوستر نیز از دیگر ویژگی های این فروشگاه هستند. ایران لوستر فروشنده معتبر و فعال لوستر خارجی همچنین تولید کننده لوستر با ابعاد و طرح های ارائه شده توسط خریداران است. علاقه‌مندان و خریداران لوستر خارجی می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی ایران لوستر مراجعه کنند و از متخصصین این مجموعه مشاوره رایگان در ارتباط با مدل، طرح و سبک خرید لوستر دریافت کنند.

در ادامه قیمت برخی لوستر خارجی موجود در ایران لوستر را مشاهده می‌کنید؛

انتهای پیام

مرتبط با : ایران لوستر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز