با کمتر از یک میلیون تومان به مقاصد خنک سفر کنید

لست سکند

خستگی‌های ناشی از کار و بیش از حد در خانه ماندن همچنین گرمای تابستان گاهی انسان را کلافه و متوجه خلایی همچون سفر رفتن می‌کند. با آنکه شاید این روزها سفر رفتن با قیمت‌هایی گزاف همراه شود  ولی گاهی اوقات می‌توان هزینه‌ها را کنترل کرد و با انتخاب توری مناسب با مبلغی زیر یک میلیون تومان به سفر رفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یوتوپین در طول شهریورماه تورهایی خنک برگزار کرده که مسافران ضمن لذت بردن از مسافرت و گریز از گرمای تابستان، هزینه زیادی نیز متحمل نشوند و با هزینه کردن 420 تا 960 هزارتومان به مسافروت روند. در ادامه تورهای زیر یک میلیون تومان یوتوپین به ترتیب قیمت معرفی خواهند شد.

تنگه نارنج بن

این تور در تاریخ 11 شهریورماه برگزار می‌شود و مسافران طی این تور از جنگل هیرکانی و رودخانه کسلیان دیدار خواهند کرد و می‌توانند لذت آبتنی در رودخانه و حوضچه‌ها را بچشند. این تور که ارزان‌ترین تور خنک شهریور یوتوپین است با مبلغ 420 هزارتومان برگزار می‌شود.

آبشار سنگ طلا

دیگر توری که در 11 شهریورماه برگزار خواهد شد بازدید از آبشار سنگ طلا است که طی این تور مسافران از جنگل‌های هیرکانی بازدید و کمپ نیم‌روزی نیز خواهند داشت. مسافران می‌توانند این تور را با مبلغ 430 هزارتومان رزرو کنند.

راز آسمان پایتخت

ماسوله و مرداب سراوان

یوتوپین در 11 شهریورماه همچنین تور ماسوله و  مرداب سراوان نیز برگزار می‌کند که طی این تور از روستای ماسوله، آبشار ماسوله، کلوچه‌پزی، جنگل سراوان همچنین مرداب سراوان بازدید خواهد شد. هزینه این تور 440 هزارتومان اعلام شده است.

تنگه‌دار (آمازون ایران)

این تور در دو تاریخ مختلف یعنی 11 و 18 شهریورماه برگزار می‌شود که از گشت‌های این تور می‌توان به پیاده‌روی داخل رودخانه، بازدید از جاده چالوس، آب بازی در رودخانه همچنین آب‌بازی در آبگیر تنگه‌دار را نام برد. این دو تور در هر دو تاریخ با مبلغ 450 هزارتومان صورت می‌گیرد.

جنگل الیمستان

این تور نیز در دو تاریخ 11 و 18 شهریورماه برگزار می‌شود که مسافران طی این سفر می‌توانند از دشت اول و دوم جنگل الیمستان دیدار کنند از دورنمای قله دماوند لذت ببرند و در صورت شرایط جوی مناسب پدیده اقیانوس ابر را نیز مشاهده کنند. علاقمندان به طبیعت می‌توانند با پرداخت 450 هزارتومان در این تور شرکت کنند.

دره نوردی چاکرود فرعی با خودرو شخصی

این تور  10 شهریورماه از مقصد تهران آغاز می‌شود. این تنگه دارای هفت فرود خواهد بود که بلندترین فرود آن 22 متر و حدود توقف در داخل تنگه پنج ساعت خواهد بود و در پایان نیز مسافران 30 دقیقه پیاده‌روی خواهند داشت. هزینه این تور 550 هزارتومان اعلام شده است.

تنگه دار و ساحل چالوس

این تور یوتوپین نیز طی دو تاریخ 11 و 18 شهریور برگزار می‌شود که طی این تور مسافران 4 ساعت پیمایش رودخانه‌ای و جنگلی در رودخانه تنگه‌دار خواهند داشت و سپس از ساحل زیبای چالوس بازدید خواهد شد که مسافران همچنین می‌توانند از تفریحات ساحلی نیز استفاده کنند. هزینه هر دو تور 580 هزارتومان تعیین شده است.

کمپ جنگلی ییلاق گرسماسر با خودرو شخصی

این کمپ جنگلی طی 10 تا 11 شهریورماه برگزار می‌شود که هزینه آن 590 هزارتومان اعلام شده و مسافران طی این کمپ گشتی در دل جنگل، بازدید از ییلاق گرسمه سر و امکان تماشای دریای ابر در صورت مساعد بودن هوا را خواهند داشت.

سفر به زنجان با قطار

این سفر یک روزه از مقصد تهران در تاریخ 11 شهریورماه برگزار می‌شود که برای هر فرد 630 هزارتومان هزینه خواهد داشت و همچنین طی این سفر امکان بازدید از گنبد سلطانیه، موزه مردان نمکی، بازار سنتی زنجان و موزه مردم شناسی زنجان فراهم خواهد بود.

جنگل‌نوردی و رودخانه‌نوردی ترو

هزینه این تور که در 11 شهریورماه برگزار می‌شود برای هر شخص 650 هزارتومان خواهد بود که طی این تور یک روزه  امکان گشت در جنگل‌های ترو و شنا در رودخانه‌ منطقه ترو برای مسافران امکان‌پذیر خواهد بود.

رفتینگ زاینده‌رود

از گشت‌های تور رفتینگ که در تاریخ 10 تا 11 شهریورماه برگزار می‌شود می‌توان به 4 ساعت قایق‌سواری در رودهای خروشان همراه با آب بازی همچنین استفاده از سرسره آبی در صورت امکان اشاره کرد که هزینه این تور برای هر نفر 899 هزارتومان مشخص شده است. البته این تور در 17 شهریورماه نیز برگزار می‌شود که هزینه آن کمی بالاتر و با مبلغ 960 هزارتومان می‌توان در آن حضور داشت.

ییلاق ماسال با خودرو شخصی

هزینه این تور 2 روزه که طی 17 تا 18 شهریورماه برگزار می‌شود به ازای هر نفر 960 هزارتومان خواهد بود که مسافران طی این تور می‌توانند در جاده‌های بسیار زیبای جنگلی، ییلاق ماسال، ییلاق سوی چاله و ییلاق خردول گشت بزنند.

انتهای پیام

مرتبط با : یوتوپین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز