بهترین برس حرارتی موجود در بازار

برس حرارتی، وسیله­ای ضروری برای افرادی است که به دلیل جنس موهایشان زمان زیادی را بعد از استحمام برای سشوار و برس کشیدن صرف می‌کنند. این برس می‌تواند پروسه خشک و مرتب کردن موها را برای این افراد آسانتر کرده و به حداقل زمان ممکن برساند.

کاماپرس در این گزارش بهترین مدل‌های برس حرارتی موجود در بازار را معرفی کرده است.

برس فیلیپس BHH880

شرکت فیلیپس، یکی از اصلی‌ترین شرکت‌های ارائه کننده برس حرارتی در جهان است و BHH880 نیز محبوب‌ترین نوع این برس از برند فیلیپس است. این برس برای موهای حساس و کم پشت نیز ایده آل است؛ چراکه نوع ساخت و حرارت آن باعث می‌شود که هیچ آسیبی به موها نرسد.

داشتن سطح پوششی بزرگ، یکی از مزایای اصلی این محصول است. این مزیت باعث می شود که مدت زمان برس‌کشی و خشک کردن مو تا حد زیادی کاهش یابد. این برس دارای فناوری ترموپرفکت است که کمک می‌کند دمای سطح برس از مقدار خاصی بالاتر نرود و به صورت یکنواخت روی سطح آن پخش شود و از این طریق بیشترین محافظت از مو و پوست سر صورت می‌گیرد. این برس تنها در 50 ثانیه گرم و آماده می‌شود و از 358 نوک برس آن تعداد 111 نوک از نوع حرارتی است.

برس حرارتی فیلیپس BHH880 در زمستان 1402 به قیمت دو میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

برس حرارتی فیلیپس

برس حرارتی رمینگتونCB7400

رمینگتون نیز یکی از تولیدکننده های اصلی انواع برس حرارتی است و معمولا به تولید محصولات باکیفیت معروف است. مدل CB7400 این برند، یکی از باکیفیت‌ترین برس‌های موجود در بازار ایران است که البته قیمت بالاتری نسبت به دیگر برندها دارد. این برس را می‌توان سریعترین برس موجود در بازار نیز نامید؛ چراکه تنها پس از 30 ثانیه، نوک‌های سرامیکی آن گرم و آماده می‌شود. حرارت این برس در سه نوع درجه قابل تنظیم است و حداکثر حرارت آن 230 درجه سانتی گراد است. کاهش میزان فر شدن مو و صاف کردن مو بدون از بین بردن حجم آن، از دیگر ویژگی‌های این برس حرارتی است. البته کارایی این برس برای موهای بلند و حجیم بیشتر است.

برس حرارتی رمینگتونCB7400 به قیمت سه میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

برس حرارتی رمینگتونCB7400

برس حرارتی بابیلس HSB101E

برند بابیلس نیز انواع برس حرارتی را روانه بازار کرده و مدل HSB101E این برند، یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موجود در بازار است. یکی از ویژگی‌های اصلی این محصول، ساده بودن استفاده از آن است که کار را حتی برای مبتدی‌ها آسان می‌کند. این دستگاه دارای خاموش کن خودکار است و 72 دقیقه بعد از روشن شدن، خود به خود خاموش می‌شود. حداکثر دمای این برس حرارتی 200 درجه سانتی‌گراد است و دمای پایینتری نسبت به سایر محصولات هم رده دارد. این برس دارای نمایشگر و کلید کنترل دما است.

برس حرارتی بابیلس HSB101E  به قیمت یک میلیون و 850 هزار تومان به فروش می‌رسد.

برس حرارتی بابیلس HSB101E

برس حرارتی فیلیپس مدل BHH885

این محصول یکی دیگر از برس‌های حرارتی برند فیلیپس است که در بازار ایران قابل خریداری است. سطح پوششی بزرگ، مهم‌ترین مزیت این برس است. به طوریکه به کمک آن می‌توانید در کمترین زمان ممکن پرپشت‌ترین موها را نیز خشک و صاف کنید. این برس دارای تکنولوژی تولید ین است که می‌تواند موها را درخشان‌تر و نرم‌تر کند. تورمالین منبع طبیعی یون‌های منفی است که آزاد شدن آن در این برس حرارتی باعث لطافت موها شده و آن‌ها را در برابر آسیب‌های محیطی مانند آلودگی هوا محافظت می‌کند.

برس فیلیپس مدل BHH885 به قیمتی حدود 3 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

برس حرارتی فیلیپس مدل BHH885

برس حرارتی فیلیپس BHH730

BHH730 اقتصادی‌ترین برس حرارتی برند فیلیپس است و برای افراد مبتدی و غیرحرفه‌ای مناسب‌تر است. این برس دو حالت دمایی دارد. حالت 180 درجه و 200 درجه برای انواع مختلف موها مورد استفاده قرار می‌گیرد و شما بر اساس پرپشتی مو و نوع آن می‌توانید از دمای مورد نظر استفاده کنید.

نوک‌های سرامیکی این برس در مدت زمان 50 ثانیه کاملا گرم می‌شود. برس فیلیپس BHH730 علی رغم قیمت پایین‌تر از قابلیت تولید یون نیز برخوردار است و فیلیپس این تکنولوژی جدید خود را در مدل BHH730 نیز قرار داده است. این برس هم اکنون به قیمتی حدود 2 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

برس حرارتی فیلیپس

خرید اقساطی برس حرارتی از «لوازم خونگی»

فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی را می‌توان بزرگترین و کاملترین فروشگاه آنلاین برای خرید لوازم خانگی به شمار آورد. سابقه این مجموعه فروشگاهی به سال 1365 می­رسد، اما از سال 1395 فعالیت آنلاین خود را نیز آغاز کرده است. تخفیفهای دائمی، امکان خرید اقساطی، کامل بودن مجموعه محصولات برندهای مطرح بازار و ارسال با کمترین هزینه، تنها بخشی از خدمات سایت لوازم خونگی برای مشتریان است.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز