برگزاری کلاس آنلاین آشنایی با کار برد عایق حرارتی

عایق حرارتی
تور لحظه آخری-کاماپرس

عایق پوششی برای حفظ دمای محیط است که در سیستم‌هایی نظیر لوله های سرد و گرم ، تاسیسات ساختمان و نیروگاه‌ها ، بویلرها ، چیلرها ، دستگاه‌های تهویه مطبوع ، کشتی‌ها ، هواپیماها و لوله های انتقال نفت و گاز به کار میرود. وظیفه اصلی عایق‌ها ، جلوگیری از انتقال حرارت بین دو سیستم است. از این رو هرچه عایق مورد نظر مقاومت بیشتری در برابر انتقال حرارت داشته باشد ، مطلوبتر است.
به گزارش کاماپرس،  فوم برودتی و فوم حرارتی هر دو برای عدم انتقال گرما به کار می‌روند با این تفاوت که فوم برودتی در سیستمهای سرمایشی و فوم برودتی در سیستم گرمایشی قابل به کارگیری است. فوم های الاستومری دسته ای از عایقها هستند که قابلیت به کارگیری در سیستمهای سرمایشی و گرمایشی را همزمان دارند و در واقع عایق برودتی و حرارتی هستند.

در خرید عایق حرارتی چه عواملی موثر هستند؟

در انتخاب و خرید عایق حرارتی برودتی عوامل مختلفی دخیل هستند. شخص خریدار حال چه برای خود و یا که مسئولیت انتخاب عایق حرارتی برودتی را برای مجموعه ای دارد؛ موظف است با مطالعه دقیق و جامع کل شراط را بسنجد و طبق شرایط لازم محصول خود را انتخاب کند .

در موضوع انواع عای هق حرارتی و برودتی ، خصوصا عایق الاستومری کسری اطلاعات و عدم آموزش عمیقا به چشم میخورد. به همین دلیل گروه صنعتی لینکران با همکاری مجموعه بزرگ کاشانه اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین با عنوان << عایق ها در تاسیسات ساختمانی >> نموده اند. مدت این دوره از آموزش (6 شش ) ساعت می باشد . و در طول سه هفته پنج شنبه ها از ساعت 14:00 الی 16:00 برگزار می گردد. کارشناسان خبره ای از جمله مهندس پدرام بداقی مدیر فنی اجرایی گروه صنعتی لینکران ( سازه پایدار الهیه ) که ملی سازی ساخت عایق در ایران را رقم زدند و عایق را به تولید ملی رساندند؛ برای آموزش و ارائه مطالب کارآمد و مهندسی در این دوره حاضر دارند. سازه پایدار الهیه عرضه کننده مستقیم عایق الاستومری لینکران شما را به شرکت در این کلاس آنلاین دعوت میکند.
به گزارش ایسنا، اين گواهي فني بايد مشتمل بر ضرايب هدايت حرارت يا مقاومت هاي حرارتی محصول ، با ضخامت هاي مورد استفاده در طراحي ساختمان، و همچنين ديگر مشخصات فني مورد نياز براي ارزيابي همه جانبه محصول و آيين اجراي آن باشد . در اين حالت ، مقادير مذكور در گواهي فني، تا زمان اعتبار آن، ملاك طراحي و محاسبات خواهد بود.
سازه پایدار الهیه قصد دارد برای افزایش رضایت هم میهنان عزیز از خرید و تجهیز به عایق حرارتی برودتی الاستومری برای پروژه هایشان ، موارد چگونگی انتخاب عایق را بصورت برگزاری کلاس آنلاین آموزش دهد.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سازه پایدار الهیه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز