با مجموعه کانال شاپ و خدماتش بیشتر آشنا شوید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

«کانال شاپ» از سال 1395 به عنوان فروشگاه سازی در بستر تلگرام با امکان ساخت فروشگاه را در کوتاه‌ترین زمان برای کاربران فعالیت خود را شروع کرد. کاربران در این فضا امکان دریافت درگاه پرداخت اینترنتی هزینه خدمات و کالای خود را دارند. این مجموعه سعی در ساده سازی، ارزانی و ایجاد کسب و کار اینترنتی پربازده به منظور ایجاد بستری برای فروش کالاهای ایرانی دارد. ایجاد تجربه مناسب کاربری برای مشتریان جدید و درخواست معرفی خدمات کانال شاپ از طرف آن‌ها، اصلی ترین استراتژی این مجموعه شناخته می‌شود.

در ادامه کاماپرس نکاتی را برای آگاهی خوانندگان، کاربران و علاقمندان این مجموعه ارائه می‌دهد؛

1. کانال شاپ توسط علیرضا شایسته و علی غفوری بنیانگذاری شده است. مشتریان این مجموعه تمامی کسب و کارهای دارای خدمات یا اجناس برای عرضه هستند.

2. هدف کانال شاپ ایجاد امنیت، چند سکویی بودن، اشتراک گذاری راحت محصولات، ایجاد سایت برای متقاضیان و … اعلام شده است.

3. کاربران امکان ساخت ربات دستیار فروش را از طریق سایت این مجموعه دارند. ساخت ربات در کانال تلگرام انجام می‌گیرد. نمونه ربات‌های ساخته شده در گپ، بله و … از طریق وبسایت کانال شاپ قابل مشاهده است.

راز آسمان پایتخت

4. قیمت‌های خدمات کانال شاپ برای غرفه، مغازه دار و هایپر مارکت به ترتیب 400 هزار، 800 هزار و 1 میلیون و 500 هزار تومان است. هر کدام از این فروشگاه‌ها دارای امکانات کمپین بله، پشتیبانی آنلاین، داشتن تعداد کاربر آنلاین همزمان، امکان لود شدن محصولات به صورت چندتایی و … هستند.

5. کانال شاپ به منظور ارائه امکانات مناسب به کاربران و همچنین جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی پس از انجام پروسه پرداخت، امکان ثبت شکایت را برای افراد فراهم کرده است. به دلیل سهولت در استفاده از خدمات، هزینه کلیه خدمات در این مجموعه بر حسب «تومان» ارائه می‌شود.

6. کاربران باید تمام درخواست‌های خود را برای بخش مربوطه در کانال شاپ، از طریق ارسال تیکت مطرح کنند. همچنین موارد نیازمند بررسی و پیگیری الزاماً از طریق بخش تیکتینگ پیگیری می‌شوند.

7. حداکثر انتقال وجه در اکانت شخصی برای هر بار، 400 هزار تومان و حداقل 100 تومان است. بعلاوه سقف انتقال وجه در هر روز برای هر شخص 800 هزار تومان اعلام شد. در صورت ثبت نام کاربران با شماره همراه غیر ایرانی، امکان استفاده از درگاه پرداخت ریالی برای این افراد وجود نخواهد داشت.

8. کانال شاپ تاکنون توانسته جایزه هیئت داوران در هکاتون توسن سال 1395 را به دست آورد. هکاتون توسن رویدادی برای تولید نرم افزارهای کاربردی و برنامه نویسی به منظور حمایت از استعدادهای حوزه مربوطه است.

مرتبط با : کانال شاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز