با 500 میلیون چه خودرویی بخریم؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

در حال حاضر با نوسانات بازار خودرو، خرید ماشین با بودجه محدود بسیار دشوار است. همچنین بسیاری از خریداران خودرو زمان کافی برای پرس‌وجو از نمایشگاه‌های ماشین مختلف و مقایسه گزینه‌های موجود را ندارند و در مواردی هم که وقت می­گذارند، افراد پیشنهاد دهنده به دلیل محدودیت اطلاعات فقط می­توانند چند خودروی مورد علاقه خود را به خریدار معرفی کنند. در نتیجه شمار زیادی از متقاضیان نمی‌توانند خودروی مناسب و دلخواه خود را بر اساس بودجه‌ شان، انتخاب کنند. سامانه هوشمند قیمت گذاری خودرو برآورد امکان مقایسه مشخصات و قیمت‌ خودروها و دریافت مشاوره آنلاین خرید خودرو از بین بیش از 750 خودروی موجود در بازار ایران را برای خریداران خودرو فراهم کرده است که در این شرایط افراد با صرفه‌جویی در زمان می­توانند بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی خدمات برآورد در زمینه مشاوره آنلاین و هوشمند خرید خودرو و معرفی 5 دسته از ماشین‌هایی که با 500 میلیون تومان می توان خرید، می‌پردازد.

مشاوره آنلاین خرید خودرو

مشاوره آنلاین خودرو-کاماپرس

سرویس مشاوره آنلاین خرید خودرو در پلتفرم اینترنتی برآورد به اینصورت طراحی شده­است که خریداران خودرو بتوانند با دسترسی به بانک اطلاعاتی قدرتمند برآورد و استفاده از الگوریتم­های هوشمند بتوانند یک انتخاب مناسب و ایده­آل بر اساس شرایط، بودجه و سلیقه خود داشته باشند. در افراد بایستی ابتدا مبلغ بودجه خود را در قسمت با پولم چی بخرم وارد کرده و در نهایت با دادن اطلاعات بیشتری از خودروی دلخواه خود، به عنوان مثال نوع گیربکس (دنده ای یا اتوماتیک) و نوع بدنه خودرو (سدان، هاچ بک، شاسی بلند و …)، آگهی‌های ماشین قابل خرید را بررسی کرده و از خدمات مشاوره آنلاین و هوشمند خرید خودرو استفاده کنند.

مشاوره آنلاین خودرو-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

در واقع، سرویس مشاوره آنلاین برآورد به عنوان یک دستیار خرید خودرو بصورت هوشمند عمل کرده و به شما کمک می­کند تا بتوانید با استفاده از فیلترهای مختلف مانند رنج قیمت، گیربکس، نوع سوخت، میزان مصرف و کلاس بدنه خودرو، خودروهای مورد نظر خود را بر اساس نام و مدل آن­ها بررسی کنید.

مشاوره آنلاین خودرو-کاماپرس

با 500 میلیون چه ماشین هایی می توان خرید؟!

در حال حاضر در تاریخ 25 مهر 1402 با بودجه 500 میلیون تومان امکان خرید 57 خودرو از بین 767 خودروی موجود در بازار ایران وجود دارد که در زیر به 18 مورد از آن ها در 5 دسته کلی اشاره شده است:

مشاوره آنلاین خودرو-کاماپرس

کم مصرف ها (4 مورد): پژو 206 تیپ 3 پانوراما مدل 1402، رانا پلاس پانوراما مدل 1401، پژو 207 فرمان برقی مدل 1398، رنو ساندرو مدل 1394 و …

دوگانه (3 مورد): پژو پارس دوگانه مدل 1400، سمند EF7 دوگانه 100 لیتری مدل 1400، رنو تندر 90 E2 دوگانه مدل 1395 و …

خارجی و مونتاژ (5 مورد): کیا پیکانتو اتوماتیک مدل 2007، ام وی ام ۳۱۵ هاچ بک اسپرت اکسلنت مدل 1398، رنو ساندرو اتوماتیک مدل 1394، جک J5 دنده ای مدل 1393، ام جی 360 مدل 1398 و …

شاسی بلند (3 مورد): لیفان x50 اتوماتیک مدل 1397، لیفان x60 دنده ای مدل 1395، ام وی ام x33 دنده ای مدل 1393

اتوماتیک (3 مورد): دانگ فنگ H30 کراس مدل 1397، برلیانسH230  مدل 1397، پژو پارس مدل 1396 و …

در صفحه نتیجه مشاوره آنلاین خرید خودرو، تعداد آگهی های فروش موجود از همه گزینه­های پیشنهادی مشخص شده است و خریداران می­توانند آگهی­های فروش کارشناسی شده هر خودرو را بصورت جداگانه مشاهده و بررسی کنند. همچنین در صورت موجود نبودن آگهی یک خودرو در سایت برآورد، خریداران می­توانند یک درخواست خبرم کن بر روی خودروی مورد نظرشان ثبت کنند تا به محض موجود شدن آگهی، بصورت پیامکی از وجود آن مطلع شوند.

برآورد؛ تخصصی­ ترین سامانه آنلاین مشاوره خرید خودرو

پلتفرم برآورد از سال 1393 فعالیت خود را در زمینه تخمین و محاسبه آنلاین‌ قیمت خودرو با استفاده از الگوریتم­های هوشمند شروع کرده است. تمامی فعالیت‌های برآورد به صورت آنلاین است و در دفتر مرکزی این مجموعه کنترل می‌شود و هیچ شعبه حضوری ندارد. برآورد تلاش دارد که با کارگیری قوانین خاص برای درج آگهی فروش و استعلام قیمت خودرو دست دو و خودرو صفر، به ایجاد شفافیت در بازار خودرو کمک کند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس https://baravard.com مراجعه کنند. همچنین صفحه اینستاگرام برآورد نیز با  آی­دی baravard_cars برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر موجود است.

انتهای پیام

مرتبط با : برآورد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز