شرکت خدمات اول مخابرات ؛ برترین شرکت ایران از لحاظ شاخص فروش

مخابرات-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت خدمات اول مخابرات در بیست‌وپنجمین دوره انتخاب شرکت‌های برتر ایران، رتبه اول از نظر شاخص فروش را کسب کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در تاریخ سوم بهمن ماه بیست‌وپنجمین دوره انتخاب شرکت‌های براتر ایران برگزار شد. شرکت خدمات اول مخابرات علاوه بر رتبه اول از لحاظ شاخص فروش توانست رتبه اول در بهره‌وری کل عوامل در گروه خدمات عمومی را نیز کسب کند. این شرکت بین پانصد شرکت برتر ایران همچنین موفق به کسب رتبه 164 با 4 رتبه رشد نسبت به سال قبل شد.

به گفته ناصر قدیرکاشانی، مدیرعامل شرکت خدمات اول مخابرات، این موفقیت در رقابت با شرکت‌های بزرگ در حوزه بانک‌داری، فولاد، نفت، پتروشیمی و انرژی به دست آمده و در گرو زحمات 15 ساله تیم اجرایی حرفه‌ای بوده است.

از سهامداران و اعضا حقوقی هیات مدیره این شرکت می‌توان شرکت مخابرات ایران، شرکت همراه اول و شرکت سرمایه‌گذاری اول سازان را نام برد.

راز آسمان پایتخت

قدیرکاشانی از توافق سهامداران این شرکت برای حضور قوی‌تر در حوزه‌هایی همچون بازرگانی، بازاریابی و فروش خبر داد که با تامین منابع انسانی حرفه‌ای، علاوه بر قراردادهای فعلی قراردادهای خارج از صنعت مخابرات نیز بسته شود.

به گفته این مدیرعامل، با استراژی مذکور موفقیت و رشد شرکت خدمات اول مخابرات ادامه دار خواهد بود.

فعالیت‌های شرکت خدمات اول مخابرات

شرکت خدمات اول مخابرات فعالیت خود را با هدف بازاریابی، فروش محصولات و خدمات شرکت مخابرات استان تهران و البرز از سال 1391 آغاز کرد. این شرکت ارزش‌هایش را مشتری محوری با اتکا بر عرضه بهترین خدمات، گسترش خدمات برای ارتقای میزان رضایت مشتریان، مسئولیت پذیری، اشاعه تفکر توسعه به‌هنگام و همه‌جانبه، به‌کار گیری تئوری‌های نوین مدیریت و غیره بیان کرده است.

این شرکت همچنین ماموریت‌های خود را عرضه به‌روزترین و موردنیازترین خدمات فناورانه و ارتباطی، گسترش خدمات و نوآوری‌های خرد، ایجاد فرصت شغلی برای صاحبان ایده در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات همچنین افزایش کارایی و اثربخشی با تکیه بر ارزش‌آفرینی کسب‌وکارهای فناورانه عنوان کرده است.

شرکت خدمات اول مخابرات چشم‌انداز را ارزش آفرترین، پیشروترین و چابک‌ترین شرکت فعال در حوزه عرضه خدمات نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات همچنین کسب‌وکارهای فناورانه در سطح ملی اعلام کرده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز