بهترین آموزشگاه برای یادگیری اصولی و درست زبان فرانسه کدام است؟

لست سکند

زبان فرانسوی، یک زبان بین المللی است که 100 میلیون نفر از مردم دنیا به طور کامل بر آن تسلط دارند. هر ساله چند هزار نفر علاقمندان به زبان فرانسوی این زبان را آموزش می‌بینند. بسیاری از مردم ایران نیز به این زبان علاقمند هستند یا برای گذران کارهای خود به آن احتیاج دارند که بهتر است آن را در بهترین کلاس زبان فرانسه تهران یا دیگر شهرهای کشور فرا بگیرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ آموزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، زبان فرانسه زبان رسمی در سازمان ملل، یونسکو، ناتو، صلیب سرخ و … است. این زبان چهارمین زبان بزرگ اتحادیه اروپا است و تقریبا 20 درصد از جمعیت قاره اروپا آن را به عنوان زبان دوم انتخاب کرده‌اند. به همین دلیل افرادی که مایل به فعالیت در سطح بین المللی هستند یا قصد مهاجرت دارند، به فراگیری زبان فرانسه، به عنوان زبان دوم، توجه خواهند داشت. در صورتی که برای مهاجرت یا انجام فعالیت در سطح جهانی، زبان کشور مقصد یا موسسه مورد نظر فرانسوی باشد، بهتر است افراد به طور کامل این زبان را آموزش ببیند تا به مشکل برنخورند.

به طور کلی آشنایی کلی با گرامر زبان فرانسه، تلفظ‌ها، لغت دانی، گوش دادن به موسیقی فرانسوی و مکالمات، دیدن متون ساده فرانسوی و موارد این چنینی به یادگیری بهتر زبان فرانسه کمک خواهد کرد، اما ثبت نام در کلاس‌های مناسب در روند فراگیری اصولی این زبان تاثیر چشم گیر دارد. در صورتی که زبان آموز ساکن تهران باشد، بهتر است بهترین کلاس زبان فرانسه تهران را با توجه به شیوه آموزش دهی و سابقه استاد مدرس جست و جو کرده و در آن شرکت داشته باشد. اکنون با فراهم شدن شرایط آموزش مجازی، ساکنان دیگر شهرها نیز می‌توانند از بهترین آموزشگاه زبان فرانسه تهران استفاده کنند.

مشکلات یادگیری زبان فرانسه به صورت خودخوان

برخی معتقدند که یادگیری زبان فرانسه زمانبر و سخت است. اما این موضوع به دانش روز زبان آموزان در مورد این زبان بازمی‌گردد. به طور کلی، این زبان در مقایسه با انگلیسی جزئیات گرامر بیشتری دارد و یادگیری آن زمان بیشتری می‌برد. به همین دلیل همواره به متقاضیان توصیه شده که به دنبال یادگیری فرانسوی به صورت خودخوان نباشند.

راز آسمان پایتخت

فردی که مایل به یادگیری زبان فرانسه به صورت خودخوان است، اگر هر روز 30 کلمه جدید فرانسوی یاد بگیرد، بعد از گذشت سه ماه 70 درصد واژگان را فرا خواهد گرفت. ضمنا یادگیری واژگان مربوط به رنگ‌ها، بیان حالات و … به زبان فرانسوی دشواری خاص خود را دارد و مسئله تمرین و تکرار آن بسیار مهم و پررنگ است. حال زبان آموز باید گرامر زبان فرانسه را نیز به طور کامل آموزش ببیند تا امکان استفاده از واژگان برای وی فراهم شود. این مسئله زمان زیادی را از زبان آموز خودخوان خواهد گرفت. به همین دلیل همواره توصیه شده که زبان آموزان ایرانی به دنبال بهترین کلاس زبان فرانسه در تهران یا دیگر شهرهای مورد نظر خود باشند.

شرایط یادگیری فرانسوی در مجموعه اسپیکان

بعضی از علاقمندان شهرهای دیگر ایران معتقدند که بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در تهران واقع شده و این افراد به راحتی امکان شرکت در کلاس‌ها را ندارند. اما آموزشگاه‌های معتبر به منظور بهره مندی تمام افراد از زبان فرانسوی، تعدادی از کلاس‌ها را به صورت آنلاین برگزار کرده و زمینه را برای بهره گیری دیگر علاقمندان فراهم کرده‌اند.

اسپیکان یک مجموعه حرفه‌ای در زمینه آموزش زبان فرانسوی است. آموزش زبان فرانسه در آموزشگاه اسپیکان همواره براساس متد مورد تایید بخش فرهنگی سفارت این کشور اتفاق می‌افتاد. هم اکنون کتاب‌های موبایل به عنوان جدیدترین و به روزترین متد یادگیری به زبان آموزان فرانسوی تدریس می‌شوند. بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در تهران، این زبان را برای متقاضیان 16 سال به بالا تدریس می‌کند.

آن دسته از علاقمندان زبان فرانسوی که در شهرهای دیگر زندگی می‌کنند و به دنبال بهترین کلاس زبان فرانسه در تهران هستند، امکان ثبت نام در کلاس‌های آنلاین اسپیکان را دارند. شرکت در کلاس فرانسه اسپیکان به آن دسته از متقاضیان مایل به مهاجرت و زندگی در کشورهای فرانسوی زبان، توصیه می‌شود. همچنین علاقمندان به شرکت در آزمون کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترای مترجمی زبان فرانسه می‌توانند در بهترین آموزشگاه زبان فرانسه تهران ثبت نام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اسپیکان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز