بهترین استایل زنانه برای خانم های کارمند

استایل مناسب برای محل کار خانم ها - تگ موند
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از دغدغه‌های اصلی بانوان در محیط‌های کاری، انتخاب نوع لباس و استایل مناسب است که علاوه بر زیبا  بودن، نشانه‌هایی از حرفه‌ای بودن نیز داشته باشد. در عین حال، بیشتر محیط‌های کاری محدودیت‌هایی نیز در زمینه انتخاب نوع و رنگ لباس دارند که باید با توجه به این الزامات و رعایت کردن یک سری نکات، استایل مناسب محل کار را انتخاب کرد.

کاماپرس در این گزارش به ارائه نکاتی در زمینه انتخاب استایل مناسب محل کار برای خانم‌ها پرداخته است.

استفاده از لباس‌های رسمی‌ به جای اسپورت

لباس‌های رسمی مانند مانتوها و شلوارهای ساده و انواع مدل کت زنانه رسمی، مانتو کتی جدید استایل مناسب بیشتر محیط‌های کاری به شمار می­آیند. در بسیاری از ادارات و شرکت‌ها، بانوان مجبور به رعایت برخی از محدودیت‌ها شامل رنگ، شکل و جنس مانتو و شلوار هستند. در واقع آنان باید استایل مناسب محل کار خود را بر اساس این الزامات انتخاب کنند.

علاوه بر این، در نظر گرفتن فرهنگ حاکم بر جامعه و محیط‌های کاری نیز ضروری است. بانوان باید بر اساس فرهنگ کلی و قوانین محیط کار لباس بپوشند. همچنین ممکن است بسته به موقعیتی که در آن حضور دارند، نیاز به تغییر استایل خود داشته باشند. برای نمونه ارتباط با ارباب رجوع می‌تواند متفاوت از شرکت در یک کنفرانس یا جلسه کاری باشد. در کل، استایل کاری باید بانوان را زیباتر جلوه داده و حس حرفه‌ای بودن را به مخاطبان و همکاران آنان القا کند.

استایل مناسب برای محل کار خانم ها - تگ موند

راز آسمان پایتخت

رنگ‌ها در استایل مناسب محل کار

بیشتر لباس‌های رسمی و فرم محیط‌های کاری از رنگ‌های تیره تشکیل می‌شود و به همین دلیل انتخاب رنگ برای شال، روسری، مقنعه، جوراب و کفش‌ها می‌تواند استایل مناسب محل کار را تکمیل کند. برای نمونه، انتخاب رنگ‌های روشن برای روسری و شال می‌تواند کمک کند که استایل فرد از تیره و یک رنگ بودن خارج شود. اگر مجبور به پوشیدن مقنعه هستید نیز بهتر است از مقعنه‌های روشن و دانشجویی استفاده کنید. البته نباید فراموش کرد که برخی از رنگ‌های روشن برای محیط کاری مناسب نیست و به‌­ویژه در زمینه جوراب و کفش‌ها بهتر است که از رنگ­های روشن اجتناب کرد.

کفش مناسب برای محیط‌های کاری

انتخاب کفش برای استایل مناسب محل کار خانم‌ها باید از جنبه‌های متفاوتی مورد بررسی قرار گیرد. در ابتدا باید مطمئن شد که کفش‌ها راحت بوده و برای حداقل هشت ساعت استفاده در محیط کاری مناسب هستند. کفشی برای کار مناسب است که در هنگام پوشیدن کاملا راحت بوده و خسته کننده نباشد. در بین کفش‌های راحت، کفش‌های رسمی پاشنه کوتاه و پاشنه متوسط برای ست کردن با مانتو و شلوارهای رسمی و اداری کاملا مناسب است. برای استایل مناسب محل کار، بهتر است از کفش‌های مشکی، سرمه‌ای و قهوه‌ای متناسب با لباس استفاده کرد. استفاده از کفش‌های کاملا اسپورت علیرغم راحت بودن، برای استایل رسمی مناسب نیست و کفش‌های پاشنه بلند نیز به سرعت می‌توانند افراد را در محیط کار خسته کرده و به پاها آسیب جدی وارد کند.

استایل مناسب برای محل کار خانم ها - تگ موند

کیف مناسب محیط کار

کیف، تکمیل کننده استایل مناسب محل کار بوده و بهتر است که برای محیط‌های کاری مانند شرکت‌ها و ادارات از کیف‌های جادار و بزرگ استفاده کرد. این کیف‌ها معمولا برای انتقال اسناد و مدارک، لپ تاپ‌ و تبلیت هم مناسب است.

رنگ و نوع کیف بهتر است با رنگ کفش‌ها و لباس‌ها متناسب باشد. کیف‌های رسمی و بدون تزئینات اضافی، جلوه‌ حرفه‌ای‌تری به افراد خواهند داد و باعث می‌شوند که زیباتر به نظر برسند.

استایل مناسب برای محل کار خانم ها - تگ موند

توصیه‌های نهایی برای استایل مناسب محل کار

استایل مناسب محل کار ممکن است از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت باشد؛ بنابراین بهتر است که ضمن رعایت نکات فوق، نوع لباس پوشیدن مدیران و کارمندان رده بالای شرکت را نیز به عنوان ملاک در نطر گرفت. معمولا مدیران به دلیل جایگاه و سابقه طولانی‌تر حضور در شرکت، در انتخاب استایل مناسب محیط کار، هوشمندانه رفتار می‌کنند.

خرید لباس‌های مناسب استفاده در محل کار از «تگ موند»

فروشگاه اینترنتی تگ موند به عنوان عرضه کننده انواع لباس برند و اورجینال از سال 1395 آغاز به کار کرد و توانسته بیشتر برندهای مطرح ایران و جهان را در یک سایت اینترنتی در دسترس کاربران ایرانی قرار دهد. امروزه طیف وسیع محصولات تگ موند انواع لباس و پوشاک، محصولات ورزشی، خانه و آشپزخانه، زیبایی و سلامت و کالاهای دیجیتال را در بر می­‌گیرد.

علاقه‌­مندان برای مشاهده محصولات این فروشگاه و خرید اینترنتی می‌توانند به وبسایت tagmond.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191005909 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تگ موند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز