با گوگل ادز برنده بازار رقابت آنلاین شمایید

گوگل ادز-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

در هر حوزه کاری که فعال باشید و هر شغلی که داشته باشید، در نهایت هدف شما یک چیز است. سود بیشتر! تمام اهداف تجاری دیگر نظیر برند سازی، معرفی محصولی خاص، حفظ مشتری و … نیز با هدف افزایش فروش و در نهایت افزایش سود تعریف می شوند و تمام کسب و کارها هرروز و هر ساعت در صدد رسیدن به این هدف هستند. روش های مختلفی در جهت بازاریابی برای دستیابی به این هدف وجود دارد. اما در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین استراتژی های فروش در عصر حاضر یعنی تبلیغات در صفحه اول گوگل آشنا کنیم.

تبلیغات در گوگل یک روش بازاریابی و فروش برای کسب و کارهای آنلاین محسوب می شود. اما از آنجایی که فعالیت در فضای آنلاین در بین بیزینس های مختلف بسیار رایج شده است و تقریبا تمام کسب و کارها حتی مشاغل سنتی نیز به نوعی در فضای گوگل شروع به فعالیت کرده اند، می توان تبلیغات گوگل را یکی از بهترین روش های بازاریابی برای همه کسب و کارها دانست.

هر نوع تبلیغاتی که تا به حال با هدف افزایش فروش داشته اید را فراموش کنید. تبلیغات در صفحه اول گوگل با تمامی روش های تبلیغاتی که تا به حال دیده اید تفاوت دارد و هیچ ریسک و نقصی در این نوع تبلیغات وجود ندارد. پیش از آنکه به بررسی مزیت های بیشمار این تبلیغات هوشمندانه بپردازیم، بهتر است با نحوه کارکرد آن آشنا شوید.

تبلیغات در صفحه اول گوگل که با نام گوگل ادز یا گوگل ادوردز نیز شناخته می شود پل ارتباطی بین شما و مشتریان شما در فضای گوگل است. در این روش تبلیغاتی، هر زمان که کلمات مرتبط با کسب و کار شما در گوگل توسط کاربران مختلف جستجو شود، گوگل به صورت کاملا هوشمندانه وب سایت شما را جزو نتایج برتر سرچ به کاربر مورد نظر نمایش می دهد، کاربر وارد سایت شما شده و در نهایت می تواند تبدیل به مشتری شما شود.

تبلیغات گوگل مانند سایر روش های تبلیغاتی که شما به دنبال مشتری می گردید نیست و برعکس، در این تبلیغات، این مشتری است که به دنبال جوابی برای نیاز خود در گوگل جستجو می کند و با سایت، محصولات و خدمات شما آشنا می شود. علاوه بر این، این روش بازاریابی کاملا هدفمند است. به این معنی که شما فقط مشتریانی را جذب می کنید که دقیقا به دنبال محصولات و خدمات شما هستند. درواقع هزینه تبلیغاتی شما برای افرادی مصرف می شود که 100% آن ها کلمات مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل جستجو کرده اند و دقیقاً به دنبال وب سایتی بودند که به نیاز آن ها پاسخ دهد. در صورتیکه در بسیاری از روش های تبلیغاتی ممکن است تبلیغات شما به هزاران نفر از افرادی نمایش داده شود که هیچ علاقه ای به حوزه فعالیت شما ندارند.

راز آسمان پایتخت

این هدفمندی و دقیق بودن تبلیغات گوگل از نظر جذب مشتری را شاید بتوان یکی از مهم ترین مزیت های این روش تبلیغاتی دانست. اما این تمام ماجرا نیست!

در تبلیغات گوگل زمان نمایش تبلیغات دست شماست. شما به عنوان صاحب کسب و کار تعیین می کنید که تبلیغات شما در چه روزها و ساعاتی نمایش داشته باشد و در چه زمان هایی غیر فعال باشد. در واقع دکمه خاموش و روشن کردن تبلیغات در دستان شما خواهد بود و هر زمانی که بخواهید، می توانید مشخص کنید که سایت شما در رتبه های برتر گوگل نمایش داشته باشد یا خیر.

گوگل ادز-کاماپرس

صاحب یک فروشگاه بزرگ با تعداد زیادی محصول هستید و کلمات مربوط به کسب و کار شما بسیار زیاد است؟ نگران نباشید، در این روش تبلیغاتی می توانید با هر تعداد کلمه ای که می خواهید در جایگاه های بالای گوگل باشید. هیچ محدودیتی برای تعداد کلمات شما وجود ندارد و این شما هستید که تصمیم می گیرید سایت شما به ازای چه کلماتی در گوگل نمایش داشته باشد.

به تازگی یک وب سایت برای کسب و کار خود طراحی کرده اید و سایت شما سئو خوبی ندارد؟ تبلیغات گوگل ادوردز در این مورد نیز شما را غافلگیر می کند چرا که در این روش تبلیغاتی می توانید خیلی سریع و در عرض چند ساعت در رتبه های اول گوگل قرار بگیرید. زود بازده بودن تبلیغات گوگل یکی از مزیت های قابل توجه این استراتژی بازاریابی محسوب می شود. چرا که در هر کسب و کاری زمان هایی وجود دارد که از نظر تجاری اهمیت زیادی دارد و همه کسب و کارها تمایل دارند در آن زمان ها تبلیغات ویژه ای داشته باشند و بیشتر مقابل دیدگان مشتریان خود باشند. با استفاده از تبلیغات گوگل می توانید در هر زمانی که می خواهید در عرض چند ساعت به رتبه های برتر گوگل برسید.

یکی دیگر از ویژگی های جالب تبلیغ در گوگل این است که در این روش، نمایش تبلیغات شما رایگان است! بله درست شنیدید، در تبلیغات گوگل فقط زمانی که کاربری بر روی تبلیغات شما کلیک می کند و وارد سایت شما می شود باید هزینه پرداخت کنید. در غیر این صورت، حتی اگر سایت شما در طول روز هزاران بار نمایش داده شود اما هیچ کلیکی بر روی آن انجام نشده باشد، هیچ هزینه ای از شما گرفته نمی شود. همین موضوع می تواند در برند سازی کسب و کار شما تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. حتی اگر هیچ ورودی هم از طریق تبلیغات گوگل ادز دریافت نکنید، نمایش مداوم سایت شما به تنهایی برای آشنا کردن کاربران با برند شما کافیست.

این روش تبلیغاتی دارای مزیت های بی نظیر دیگری هم هست که در مقالات جداگانه ای به آن ها پرداخته ایم. اما مطمئنا همین ویژگی های جذابی که در این مقاله به آن اشاره شد برای افرادی که هنوز این تبلیغات را شروع نکرده اند دلیل محکمی است که همین حالا از این روش بازاریابی استفاده کنند. همچنین بهتر است آگاهی خود را از این روش تبلیغاتی بالا برده و از منابع مربوط به آموزش گوگل ادوردز نیز استفاده کنید تا در نهایت بتوانید از این روش تبلیغاتی برای پیشبرد هرچه سریعتر اهداف تجاری خود استفاده کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : فامین ادز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز