بزرگترین دروغ های دنیا

تور لحظه آخری-کاماپرس

دروغ‌های بزرگی در دنیا وجود دارد که به دلیل تکرار و روزمرگی اکثر مردم آن‌ها را به‌عنوان حقیقت پذیرفته‌اند. این موضوع گاه باعث انتشار باورهای غلط و فریب آشکار افراد می‌شود.

کاماپرس در این مطلب به نقل از یاهو به معرفی بزرگ‌ترین دروغ‌های دنیا می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

درمان‌های سم زدایی

رژیم‌های سم زدایی برای پاکسازی بدن از سموم و ناخالصی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، این در حالیست که شواهد پزشکی و علمی این موضوع را رد می‌کنند. اندام‌های بدن مانند کبد کار به طور خودکار عمل پاکسازی‌ را برای بدن انجام می‌دهد و اگر واقعا عامل خطرناکی مانند فلزات سنگین و انگل در بدن وجود داشته باشد هیچ ماده غذایی نمی‌تواند به کمک انسان بیاید.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

اخبار سلبریتی‌ها

اغلب خبرها و جنجال‌هایی زندگی افراد مشهور تحت کنترل آن‌ها منتشر می‌شود. در صنعت سرگرمی پرورش نام و چهره تجاری اهمیت زیادی دارد و سلبریتی‌ها با همکاری آژانس‌های مدیریتی خود تنها آنچه را که مایلند بدانید منتشر می‌کنند.

استانداردهای زیبایی هالیوود

یکی از اصلی‌ترین عوامل ستاره شدن در دنیای هالیوود، استانداردهای زیبایی غیر واقعی هستند. مردم عادی برای نزدیک شدن به این تصویر زیر تیغ جراحی‌های زیبایی مختلف می‌روند، این درحالیست که خود سلبریتی‌ها در عکس‌برداری‌های خود بیشتر از فتوشاپ استفاده می‌کنند.

پوشاک برند

بسیاری از برند‌های مشهور لباس کیفیتی مشابه با برند‌های معمولی دارند. گفته می‌شود بیشتر افراد فقط برای احساس تعلق به یک گروه یا برند خاص، سالانه هزاران دلار برای خرید پوشاک هزینه می‌کنند.

کرم‌های روشن کننده پوست

این کرم‌ها علاوه بر سرکوب اعتماد به نفس افراد به دلیل داشتن مقادیر غیرمجاز از جیوه مشکلات سلامتی عمده‌ای را برای مصرف‌کنندگان در پی خواهند داشت.

محصولات کاهش وزن

معجون‌ها و دمنوش‌های لاغری در برخی موارد می‌توانند باعث کاهش وزن سریع افراد شوند. با این حال وزن کاهش یافته خیلی زود باز خواهد گشت و مشکلات سلامتی عمده‌ای را به همراه خواهد داشت.

چراغ‌ خواب سنگ نمک

این چراغ‌ها زیبایی خیره کننده‌ای دارند اما برخلاف باورها قرار دادن آن‌ها در کنج خانه هیچ فایده درمانی نداشته و حتی باید دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی قرار گیرد. چرا که ممکن است در اثر لیسیدن آن دچار مسمومیت با نمک شوند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز